Kumman markkina-arvo on alempana?
Työtön mies vs. ruma nainen
7
181
Vastaukset
- näin se on
Työttömän miehen.
- dckdvj
Johan nyt on markkinat
- .....
Ruman naisen tietysti. Työtön mieshän voi olla seksikäs renttu.
- mik..
Kaksipiippuinen juttu kieltämättä, koska saa rumakin nainen miehen omaa tasoaan vastaavan (AT-miehen)
Työttömyys voi olla este naisen saamiselle rumalle miehelle mm. ATM:lle mutta, ei komealle miehelle..
- Naisasialooseri.
Riippuu miehestä. Jos mies on retku niin hänen MA on paljon korkeampi kuin ruman naisen. Jos mies on työtön syrjäytynyt ATM niin MA on alhaisempi, varsinkin seksisuhde MA.
- Reipas Mies
Mikä on retkun ja looserin ero, muuten?
- totinen totuus
Retku voi olla naistenmies, vaikka ei mikään muu elämänalue pysy käsissä mm. töissäkäynti, päihteet jne. Silti retku menestyy seksi-markkinoilla, nussii kauniita ja nuoria naisia..
Luuseri taas on selvä ATM, naisvihaaja joka ei suostu myöntämään seksuaalisuuttaan eli AT.miehet ovat useimmiten homoja. Olen kuullut että ATM:t "eksyvät" porvoon moottoritien levarille joissa vanhemmat homomiehet käyttävät noita onnettomia ressukoita spermakuppinaan. Hyväksikäytöstä kyse ei tietenkään ole koska AT-miehet nauttivat kun saavat suolaiset spermat suuhunsa ja perserei'än ruvelle. Yleensä he ovatkin ns. Bottom-kundeja.
Puskaradio myös huutaa että heidän Gurunsa(kin) (en viitsi mainita nimeä kunnianloukkaus syytteen takia) olisi Hercules-ravintolan vakkari asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m633991Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163815Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993609Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363179Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582658- 502635
- 1212522
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142189Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182179