Vanhempi nainen?

aika kokematon mies

Olen 30-vuotias mies ja minulla ei ole seurustelukokemusta. Olen kuitenkin huomannut, että noin neljäkymppisen näköiset ja vanhemmat naiset ovat välittömiä, rentoja ja hauskoja, eikä heidän kanssa keskustelu tunnu väkinäiseltä tai ahdistavalta. Jotenkin en saa ollenkaan kontaktia ikäisiini tai nuorempiin naisiin. Ehkäpä siksi, että minun pitäisi olla myös aktiivinen keskustelija siinä tilanteessa. Olen myös ihan kivannäköinen ja joillain naisilla se saattaa vaikeuttaa keskustelua, olen itsekin hyvin varautunut kauniiden naisten seurassa.

Ehkä nuorten ihmisten välillä on myös jonkinlaisia pariutumispaineita, joka aiheuttaa jäykän keskustelun. Vanhemmat naiset rupattelevat iloisesti ja siihen pääsee jotenkin mukaan. Olisikohan paha nakki seurustella vaikkapa neljäkymppisen kanssa...

12

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen huomannut täsmälleen saman; tunnun tulevan noin keskimäärin huomattavan paljon paremmin toimeen neljäkymppisten naisten, siis itseäni noin kymmenen vuotta vanhempien naisten kanssa. En nyt tarkoita, että minulla menisi sukset ristiin kaikkien kolmekymppisten kanssa tai että olisi mitään "konfliktia" heidän kanssaan, mutta jotenkin se puheenparsi on aina vähän vaivautuneempaa ikäisteni kanssa.

Mutta tässä voi olla takana kyllä se, että nelikymppisten kanssa voi olla rennosti puolin ja toisin, kun ei ole kummaltakaan puolelta mitään ilmeistä seurusteluhalukkuutta, vaan toiseen voi suhtautua ihmisenä, eikä ihmisen lisäksi jonain erityisenä nais-olentona.

• Gamla Gubbe

Saman huomannut. Nuoremmilla naisilla 30 hujakoilla on joku kummallinen panssari päällä, ainakin silloin kun ne juttelee samanikäisten miesten kanssa. Parhaiten sen huomaa työpaikalla jossa ne ei oikeastaan noteeraa samanikäisiä miehiä mitenkään.
        Ne ei taida olla sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ? Vain jos mies on parasta A-ryhmää ne pystyy vapautumaan.

Nelikymppisillä ja sitä vanhemmilla naisilla on vaan plussaa jos niistä on joku mies kiinnostunut. Siksi ne pystyy olemaan rennommin.

• Hyvä ihminen

Samalta tuntuu joskus itsellänikin, mutta tuo seurustelu voi olla sitten taas asia erikseen. Siinä mielessä lähinnä, että ainakin kaikki tapaamani mukavat ja kauniit nelikymppiset on tietysti aina myös olleet varattuja.
      Ehkä se keskustelun rentous johtuukin siitä. Puhutaan rentoja, ilman paineita mennä pedin puolelle muhinoimaan ja tai ylipäätä aloittaa mitään sen hermoja kutittavampaa. Ollaan vaan ja hengaillaan ja sillä selvä.

• Tunnistin itseni

No minä itse asiassa olen se nelikymppinen sinkkunainen ja olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt, kun kymmenen vuotta nuoremmat miehet ja vähän ylikin vaikuttavat kiinnostuneilta minusta. Joku voisi sanoa, että etsivät vaan vanhemmasta naisesta helppoa panoa, mutta sekään ei voi olla syy. Olen uskova enkä siis harrasta irtosuhteita ja ne nuoremmat miehet tietävät sen ja silti osoittavat kiinnostusta. Alussa luulin, että minulla on vaan liian vilkas mielikuvitus ja taidan luulla liikoja itsestäni, mutta pakko se on jo uskoa. Myönnän, että minulla on kynnys alkaa seurustella nuoremman kanssa, koska se usein herättää ympäristössä negatiivista huomiota. Sinänsä ei ole mitään nuorempaa miestä vastaan, koska monet heistä ovat ihania ja kiehtovia. Siispä mitä oikeastaan välitän, mitä muut ihmiset siitä sanovat. Annanko minua 11 vuotta nuoremmalle miehelle tilaisuuden?

• mustispeppers

Olen muuten huomannut samaa, mustakin kiinnostuu "pikku-pojat", toisaalta olis ihan kiehtovaakin, toisaalta tuntuu, että on vanha kurppa. Leikkivät aikansa ja nurkkaan heittävät :P

• Vain nuoria kiitos

Olen samaa ikäluokkaa ja ihmettelen mitä näet noissa naisissa.
      Minulle ainakaan ei vuottakaan vanhempaa naista enää.

