Onko kokemuksia? Melko edulliset hinnat, mutta ystävä kertoi (ja näyttikin nää ripset) että ripsienpidennyksissä kestänyt 4 tuntia ja timantit liimattu ripsiin niin, että limaa lyötiin koko yläripsiin ja sinne vaan tiputettiin timantti, ja ripset pilalla... Muilla kokemuksia?
Kiertävä Kauneushoitola Onni ja Olivia, Oulu
10
999
Vastaukset
- kyllä
Tää nainen perui aikani 2 kertaa peräkkäin, ei varmaankaan tykännyt minusta.. kiva kun sai oottamalla odottaa eikä tästä enää koskaan kuulunut mitään. Hyvää asiakaspalvelua joo.
- kantaasiakas2
uskokaa jo että nämä 50€ ripsiä tekevät yritykset on ihan huuhaata,
Jos haluaa halvalla pask* niin siitä vaan mutta minusta se on jo tyhmää. Oulussa on muutamia hyviä paikkoja jotka tekevät laatua ja kantavat vastuun tekemisistään kuten haireka, js studio ja goalas, saatte kunnon ripset eikä mitään liimakökköä ja sinnepäin tehtyjä. Nykyään kaikilla facebook sivut joissa kuvia ja kommentteja, Jos ei ole kuvia missään mistä katsella niin siihen on yleensä hyvä syy. - kokemus sinällään
kokemusta on,joo! tettätin kynnet ja ne pysyi viikon. kun soitin asiasta,minulle sanottiin että kun tulen tekemään uuddet niin lupaan siitä hyvästä ettei kynnet kestäneet luvattua 3-4 viikkoa,kaksi leimaa etukorttiin.en kuitenkaan enää antanut ko naisen tehdä kynsiä minulle.
- enyhtääihmettele
ei taija olla firma enää pystyssä.. ?
- eka kerta
Yrittäjä oli palanut äitiyslomalta ja on töissä taas vakituiseen. Kävin ensimmäiset ripsienpidennykseni täällä tekemässä ja olen aivan rakastunut
- Jaana811
En ole käynyt, Oulun seudulla suosittelen lämpimästi Vuokon Taikaa. Todella mukava ja taitava. Löytyy tuolta: http://www.vuokontaika.fi
- Paska palvelu
Ei kannata todellakaan mennä Onni ja Oliviaan! Odotin viisi viikkoa aikaa volyymihuoltoon ja kun aika vihdoin koitti, peruivat ajan samana päivänä tuntia ennen tekstarilla ilman pahoitteluja, eivätkä vastanneet puhelimeen tai viestiin. Tänne saat ehkä ajan ripsien laittoon, mutta et enää huoltoon. Siinäpä sitten olet niitten harvojen ripsiesi kanssa, kun kukaan ei niitä huolta. Todella lyhytkatseista liiketoimintaa tuommoinen, itse kierrän paikan nykyisin kaukaa!!
- liinu2
En oo ite käyny, mut kaveri kerto et sen laittamat ripset oli maksanu yli satasen ja pysyny alle kaks viikkoo! Veikkaisin et huono liima heillä käytössä...lisäks oli saanu sieltä silmätulehduksen kaupan päälle! Pitäs itekki pikkujouluripset saaha jostain, kellään hyvii suosituksii paikasta? Tonne en ainakaa mee!
- liinutii
Oon kyllä joka kerta saanut erittäin hyvin tehdyt ja huolletut ripset tuolla Onnissa ja Oliviassa. Onpa jännä et noin erilaisia kokemuksia! Ja mulla pysyy 4-5 viikkoa ihan hyvänä eikä tosiaan tipahtele itsekseen. Liima ei oo ikinä kirvelly tai muutakaan ongelmaa ei oo ollu. Käyny oon tosi monta kertaa enkä kyllä ihan helpolla muualle menis enää ja oon kokeillu aikasemmin kyllä muitaki paikkoja. Ei valittamista. Nythän siellä on useampi työntekijäkin, etten kyllä osaa sanoa millasia muut tekijät on kun ei niillä oo käyny, mutta tää alkuperänen omistaja ainaki mulle on ollu asiallinen ja miellyttävä ripsientekijä. Mut tuo kyllä kuulostaa vähän oudolta, et aika on peruttu ilman selityksiä ja pahoitteluita. :(
- PettynytExasiakas
Olen ensimmäiset volyymiripset laittanut kyseisessä Onni ja Oliviassa reilu vuosi sitten. Omistaja on todella hyvä tekemään ripsiä, miellyttävä tekotapa ja pysyvät hyvin sen neljä viikkoa. Mutta...
Mun huoltoajat on peruttu vuoden aikana monta kertaa ja kaksi kertaa niin että en saanut uutta aikaa edes tilalle. Pari kertaa oli tärkeistä juhlista kyse jonne olisi ollut pakko saada ripset huollatettua. Joo, en saanut aikaa vaikka yritin heti kysyä ensimmäistä mahdollista vapaata aikaa tilalle. Käskettiin laittaa tekstiviestiä jotta voidaan sopia uusi aika jos ei nettiajanvarauksesta löydy. No laitoin viestiä,parikin - ei oo viimeisen perutun ajan jälkeen vieläkään kuulunut mitään. Kiitos mulle riitti. Vaihdoin paikkaa kokonaan. Ei tuommosessa firmassa voi käydä, kun on niin epävarmaa että sovitut ajat pitävät.
Kesälläkin peruttiin yksi aika joka oli just kiire sesongin aikaan, en todellakaan saanut mistään uutta aikaa enää tilalle. Silloin oli pakko pitää kuukauden tauko ripsissä kun ei huoltoa ehtinyt saada mistään enää ennenkuin ripset oli jo tippuneet melkeinpä täysin.
Ja oli kiva mennä juhliin tyngillä omilla ripsillä. .😕
En ymmärrä miten asiakkaasta ei pidetä parempaa huolta. .
Ei voi kovin kauas kantaa tuommoinen toiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346