Mitä mieltä miehet ovat yleisesti herkistä/lempeistä naisista?
Herkällä tarkoitan;
-Käpertymistä sohvalle kahdestaan kynttilöiden valossa.
-Halaamista.
-suutelua.
-Rakastelun jälkeen käpertyy toisiemme kainaloon, ja oltaisiin vaan yhdessä.
Nykyään miehet vaan tahtovat baareihin, ja ulos rellestämään, sekä pika panoja.
Minne katosivat ne herkät miehet Vantaalta jotka vain tahtovat käpertyä illalla kahdestaan sohvalle, ja jutella söpöjä.
Jos teitä vielä löytyy niin e-mailia saa laittaa [email protected]
Missä herkät/lempeät miehet ovat?!
16
2677
Vastaukset
- Hmmm...
Olet tainnut saada aika paljon viestiä.
Muualtakin kuin Vantaalta.
Kuka helv...toisaalta haluaa Vantaalta mitään:) - On niitä muitakin
Hyviä naisia! Ja ei kaikki miehet tahdo baareihin ja rellestään tai vain pikapanoja. Osa toki niitäkin haluaa mutta suurin osa varmaan lukeutuu tuohon "herkkä" kategoriaan. Heihin saattaa olla hankala tutustua, koska jos he eivät käy missään - eivät he myöskään ketään tapaa (paitsi netin välityksellä)..
Ongelmallista! :D - Valitettavasti näin
Ainoat naiset jotka kaipaavat herkkää ja lempeää miestä ovat niitä jotka istuvat kotona sohvalla eivätkä koskaan tee mitään muuta.
Täten ovat umpitylsiä ja/tai pyöreitä.
Kummatkaan eivät kiinnosta, joten olen asteittain yrittänyt eroon lempeydestäni joka valitettavasti edelleen paistaa läpi ajoittain. Herkkä en kuitenkaan ole.
Pyöreät naiset ovat kovasti tällaisen lempeän "nallekarhun" perään (en ole itse pyöreä) tajuamatta että luonteessani on myös muita piirteitä ja minua ei innosta pelkkä sohvalla löhöäminen (eikä toisaalta baareissa juokseminen).
Kun olen koventanut itseäni niin kiinnostusta on hieman tullut muunkinlaisilta naisilta, muttei vielä ole natsannut. - täs on yks.
- Ikuisesti yksin...
Heh. Minulle kelpaisi tuollainen. Harmi vain, etten koskaan saa edes mahdollisuutta siihen, koska jutut Suomi24 Treffeillä eivät koskaan etene mihinkään naisten taholta.
- Mies1985
Rupesinpa tässä miettimään vaikka ei pitäisi näin synttäreillä miettiä vakavia asioita...
Tuntuu loogiselta että mies joka ei ole hirveän maskuliininen, "hyvin varustettu" ja omaa kovaa libidoa etsisi naisia romanttisemmassa mielessä kuin parkkiintunut panoeino.
Mutta entäs naiset sitten? Nörtähtävä ja hieman pullea nainen voi saada samoja miehiä kuin sedulapissiskin. Ja haluta samoja miehiä!
Näin kai usein onkin. On helppoa ajatella että nainen joka sanoo haluavansa köllöttelyä ja romantiikkaa on epäseksuaalinen. Pissis taas arvottelee miehet jääkiekkokuuluisuuden ja peniksen pituuden mukaan.
Romanttinen ATM ei ole varsinaisesti epäseksuaalinen mutta kuitenkin erilainen kuin panoeino. - 19+17=¿
Kuulostaa ihan mukavalle. Onnea sinne etelään. Oulun suunnalla ei harmittavasti ole tuollaisia neitoja. Eipä kyllä edes minkäänlaisia neitoja että silleen.
- Eivät kohtaa
Kai yksin kuten heitä kaipaavat naisetkin
- Höly ja pöly
Valhetta kaikki. Mihinkään herkkään mieheen et oikeasti vilkaisekaan. Naisethan juoksevat vittu limaa roiskuen ääliöpanosankareiden perässä ja ovat sitten nyyh nyyh niin pettyneitä kun se ei nussimisen jälkeen haluakaan käpertyä kahdestaan sohvalle vaan lähtee nussimaan seuraavaa.
Jos joku herkkä mies tyhmyyttään menee e-mailailemaan, niin se joutuisi naurettavan vonkausnäytöksen antamalla todistamaan olevansa pillunannon arvoinen kikkelimestari, eli kaikkea muuta kuin herkkä ja lempeä. - Jossu8519
Siis ei kyse nyt ole siitä etteikö joskus ulos lähtisi, kävelylle, elokuviin, ravintolaan ruokailemaan.
Mitä tuohon epäseksuaalisuuten tulee...
Jokaisella on fetissinsä, niinkuin myös minulla. en tarkoita tuota käpertymistä jne sillain etteikö seksielämältä muuta löytyisi. Tottakai rekvisiittoja voi käyttää sun muuta, mutta jälkeenpäin olisi kiva köllötellä ja ihmetellä, sen sijaan että lähtee samantien pois etc. - Mä selitän sulle
Kyllä niitä miehiä on aika paljonkin. Te naiset ette vain huomioi heitä koskaan, vaan kuolaatte niitä maskuliinisimpia miehiä, joilla on ulkonäköä, röyhkeyttä ja paljon ääntä. Te herkätkin naiset haaveilette niistä miehistä, jotka pitävät eniten meteliä itsestään, tai tulevat röyhkeimmin iskemään. Onko ihme, jos he eivät ole kovin herkkiä ja haluavat vain bilettää?
- Olen herkkä ja
lempeä, mutta en pidä latteista naisista. Pidän naisista joiden kanssa keskusteleminen on älyllistä voimistelua. Mikään ei kiihota enemmän kuin kunnon väittely jostain filosofisesta kysymyksestä. Rakastelun jälkeenkin on mukavampi keskustella kuin vain olla nyhjöttää.
- oikku4
Täältä saisitte tosi hyvän miehen te arvon naiset osaan kokata tarvittaessa ja siivota etten tarvitse piikaa itselleni en mielestäni ole poispilattu ikää 49v aika hyvännäköinen ja sopusuhtainen ,vaikka itse näin sanon . Herkkyyttäkin löytyy ja huumoria . ihan tavallinen keski-ikäinen nainen kelpaisi suomi tyttö . olen keski-pohjanmaalta löytyy myös jämäkkyyttä. arvostan naisessa sympaattisuutta teeskentelemättömyyttä . vaikka olen herkkä en tietenkään vollota turhaan, jos on aihetta esim suru tilanteet esim hautajaiset ei siinä voi pidätellä itkua ja jokin koskettava laulu saattaa saada tipan silmään. olen aika monipuolinen maalaan, soitan autoilen kokkaan ajan ruohot , pesen jopa ikkunat en koe epämiehekkääksi itseäni ,mutta jos naista kiinnostaa voin antaa yhteystietoja olen rehti savuton alkoton en hakkaa naisia nim touhottaja.
- beib teiskinen
Pirkkalan abceellä on töissä lempeä mies nimeä en paljasta mutta tunnistatte hänet kyllä ;) Ps. Älkää sekoittako ilkeään mieheen tai flirttailevaan mieheen!
- taas tätä
Täällä kaverialueellahan me.
Tuokin osoite on varmaan jokin sellainen, missä ap naureskelee epätoivoisille herrasmiehille, jonkun jännäjyystärin kanssa.
Ja ilmeisesti jännäjyystäri (ties miten mones) ei olekaan valmis sitoutumaan, joten pitää löytää joku lupsakka KTM aisuriksi, joka sitten käpertyy häntä pettävän, vanhentuneen naisen kanssa sohvalle, kun tämä saapuu aamulla kotiin jännäjyystäriltä?
Ai että miten romanttista! :) - jointti
Kaikki tuo kelpaa mulle varsin hyvin. Haluan kyllä naisen, joka käpertyy mun kainaloon, mutta haluan yhtä lailla käpertyä lailla käpertyä naisen kainaloon aika ajoin. Suurin osa miehistä ei varmasti tätä halua myönnä, vaikka se halu on olemassa kaikilla miehellä.
Haluan myös puhua naiselle pehmoisia ihan puhtaasta tunteesta ja haluan, että nainen vastaa takaisin yhtä pehmoisesti, puhtaalla tunteella. Haluan lisäksi, että voin avautua naislle ja itkeä naisen olkaa vasta milloin mistäkin vittumaisesta asiasta, draamasta. Sen kyllä osaan.
Ton lisäksi mulla on lisäksi tajuton tarve tyydyttää nainen henkisesti ja fyysiesti. Olen vvalmis kuuntelemaan naista mistä tahansa ongelmasta ja olen valmis käyttämään huomattavan määrän aikaa, jotta pystyn myös fyysisellä tasolla tyydyttämään naisen. En halua naista, joka kieltää fyysisen tyydytyksen tarpeen, vaan naisen, joka arvostaa miehen yritystä tyydyttää nainen henkisen tason lisäksi fyyseiselläkin tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377