Eräs nainen

Kunnian mies

Olen tutustunut erääseen naiseen ei-pokauspaikassa. Hänessä on jotakin outoa. Olen kiinnostunut hänestä. Yleensä en kiinnostu naisista, koska he ovat usean eri miehen nussimia ( yksikin mies nussinut ennen mua tarkoittaa usean eri miehen nussimaa ) olen miettinyt, miten saisin selville onko hän neitsyt vai eikö ole. Olen huomannut, että hänkin olisi minusta kiinnostunut. Tänään, hetki sitten lukittuiduimme toistemme katseeseen liian pitkäksi aikaa ja sen jälken hän käänsi katseensa papereihini ja juttelimme niidden sisällöstä 1-2 minuuttia ja hän kysyilähdenkö hänen kanssaan lasilliselle. Vastasin, että väsyttää vaikka olisi mieli tehnyt vastata kyllä mutta kun väsytti .

Söin äsken ja huomaan, että nyt jaksaisin. Olisiko ollut alhainen verensokeri. Hän on naamaltaan 8 ja kropaltaan 8 ja arvostelu on tiukansävyinen. Tämä nainen on siis todella hyvännäköinen muttei mitenkään muuten ihmeellisempi kasvoiltaan. Kauniimpiakin näkee päivittäin mutta yämän naisen luonne on ihmeellisen yhteensopiva oman mieltymykseni kanssa naisen luonteesta. Ri ole röyhkeä vaan aidosti ystävällinen ja huomaan että se on sydämestä vuotavaa ystävällisyyttä.

Puhelinnumero mulla olisi mutta en mä nyt tiedä. Se, että kysyy lasilliselle niin se enteilee pettymystä. Itse olen absolutisti ja mulle lasillinen tarkoittaa limua hänelle ilmeisesti alkoholia.

Olsin kiinnostunut tästä naisesta kyllä isosti. Moneen vuoteen en ole tällaista kiinnostusta tuntenut ja siksi on jotenkin ärsyttävä olo. Olen lohduttautunut, ettei hän liene enää neitsyt 22 vuotiaana. Joku hänenkin kanssaan naimisiin menee ja tiedän, että vaikutelmat ovat vaikutelmia. Hän ei ole silloin sellainen nainen, jonka haluan jos ei ole neitsyt. Se on syvä loukkaus mua kohtaan, että on neitsyytensä menettänyt toiselle ennen mua. Olisin nimittäin hänen aviomiehensä jos meillä seksiä olisi.

Ei esiaviolliselle seksille. En vaadi naiselta mitään sen enempää kuin itseltänikään. Olen seksuaalisen koskemattomuuden kunniani säilyttänythoukutuksista huolimatta ja koen tämän kiinnostuksen poikasenkin loukkauksena tulevaa vaimoani kohtaan vaikka olen vain kiinnostunut tästä naisesta, koska on teorteettisesti mahdollista, että hänestä tulee vaimoni joskus. Ei kyllä kontaktinsaaminen taida onnistua kun ei ehdottanut ulkona kävelyä, pleikkarilla pelailua yhdessä, Raamatun lukemista yhdessä tms. niin, enhän tiedä onko hän edes uskossa. Ei kyllä varmaan arvaa että minä olen uskossa. Toisaalta, ehkä hänkin on uskossa mutta eihän näistä ole tullut juteltua.

Piti varmaan jotakin kysyä mutta taisin sittenkin vaan haluta purkaa hämmennystäni. Saamari vie, mukava nainen aidosti, vaikea tilanne. Jos olisi neitsyt ja sen saisi kysyttyä niin koittaisin piakkoin kosia. Joka tapauksessa häneen oli ilo tutustua, pakko myöntää. Emme tule varmaankaan enää tapaamaan toisiamme. Voihan tämä johtua kevääntulosta vaan eipä johdu. Pirun suurenmoista. En mä kyllä naista tarvitsekaan.

13

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irene Hussein Allah

Jaa homma etenee sittenkin. Eikös sun pitänyt olla koskaan enää tapaamatta tätä vosua.

• iron sky

minkä näköinen nainen on sun mielestä 9-10 ?

• Mullah Omar

ole huoleti, hän ei varmasti kiinnostu sinusta kun tajuaa millainen itsetunnoton taleban olet.

• ahistaa

Pelottavaa. Pleikkareita ja raamattua.

Sä toit kaikki vanhat painajaiset mieleen. Onko kukaan ihminen sulle oikeasti ihminen? Entä sinun sydämesi hyvyys? Sä näet vain oman kunniasi.
      Arvostelet naisenkin numeroin?

Kerro ihmeessä tytölle, että hänestä tulee puolisosi jos hän uskaltaa vielä edes katsoa silmiisi.

• Mukava huomata, että olet hieman rauhoittunut ja toiveikaskin. Pelkäämpä vain, että sinulla on unelma, joka ei Suomessa toteudu. Sinuna pyrkisin kristillisiin seuroihin ja piireihin, jossa esiaviollisesta seksistä pitäydytään. Minusta alkoholin tarjoaminen kannattaisi jättää tekemättä - mieluummin koko tapaaminen.

Laseihin voit tehdä varsin hyvin alkoholittomat "köllikkä snapsit. Mustikkakiisseliä jota terästät minttuesanssilla ja päälle kermavaahtoa. Lasiin on kiva työntää kieli ja naama värjäytyy hassusti kermavaahtoon ja mustikkaan. Ihan hauska leikki :)

Voisitko sinä muuttaa ulkomaille? En tiedä miten eri yhteisöihin liitytään, mutta mieti tätä vaihtoehtoa. Uskon, että kauniita ja arvojesi mukaisesti eläviä naisia löytyy.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Amissit

Laita naisellesi alustavasti tekstiviesti: Olen mies joka arvostaa neitsyyttä ja puhtautta yli kaiken. Olen pahoillani, mutta joudun kysymään sinulta tämän tärkeän kysymyksen, johon haluan että vastaat. Olen pahoillani jos loukkaannut tästä ja pyydän anteeksi sinulta että olen tällainen. Terv: -----

• ....

ei se sinua halua.
      että turha edes yrittää. juuri tuollaisia miehiä kukaan ei halua.
      mutta toivottavasti löydät sielun naisesi mutta se tarkoittaa varmasti sitä että sinunkin pitää olla neitsyt.
      eli mahollisuus on 1%

• neito 21v

on totta että suurin osa on seksuaalimoraaliltaan holtittomia mutta on meitä naisiakin, jotka olemme neitsyinä pysyneet. vähemmistöön lukeudun ja se on surullista mutta voinpa hyvällä omalla tunnolla omalta osaltani katsoa peiliin.

• ....
        neito 21v kirjoitti:

on totta että suurin osa on seksuaalimoraaliltaan holtittomia mutta on meitä naisiakin, jotka olemme neitsyinä pysyneet. vähemmistöön lukeudun ja se on surullista mutta voinpa hyvällä omalla tunnolla omalta osaltani katsoa peiliin.

niin mutta, niinkuin sanoin, ettei kukaan neitsyt (hyvän näköinen nainen)halua miestä joka on muun kokeilevana ollut, jonka vuoksi se on 1 % muuten se oisi enemmän %.

luulekko että tarkoitin ettei löydy naista joka on neitsyt? se on jo suuriluuloista naisen prosenttiaalisesti löytyvää ja peräti hyvän näköistä naista tippuu paljon aloittajan kohalla.
        paljon löytyy neitsyt naisia, mitä nuoremmasta on kiinni ja mitä kehnomman näköinen sitä vanhempana parempi prosentti pysyä neitsyynä.

mutta varmaan tämäkin neitsyt, on miehen kirjoitelma ja elää fantasiassa..
        miksi neitsyt istuskelis ja netissä sattuu miehenlogiikka palstalle??
        toinen: on näin lyhyellä ajalla vastais, joko on lesbo tai mies.??
        mutta juu minua ei kiinnosta elikkä jos kiinostaa aloittaja että vaihtamaan sähköposti osoitteita ja peräti sänkyjä.
        mutta varoitus eka kerta ei koskaan tunnu hyvältä.

• ---

Mun sisko menetti neitsyytensä vasta 23-vuotiaana, koska halusi menettää sen vasta sille ihmiselle, jota rakastaa. Ei ne kuitenkaan naimisiin menneet ja eronneetkin ovat jo, mutta pointti oli se, ettei ole mahdoton ajatus löytää neitsyttä ja ns. kunnollista naista, vaikkei tiukan kristillisistä piireistä etsisikään. Siskoni on sairaanhoitaja, nätti, hoikka ja kunnollinen, sekä nyt elänyt 3 vuotta selibaatissa sen vuoksi, ettei myöskään halua avioliiton ulkopuolista seksiä, vaikkei siihen liity mitenkään uskonto. Kysymys on itsekunnioituksesta.

• öhööm

niimpä niin
        mutta siskosi ei enään kelpaa.

• kohtuus?

Oletko sä ap koskaan tullut ajatelleeksi, ettei tuskassasi ole ollenkaan kyse naisen genitaalien kunniasta? Vaan oman egosi särkymisestä.

