Hei!
Olisiko kellään soinnutusta lauluun: Sinun siunaavan kätesi alla?
Laulu on Anna - Mari Kaskisen käsialaa ja sävellys P Simojoen.
Kevätterveisin, kiittäen.
Mummina
Soinnutusta lauluun
3
75
Vastaukset
- pappiina-43
Hei mummina-55
Minulla olisi nuotit tähän lauluun.Anna yhteys tietosi niin lähetän.
kaunis laulu,itsekin soittelen seurakuntani tilaisuuksissa tätä.
040-5157146- pappiina-43
Hei ! Mummina-55.
Jos haluat itse etsiä kyseiset nuotit,löydät sen.Nuorten Seurakunnan
Veisukirjasta.Niin sanottu Punainen laulukirja.
Voisin pyytää Poikaani avuksi,itse en ole niin paljoa tästä masiinasta
perillä,Mutta jos uskallat soittaa numerooni niin lähetän mielelläni
nuotit sinulle.Rohkeasti vain olen kiltti Taivaanisän Lapsi,siis,Paappa.
Voin kyllä pyytää poikaani avukseni.
Tietäisitkö sinä mistä saisin,Marika Takalon levyttämän ihanan laulun,
Tule sellaisenaan.Olen kaikki mahdolliset ,kirjastotkin etsinyt en ole
onnistunut nuotteja löytämään.Olen yrittänyt Itse kuunnella levyä ja siitä sitten nuottipaperille,vaikeaa on.Mutta Soita Rohkeasti Minulle.Antti. - Mummina-55
pappiina-43 kirjoitti:
Hei ! Mummina-55.
Jos haluat itse etsiä kyseiset nuotit,löydät sen.Nuorten Seurakunnan
Veisukirjasta.Niin sanottu Punainen laulukirja.
Voisin pyytää Poikaani avuksi,itse en ole niin paljoa tästä masiinasta
perillä,Mutta jos uskallat soittaa numerooni niin lähetän mielelläni
nuotit sinulle.Rohkeasti vain olen kiltti Taivaanisän Lapsi,siis,Paappa.
Voin kyllä pyytää poikaani avukseni.
Tietäisitkö sinä mistä saisin,Marika Takalon levyttämän ihanan laulun,
Tule sellaisenaan.Olen kaikki mahdolliset ,kirjastotkin etsinyt en ole
onnistunut nuotteja löytämään.Olen yrittänyt Itse kuunnella levyä ja siitä sitten nuottipaperille,vaikeaa on.Mutta Soita Rohkeasti Minulle.Antti.Hei jälleen pappiina.
Mulla oli jossain vaiheessa nuotitukset tuohon lauluun jota kysyit. Valitettavasti niitä ei enää ole.
Meillä on vanha punainen laulukirja, eli juuri tuo mainitsemasi, siitä en kuitenkaan löytänyt laulua josta olen täällä kysellyt.
Valitettavasti minun on pysyttävä tiukkana yhteystietojeni antamisessa.
Mutta jos edelleen haluat asiassa auttaa ja kysyä jos poikasi toimisi välikätenäsi asian suhteen, niin kiitos jo etukäteen.
Koitan kuulostella jos onnistuisin jostain saamaan käsiini tuon laulun nuotitusta jota kyselit, niin ilmoittelen tällä palstalla.
Herramme Jeesuksen läsnäoloa sinulle ja perheellesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808