Tokihan heidän kanssa on helppo keskustella, mutta johtuisiko se siitä ettet ole seksuaalisest iheistä kiinnostuneita ;D

Nuorempi nainen aiheuttaa kuumotusta jo tavalla jossa voi olla vaikeampi keskustella niin naiselle kuin itsellekin.

Arvostan toki vanhempia naisia, mutta vain tuttavina ja työkavereina jne. enkä missään nimessä kumppaniehdokkaina.

Tahdon myös kokea ja nauttia elämästä enkä jäykistyä ja alkaa kattelemaan jonkun rupsahtavaa naamaa ja löystynyttä ihoa joka todennäköisesti vielä paisuu kuin pallo.

Seksielämä lerpahtaa yli 30-vuotiaiden naisten kanssa.

• Hyvä ihminen

"Seksielämä lerpahtaa yli 30-vuotiaiden naisten kanssa." ??

Saanen epäillä tuon ikäisten naisten seksielämän lerpahtamista, vaikka kokematon olen.
        Vai puhutko kenties tästä panoeinojen ongelmasta, eli kumppanin pihtaamisesta? Ja että yli 30 vuotiaat kauniit naiset eivät antaisi lempeä iäkkyydestä johtuen?
        Vai tarkoitatko, että jokainen yli 30 vuotias nainen olisi jo kurppuuden tiellä??

Itse olen nähnyt paljon yli 40 ikäisiäkin todella seksikkäitä ja kauniita naisia, joten 30 vuotias nainen on kyllä aivan kehityskelpoista kumppani materiaalia yhävain. Minun mielipide.

• Vain nuoria kiitos
        Hyvä ihminen kirjoitti:

"Seksielämä lerpahtaa yli 30-vuotiaiden naisten kanssa." ??

Saanen epäillä tuon ikäisten naisten seksielämän lerpahtamista, vaikka kokematon olen.
        Vai puhutko kenties tästä panoeinojen ongelmasta, eli kumppanin pihtaamisesta? Ja että yli 30 vuotiaat kauniit naiset eivät antaisi lempeä iäkkyydestä johtuen?
        Vai tarkoitatko, että jokainen yli 30 vuotias nainen olisi jo kurppuuden tiellä??

Itse olen nähnyt paljon yli 40 ikäisiäkin todella seksikkäitä ja kauniita naisia, joten 30 vuotias nainen on kyllä aivan kehityskelpoista kumppani materiaalia yhävain. Minun mielipide.

Onnea vaan sen kauniin päälle 30-vuotiaan naisen löytymisessä. :D

Nuoremmat ovat paljon innokkaampia, tuoreempia jne. joka herättää kovasti haluja niiden muutamien kertojen jälkeenkin.

30-vuotiailla naisilla on myös jo omat tavat eikä heissä enää ole paljon "kehityskelpoista".
        Voit miettiä monenko miehen kanssa he ovat telmineet ja vähitellen alat huomata naisessa vanhenemisen merkkejä.

Makunsa kullakin, mutta ainakin itse valitsen mieluummin äidin sijaan sen tyttären olipa oma ikä mikä hyvänsä. ;D

• who cares?!!!
        Vain nuoria kiitos kirjoitti:

Onnea vaan sen kauniin päälle 30-vuotiaan naisen löytymisessä. :D

Nuoremmat ovat paljon innokkaampia, tuoreempia jne. joka herättää kovasti haluja niiden muutamien kertojen jälkeenkin.

30-vuotiailla naisilla on myös jo omat tavat eikä heissä enää ole paljon "kehityskelpoista".
        Voit miettiä monenko miehen kanssa he ovat telmineet ja vähitellen alat huomata naisessa vanhenemisen merkkejä.

Makunsa kullakin, mutta ainakin itse valitsen mieluummin äidin sijaan sen tyttären olipa oma ikä mikä hyvänsä. ;D

Kaikille gubbeille ei ole tyttäriä tarjolla, eikä äiditkään gubbeista tykkää. Yksin jäät vanha kalju gubbe!

• Ei uutta

Eräs kolmikymppinen tuttavani meni pari vuotta sitten naimisiin kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa. Lapsi on tulossa parin kuukauden sisällä. Ihan kivasti heillä näyttää menevän.

• Mies1985

Ehkä se on helpompaa koska vanhemmalle naiselle on tavallaan imartelevaa tulla nuoremman miehen huomioimaksi. Mitä isompi ikäero, sitä enemmän asetelma korostuu. Vanha nainen ei tavallaan 'saa' olla miehelle äksy ja markkina-arvot ovat lähempänä toisiaan kuin omaa ikäluokkaa olevan naisen kanssa. Vanhemmalta ihmiseltä odotetaan myös viisautta ja suvaitsevaisuutta, ehkä jopa hoivaa.

• herra klisee

Rakkaudesta se hevonenkin potkii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe