Nyt loppui tissitaistelu, tai Sipsimies tulee ja iskee! Suut suppuun ja rauhoittukaa.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/2012041105277579_v0.shtml
Sipsimis tulee ja iskee
7
86
Vastaukset
- ...
kas kun sattu olemaan kamerat paikalla ...
- snack mään
Ihmettelin samaa.
No nää on näitä lavastuksia. Nykyään niitä on lähes yhtä monta kuin ihmsiä ympärilläsi :) Jotkut ovat rohkeita, ja älykkäitä tahraamatta kauluksiaa
- snack mään
- .,mnbbnmm.
täksi illaksi oli tuo ap.n avaus tervetullut ajattelin aloittaa jäätelöllä, sitten sipsejä estrellaa ehkä jotain viellä, entäs toiset.
- Niin ?
.,mnbbnmm. kirjoitti:
täksi illaksi oli tuo ap.n avaus tervetullut ajattelin aloittaa jäätelöllä, sitten sipsejä estrellaa ehkä jotain viellä, entäs toiset.
Ei mitään uutta siis ?
- Silmitön WÄkiwalta:.
Niin ? kirjoitti:
Ei mitään uutta siis ?
.
Naisen harjoittama * S I L M I T Ö N * Wäkiwalta loppui sipsin vaikutuksesta
Olen *vaikuttunut*
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453