Ihannemiehellä ihotauti

Psorimies

Mitä jos mies sairastaa ihotautia, vaikkapa psoria ja hänellä on siihen lääkitys mutta sekään ei tee ihosta täysin oireetonta vaan ihottumaa on ?

21

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihhhhhhhnnne

Pinnallista paskaa. eihän ihmisen luonteessa asti sitä ihottumaa ole :)

• Leikattu

Entäpä, jos on isoja ja näkyviä leikkausarpia?

• sellaista se on
        Leikattu kirjoitti:

Entäpä, jos on isoja ja näkyviä leikkausarpia?

Varmaan nekin haittaa naisia, mutta jos olisit läpeensä tatuoitu linnakundi niin sitten sulla olisi kysyntää.

• Mieti nyt vähän.

Kyllä se luonteeseenkin vaikuttaa kun pitää auringossa piiloutua pitkähihaisiin!

• mitä kelläkin.....
        sellaista se on kirjoitti:

Varmaan nekin haittaa naisia, mutta jos olisit läpeensä tatuoitu linnakundi niin sitten sulla olisi kysyntää.

Aika monella on pienempää tai isompaa kremppaa, sairautta tai oireilua. Se baarin vetävimmän näköinen nainen juo ehkä vettä, koska kärsii jo kolmatta vuotta kamalasta refluksista, takana tähystyksiä ja edessä leikkaus. Joku toinen kärsii kivuliaista peräpukamista ja kolmas syö mielialalääkkeitä lopun elämänsä.
        Iho nyt vaan on aika näkösällä, muttei muuten sen kummempi juttu.

• cccccc1111111

Ei haittaa yhtään. Ensisilmäyksellä herätti myötätuntoa, myöhemmin en huomannut enää koko asiaa, vaan näin vain komean miehen.

• ssvaadsvas

Ei itseäni ainakaan mitkään ihottomat ja arvet haittaa, ellei suunnilleen koko iho ole sellasten peitossa.

• ihollinen

Ei itsekkään pistä pahitteeksi jos sattuu olemaan ihoton. Nyljetystä miehestä lihaksetkin erottuu komeasti :DDDD.

• 5+4

Ulkoisesti ei vastaa ihannemiestäni, mutta sisäisesti voi hyvinkin vastata. Kuka tietää.

• 15+14

Ei ole mitään väliä. Minulla on atooppinen ekseema ja aina kun näen toisen ihmisen jolla on ihotauti samaistun osittain häneen. Tiedän miten tuskaista on ihon kanssa kamppailla. Mutta onneksi on kesä nyt ja aurinko parantaa ihon kuntoa!

• kiva kuulla

joskus kun menee näin päin "hyi hitto mitä tuo on"

• Hoitsu43Kuopio

Minua ei haittaa tuo. Joskus ajattelen, että voisin seurustella vaikka liikuntavammaisenkin miehen kanssa, sekään ei haittaisi. Ei mitkään kehon asiat haittaa. Työskentelen sairaalassa, olen nähnyt kaikenlaista, mikä osaltaan on vaikuttanut niin, että tuollainen tuntuu merkityksettömältä.

• Vaaativa nainen

LUONNE merkitsee, sen jälkeen kaikki muu.

Psoriasishan ei koskaan kokonaan parane, on vain huonompia ja parempia aikoja. Miksi sen pitäisi olla este seurustelulle ja yhdessä ololle?
        Ei mulle ainakaan ole. Mulle ei merkitse ihonväri, liikuntavammaisuus tai muu ruumiillinen vamma, arvet, tatuoinnit jne YHTÄÄN MITÄÄN.

Se mikä merkitsee on siis luonne, se ettei ryyppää ja haise, linnankundia ja muuta samansuuntaista en huolisi ikinä. Pitää olla mukava, itseään terveellä tavalla arvostava, terveydestään ja elämästään vastuun ottava. Turvallinen ja luotettava.

• ertyufhf
        Vaaativa nainen kirjoitti:

LUONNE merkitsee, sen jälkeen kaikki muu.

Psoriasishan ei koskaan kokonaan parane, on vain huonompia ja parempia aikoja. Miksi sen pitäisi olla este seurustelulle ja yhdessä ololle?
        Ei mulle ainakaan ole. Mulle ei merkitse ihonväri, liikuntavammaisuus tai muu ruumiillinen vamma, arvet, tatuoinnit jne YHTÄÄN MITÄÄN.

Se mikä merkitsee on siis luonne, se ettei ryyppää ja haise, linnankundia ja muuta samansuuntaista en huolisi ikinä. Pitää olla mukava, itseään terveellä tavalla arvostava, terveydestään ja elämästään vastuun ottava. Turvallinen ja luotettava.

Ensin katsotaan ulkonäkö ja sen jälkeen merkitsee luonne. Näin se "ikävä" kyllä menee ihan tieteellisestikkin ja jokainen aivot omaava voi niin itse päätellä.

• Vaaativa nainen
        ertyufhf kirjoitti:

Ensin katsotaan ulkonäkö ja sen jälkeen merkitsee luonne. Näin se "ikävä" kyllä menee ihan tieteellisestikkin ja jokainen aivot omaava voi niin itse päätellä.

Ehkä sulla.
        Ei mulla.

• dasdasdddd
        Vaaativa nainen kirjoitti:

Ehkä sulla.
        Ei mulla.

Silmät kiinnikkö sinä seuraasi haet?

• tarkottaa

inttiä käymätöntä samalla?

• sehän se on

stop

• No eihän se

pisteitä nosta.

• ertyujknt5

Minun ihannemiehellä on aikuisiälläkin finnejä ja mustapäitä (akne) ja jokapuolella kehoa ihottumaläiskiä. Tuossa se pieree sohvalla vieressä :) Eli kyllä sinullekin nainen löytyy.

• warhammer

Kaveril on hyvinkin raju.Hänen nyk vaimollan on myös.
      Tapasivat jossain psoriaatikkojen systeemissä..Joten missä on ongelma?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      160
      3566
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      51
      2030
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1088
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1024
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe