siellä jossain hesas jos kuulin oikein uutisista niin sellaisen mielenosoituksen ovat järjestäneet , voisitteko kertoa meille heteroille että mistä oikeasti olette taas riehumassa.
Oletteko homot osoittamassa mieltänne
3
55
Vastaukset
- Ei olla
Rauhoitu Mr Kalluppi.
- .
Väärin. Samalla voisitte kaikki lutkaksi pukeutuneet kertoa että kuvitteletteko kun keskellä yötä puistoissa yksinäisillä kujilla jne..kävelette että nautitte erikoisoikeutena jumalan suojelua tai muuta erityiskohtelua yksilöinä. Olitteko edes syntyneet 2000 luvun alussa kun polisit pitivät julkisen tiedotustilaisuuden mm. että jokainen ottaa itse tietoisen riskin itse kun lähtee päissään tai ei hölmöilemaan yöhön jne....
ei, ei saa raiskata ketään vaikka olisivat alasti jne...mutta oletettako elävänne jotenkin muiden yläpuolella ja ateisteina sekä hihhuleina jne..sekä myös kykenemättömijä ottamaan vastuuta omasta hullun rohkeasta käytöksestä sekä seuraumuksista ja veronmaksajatko teidän välipitämättömän elämäntapanne pitää maksaa ja te esitätte surkeaa uhria.. - .
. kirjoitti:
Väärin. Samalla voisitte kaikki lutkaksi pukeutuneet kertoa että kuvitteletteko kun keskellä yötä puistoissa yksinäisillä kujilla jne..kävelette että nautitte erikoisoikeutena jumalan suojelua tai muuta erityiskohtelua yksilöinä. Olitteko edes syntyneet 2000 luvun alussa kun polisit pitivät julkisen tiedotustilaisuuden mm. että jokainen ottaa itse tietoisen riskin itse kun lähtee päissään tai ei hölmöilemaan yöhön jne....
ei, ei saa raiskata ketään vaikka olisivat alasti jne...mutta oletettako elävänne jotenkin muiden yläpuolella ja ateisteina sekä hihhuleina jne..sekä myös kykenemättömijä ottamaan vastuuta omasta hullun rohkeasta käytöksestä sekä seuraumuksista ja veronmaksajatko teidän välipitämättömän elämäntapanne pitää maksaa ja te esitätte surkeaa uhria..Ilmeistä on että naisilla joillakin ei ole normaalia pelon tunnetta joka yleensä kaikilla naisilla on jotka vaistonvaraisesti tiedostavat riskikäyttäytymisen uhat kuin olevansa myös vastuussa itse kevytmielisestä käytöksestään yms.. Sekä myös nuo uusmaraalin kannattajat jotka mielellään sanovat moraalin olevan suhteelista siis jokainen heistä itse päättää omista normeistaan jos mitään normeja tahtovat kuten ateistit mm.
piittaamattomus, välinpitämättömyys leimaa useankin käytöstä , no en nyt tahdo syylistää teitä aikuisen ikäisijä mutta normaalia pelon tunetta kyllä kannattaisi tuntea muutenhan ihmiset hyppisivät korkeista paikoista ilman kuoleman pelkoa kuten huumehippit sekä uushihhuloitsijat .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756