Mikä siinä on että vaikka kuinka selkeästi sanoo, niin naiset ei vain ymmärrä? Aloin tapailemaan mukavaa tyttöä pari kuukautta sitten. Heti alussa sanoin, että en halua mitään vakavampaa, ja tyttö vastasi että joo, sopii hänelle. Minusta meillä on ollut ihan mukavaa hengata ja toki tykkäänkin hänestä. Mutta edelleen, en halua mitään vakavaa, en vain ole valmis sellaiseen. Mutta nyt tämä tyttö haluaisi aloittaa virallisen seurustelun. Minä en. Luulin että olisimme samalla aaltopituudella tässä, hän on myötäillyt aina kun olen kertonut mitä haluan ja mitä en. Silti. Miksi naiset AINA lopulta yrittää saada pallon jalkaan? Olen koittanut vääntää rautalangasta että ei seurustelua. Nyt hän on sitten loukkaantunut, aivan kuin tieto olisi yllätys hänelle. En nyt sitten tiedä voimmeko enää jatkaa tätä, kun hänellä on ilmeisesti aivan eri visiot kuin minulla. Sitä tässä siis vaan ihmettelen, että kun aina vaaditte että mies kertoisi ja puhuisi mitä haluaa, ja sitten kun kertoo, niin vastaus ei kelpaakaan. Luultavasti hän alkaa kohta kiristämään että naimisiin tai ei mitään.
Oletteko kaikki naiset samanlaisia, että väitätte että kaikki on ihan ok, vapaa suhde joo joo, ja ilmeisesti yritätte kuitenkin pikkuhiljaa naruttaa miestä vakavaan suhteeseen? Jos olette, niin eihän teihin voi luottaa.
yllätys, yllätys
12
416
Vastaukset
- Wihtori-setä
Siperia opettaa poikaa ! Talleta vuodatus ja tsekkaa 30. vuoden päästä onko jotain muuttunut?
- keski-ikäinen täti
Minä luulen, että on voinut käydä niin, että on ollut tukevasti naimisissa ja perheellinen, mutta lasten kasvettua isommiksi, vaimo on saanut kylläkseen ja lähtenyt. Siellä se sitten itkee, että kyllä ne naiset on katalia, kun jättävät eivätkä pidä huolta ja passaa. Ajatelkaa näin teki, ja minä sentään hengailin sen kanssa ja tykkäsinkin. :)
- Jospa se
Haluaa seksiä,jos et ole vielä valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen joka edellyttää suhteelta vakavuutta niin parempi lopettaa koko juttu.
- mie vuan
Omasta kokemuksestani: vaikka fuckbuddy suhteen alussa olisi sopinut ja molemminpuolisesti sen hyväksynyt, että suhteesta ei tule seurustelua, niin valitettavasti naiset kiintyvät (ihastuvat?, rakastuvat?) näihin huolettomiin seksikumppaneihinsa, mikäli (fuckbuddy-)suhde on toimiakseen.
- lwg
Näinhän sen on "mie vuan". Naisena en siis edes lähde virityksiin, joissa mies alussa jo ilmoittaa, että ei halua mitään vakavaa. Olen niin romantikko ja kiinnyn niin helposti, että parempi pysytellä tuossa tapauksessa "kavereina" ;D.
- exfool
En minäkään lähtisi yrittämään käännyttää miestä sitoutumaan, jos hän ei kerran sitä halua. Itselleni se on joko tai, vakavaa tai pelkkää kaveruutta, ei mitään epämääräistä.
Olin joskus hyvinkin ihastunut mieheen, jonka kanssa oli pientä sutinaa. Mies kuitenkin sanoi että ei ole valmis seurustelemaan koska oli vielä rikki edellisestä suhteesta. Jonkun aikaa melkein roikuin hänessä ja yritin saada hänet tajuamaan kuinka ihana olen, käyttäydyin melkein naurettavasti, hakeuduin paikkoihin jossa saatoin "törmätä" häneen, ja olin muutenkin mielin kielin. Änkesin hänen luokseen yöksi monet kerrat, ja suostuin seksiin. Noloa myöntää. Edelleen hän toitotti että ei halua alkaa seurustella kanssani. Halusin kuitenkin käsittää väärin kaikki hänen kehunsa ja sen kun hän sanoi pitävänsä minusta. Jossain vaiheessa kuitenkin silmäni avautuivat, mies oli kiinnostunut muistakin. Yhtäkkiä näin koko kuvion uudesta näkökulmasta, olin kulkenut ruusunpunaiset lasit silmillä miehen perässä, ja tulkinnut kaiken väärin. Enkä voinut syyttää miestä siitä että olisi johtanut minut harhaan, sillä KYLLÄ, hän sanoi monta kertaa että ei halua seurustella.
Nykyään olen opetellut kuuntelemaan ja uskomaan mitä miehellä on mielessä. Ja siis olen löytänyt sellaisen joka HALUAA seurustella juuri minun kanssani :)
- ei_voi_ei
Tyttö tottakai ihastuneena ellei peräti rakastuneena oli aluksi tosi kiva, reilu ja kiltti, sait kaiken haluamasi eikä mitään vaatinut sinulta. Minusta sinä olet matalamoraalinen hyväksikäyttäjä. et ymmärrä naisen sielunelämästä tuon taivaallista etkä välitäkään ymmärtää. Siis, jos et halua mitään vakavampaa, älä omien mielihalujesi toteuttamiseen käytä kunnon tyttöjä. Kännisiä yhdenyönnaisia voisit ruveta harrastamaan, tai maksullisia, tai keksi mitä keksit mutta viisastu itse!
- Yksinen
Uskon että moni nainen on kanssani samaa mieltä, että tunteet/kiintymys tulee usein peliin ja sitten satuttaa vain itseään. Eilen juuri laitoin kk tapailun poikki tästä samaisesta syystä. Te miehet vaan olette sikoja siis vain aivan erilaisia kuin me naiset emmekä täysin ymmärrä toisiamme :/ Se on surullista...
- nainen huijasi
Mitä sikamaista ap. on tehnyt? Hänhän oli rehellinen. Moni mies saattaisi olla kertomatta siitä miltä oikeasti tuntuu. Pitäisikö miehen pakottaa itsensä suhteeseen, vaikka tuntee että ei ole valmis, ja ei tunne tarpeeksi syvästi naista kohtaan? Ihan vain uhrautuakseen, koska naiselle on sattunut kehittymään tunteita. Mielestäni naiset ovat epärehellisiä ja epäluotettavia tuossa suhteessa. Luulisi naisten jo tuntevan itsensä niin hyvin että pystyisi sitten heti alussa sanomaan että ei halua pelkkää kaveripanosuhdetta, vaan luultavasti päätyy jossain vaiheessa retkahtamaan. Miestenkö tehtävä se on vahtia? Älkää lähtekö kevyeen suhteeseen, jos ette siihen kykene. Älkääkä pakottako tai painostako tai manipuloiko miestä seurustelemaan!
- Rehellinen,.
nainen huijasi kirjoitti:
Mitä sikamaista ap. on tehnyt? Hänhän oli rehellinen. Moni mies saattaisi olla kertomatta siitä miltä oikeasti tuntuu. Pitäisikö miehen pakottaa itsensä suhteeseen, vaikka tuntee että ei ole valmis, ja ei tunne tarpeeksi syvästi naista kohtaan? Ihan vain uhrautuakseen, koska naiselle on sattunut kehittymään tunteita. Mielestäni naiset ovat epärehellisiä ja epäluotettavia tuossa suhteessa. Luulisi naisten jo tuntevan itsensä niin hyvin että pystyisi sitten heti alussa sanomaan että ei halua pelkkää kaveripanosuhdetta, vaan luultavasti päätyy jossain vaiheessa retkahtamaan. Miestenkö tehtävä se on vahtia? Älkää lähtekö kevyeen suhteeseen, jos ette siihen kykene. Älkääkä pakottako tai painostako tai manipuloiko miestä seurustelemaan!
Sika.
- ajat ja tavat
Naiset! Olkaa niinkuin me miehet! Viisastukaa! Pois tunteilu, ymmärtäkää nyt saakelin kanat että pano on pano ja on kivaa, sen täytyy olla kivaa sun mielestäsi koska se on kivaa mun mielestäni. Ja mehän sovittiin puoli vuotta sitten pelisäännöt selväksi, mitä sä nyt pillität??
Jokainen nainen joka ei kykene miehen mieleiseen hauskanpitoon uudelleenohjelmoitakoon "reilu jätkä"-kurssilla meille vapaille miehille sopivammaksi persoonaksi. Sinkkumies on puhunut.- Leskenlehti
Tuolla näkemyksellä pysytkin sinkkuna, mutta ehket itse olekaan kokenut rakastumisen ihania sfäärejä tai uskaltanut antautua tunteille. Ole rohkea rakkaudelle, älä tyydy pelkkään panoon= fyysiseen himoon, rakastuminen antaa ihmiselle paljon enemmän:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070