Onpahan tässä tullut todettua, että kertakaikkisen paras mieskarkotin (ja varmaan naiskarkoitinkin) on se, että on luonteeltaan rauhallinen, hillitty, eikä pidä jatkuvaa meteliä itsestään.
Ihmiset tuntuu kuvittelevan, että olen huumorintajuton tosikko, joka ei suvaitse minkäänlaista hauskanpitoa tai pelleilyä, Ja jota ei kannata pyytää mukaan mihinkään ja muuta sellaista
(Ja häpekseni joudun vielä tunnustamaan, että aika usein olen tavannut luonteeltaan aika lailla itseni kaltaisia ihmisiä, jotka kieltämättä olivat erinomaisen tylsiä, joten en ihmettele, että miksi minuakin pidetään ikävystyttävänä)
Nyt vain pitäisi keksiä, että miten muutun nykyisiä sosiaalisia normeja ja vaatimuksia vastaavaksi ekstrovertiksi ja sosiaaliseksi ilopilleriksi, jonka kanssa kenelläkään ei ilmeisesti ole tylsää
Rauhallinen ja hillitty - paras mieskarkoitin
13
452
Vastaukset
- fjjkjgdfh
Miksi olet tylsä?
- ap.
No, varmaan siksi, että en ole koko ajan äänessä tai muutenkaan yritä jatkuvasti saada muiden läsnolijoiden huomiota osakseni.
(Näin ainakin luulen) - hjhffkjgk
ap. kirjoitti:
No, varmaan siksi, että en ole koko ajan äänessä tai muutenkaan yritä jatkuvasti saada muiden läsnolijoiden huomiota osakseni.
(Näin ainakin luulen)En minä pidä tylsänä ihmistä joka ei ole koko ajan sanottavaa, vaan ihmistä joka puhuessaan puhuu tylsästi aiheista, jotka eivät ketään kiinnosta.
- Tässäkö vaihtoehdot?
ap. kirjoitti:
(Näin ainakin luulen)Taas näitä "olen liian kiltti ja kunnollinen yhyyy vaikka harrastankin piiloilkeää piikittelyä" -tyyppejä. Löytyy sekä miehistä että naisista, erityisesti tältä palstalta. Vinkki sinulle: iske itsellesi täältä joku palsta-ATM. Kaksi mustavalkoista on tuplasti harmaampaa.
- € puhuu
Miehillä on sikäli helpompaa, että kun on tarpeeksi rahaa, niin ei ole kenenkään naisen mielestä tylsä tyyppi.
- gkhg
PALSTAKLISEE
- dfbuti
En sanoisi että miehillä sen helpompaa on.
Jos nainen on tarpeeksi kaunis, niin hyvin harva mies välittää tippaakaan siitä onko nainen tylsä vai ei. - ....
dfbuti kirjoitti:
En sanoisi että miehillä sen helpompaa on.
Jos nainen on tarpeeksi kaunis, niin hyvin harva mies välittää tippaakaan siitä onko nainen tylsä vai ei.Aivan totta. Melkein parempikin, jos kaunis nainen on hiljainen ja vähäpuheinen.
- OleSellainenKuinOlet
Heippa!
Musta taas juuri rauhallinen ja hillitty saa miehillä sukat pyörimään. Näin olen tulkinnut, kun parinvalintoja seuraillut. No(u) hätä siis, mutta tietenkin se paistaa miten itse koet itsesi. Eli pää pystyyn juuri sellaisena kuin olet. Hillittynä ja rauhallisena mies ei ainakaan koe sinua millään tavalla uhkaksi, vaan sinuahan lienee hyvin helppo lähestyä. - miehenkuvotus
Itse en kyllä pidä rauhallisia ja hillittyjä ihmisiä tylsinä, heidän kanssa keskustelu voi olla hyvin mielenkiintoista ja antoisaa. MIelestäni tylsiä ihmisiä voivat olla myös adhd kokoajanmenossa tyypit, kokoajan hirveä vauhti päällä, mutta asiat pyörii samaa rataa...
Itse olen hillittyjä ja rauhallinen, mutta myös luultavasti ihan oikeasti myös tylsä tyyppi.- gkjfdjhkjh
Palstalla on sellainen käsitys että on tavallisia ihmisiä ja adhd-bilettäjiä, ja että nämä jälkimmäiset pitäisivät ensimmäisiä tylsinä.
Paljastaa vain sen, kuinka tynnyrissä kasvanutta porukkaa nää aateeÄMMÄT ovat.
- mikä on tasosi
Nuoret ja kauniit naiset eivät ole miesten mielestä koskaan tylsiä tai typeriä vaan erinomaisen mukavia ja kiinnostavia, mutta ehkä sinä et kuulu tuohon joukkoon..
- Lapset-.-
Mielummin "tylsä" kuin bilettäjä suuri suu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484126- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 382130
- 442071
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068