Onko kokemusta amalgaamisaneerauksesta! Haluaisin poistattaa amalgaamipaikat, mutta olen kuullut, että myös poistovaiheessa kehoon voi vapautua elohopeaa. Elohopean vaarat tuntuvat olevan värikäs puheen aihe nykyään. Ei mikään terveystuote!
Mitä oireita elohopea teille aiheuttaa? Oletko poistattanut paikat tavallisella hammaslääkärillä?
amalgaameista
9
197
Vastaukset
- hoomoilu
Amalgaamipaikat voi vaihtaa muovipaikkoihin ihan tavallisella hammaslääkärillä, kaikki mitä hampaasta irtoaa, menee imuriin, jota suussa pidetään. Sieltä siis vapaudu mitään elimistöön.
- Tutkittua?
Onko ihan tutkittua tietoa tuo hoomoilusi?
- hoomoilu
On :) Ja amalgaamipaikkojahan tehdään edelleen, kai sen järkikin sanoo, ettei niitä tehtäisi, saatika vaihdettaisi, jos niistä mitään haittaa olisi.
- Järki sanoo
Sinun järki sanoo noin. Jonkin toisen järki sanoo toisin, ja näkee siinä ongelmia, jopa vaaroja!
- hoomoilu
No ei se minun järkeni sitä yksin sano, vaan ihan faktatieto. Omalle hammaslääkärille voi myös soittaa ja kysyä. Amalgaameja harvemmin enää tehdään, mutta kyllä niitä silti satunnaisesti tehdään, joskus ne sopivat asiakkaalle paremmin tai paikasta tulee sillä kestävämpi. Monet myös haluavat vaihtaa vanhat amalgaamipaikat muovisiin, tai ne vaihdetaan, kun paikka tai hammas on lohjennut. Tässä yhtälössä ei ole mitään ongelmaa.
- Faktatieto
> Omalle hammaslääkärille voi myös soittaa ja kysyä....
http://www.studio55.fi/tositarina/artikkeli.shtml/1369574/amalgaamipaikkojen-poistosta-elohopeamyrkytys-suomalaiset-laakarit-eivat-osanneet-auttaa
- trt
Itselläni yksi amalgaamipaikka, jonka poistatin vuonna 2006. En ole oikeastaan vieläkään toipunut täydellisesti. Oireet alkoivat kolme päivää poiston jälkeen. Puoli vuotta oli yhteensä ripulia paikan poiston jölkeen, ja munuaiset kipeytyivät. Muutenkin oli kauhea olo. Aloitin vuoden kuluttua paikan poiston jälkeen kelaatioterapian, joka aiheuttaa vieläkin oireita. Toipuminen on mahdollista, mutta hidasta. Ainoa asia mitä voin suositella on B12-vitamiinin käyttäminen niin suurilla annoksilla kuin sietää. Se on myös ruotsalaisen amalgaamipotilasjärjestön suositus.
- Tyytyväinen
Amalgaamin poistossa kannattaa eristää hammas erikoiskumilla, jolloin amalgaami ei joudu kosketuksiin limakalvojen kanssa.
Minulle operaatio tehtiin Medidentissä ja homma onnistui hienosti. - Jappe52
Biohammaslääkärillä saneeraus tosiaan sujui hyvin. Suojaus toimi, ei tullut mitään oireita - vaan päinvastoin vointini alkoi kohentua pikkuhiljaa. Mutta olenkin tosi kipeä, sillä amalgaami ehti liueta elimistöön 50 v ajan. Nyt haluaisin tietää kelaatiosta. Netissä on vähän tietoa, mutta missä vaiheessa ja millä aineilla tai annoksillla menitte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?146841Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709