Kärsit samasta kuin niin moni muukin suomalainen mies, HL3:sta.
      Sen oireisiin kuuluu
      -oman tuskan kieltäminen ja sen käsittelyn täysi torjunta,
      -oman tuskan ulkoistaminen naiseen ja sen siveyskäsitteeseen,
      kun päinvastoin tulisi tajuta, ettei sinun tarvitse tuntea häpeää hänen tai kenenkään muunkaan sivettömyyden menetyksestä. Se ei tee sinusta vähempää, eikä sinun tarvitse kilpailla koko maailman kanssa.
      -seksuaali-identiteettiäsi on loukattu niin, ettet pidä naista itsellesi kumppanina. Olet lähes a- seksuaali tai salaisesti homouteen taipuvainen.
      -etsit naista vain näennäisesti, ettei kukaan epäile. Verhoat a-seksuaalisuutesi tai piilevän homoutesi naisvihaan. Ilmoitat ettei kukaan ole riittävän hyvä, riittävän neitsyt sinulle. Se onkin totta. Totuus on se, että vaikka sellainen olisi, et huolisi häntä tai ainakaan kohtelisi häntä inhimillisesti. Koska perimmältäsi vihaat naisia.

Miksi siis et vapauta itseäsi tuskasta ja lopeta naisen etsintää? Ei sellaista ole, et sinä sellaista halua löytää. Eikä sinun tarvitse löytää.
      Katsos: nainen on ihminen jota tulisi kohdella tasavertaisena kumppanina tai ainakin kuten ihmistä. Tämä jokaisella saitilla levittämäsi "myrkky" eli julistamasi naisviha satuttaa turhaan sellaisia jotka eivät ole ansainneet vihaasi.
      Joten voit mun puolesta kärsiä hiljaisemmin. Mene mt-ammattilaiselle ja käsittele aihetta siellä. Meillä kaikilla on dis-likes aiheita, mutta sivistyneen ihmisen ei sovi kuuluttaa ihmisvihaansa pitkin internettiä, loukaten viattomia ihmisiä.

Olet niin fanaattinen, etten antaisi sinun tavata edes tytärtäni (jos sellainen olisi). Olet varmaan hyvä ihminen, ymmärrän tarpeen siveellisyteen ja kohtuullisuuteen, mutta ihmiskäsityksesi on aivan liian kylmä.

• Kunnian Mies

Tärkeää tietoa osasit kertoa minusta. Nyt itsetuntemukseni lisääntyi monesta asiasta. Erityisen kiitollinen olen siitä, että sain tietää olevani a-seksuaali tai homoseksuaali. Nyt vain pitää miettiä kumpi olen.

Naisvihakin tuli uutena asiana. Ja paljon muutakin tosiaan. Menee aikaa sulatella näitä uusia tietoja itsestäni. Minustahan naiset ovat oikein käteviä pölynimurin käsittelijöitä ja usein uuniin saavat jotain herkkua lämpiämään kun minä vielä mietin pelaisinko gta nelosta vai lukisinko raamattua. Naiset ovat aivan mahtavia kykenevyytensä laajakirjoisessa kapasiteetissaan. Äitinikin tekee aivan mahtavaa omenapiirakkaa. Saman ohjeen mukaan olen itsekin yrittänyt mutta mikä on kun ei lahjat riitä, mikä on kuin ei onnistu omenakakku mulla? Mustikkapiirakka sitten taas onnistuu. Eikö olekin erikoista ja mielenkiintoista?

Raamatun mukaan esiaviollinen seksi on kiellettyä mutta sitä ei varmaan tarvitse noudattaa ja synnit saa myöhemmin anteeksi jos anteeksisaamisen tarvetta ilmenee vaikkapa varmuuden vuoksi kun on jonakin päivänä tulevaisuudessa hengityskoneessa odottamassa omaa vuoroa siirtyä sielun varaan?

Kysyt tuossa etteikö kannattaisi naisen etsintää lopettaa. En mä ole naista etsinytkään. Kaikin tavoin haluan välttää sen asetelman, että mulla olisi nainen, joka ei vastaa tiukkoja llaatuvaatimuksia niiden asioiden suhteen, joita arvostan ihmissuhteessa. En minä tuskaa tämän asian suhteen tunne vaan vapautta kun asiantuntevuudestasi huolimatta ymmärrät tässä yhdessä asiassa minua väärin, että naisen etsintä aikaansaa tuskaa mulle.

Kiitos vielä kerran avustasi ja tuestasi.

Ihan muillekin kiitoksia asiallisista vastauksista. Niitä olikin taas ilahduttavan paljon saatu keskusteluketjuun.

Omia syntejäsi hieman kadut ja päätit hieman kertoa mulle ja samalla muillekin itsestäni? Kuinka monen eri miehen möyhentämä olet?

• kohtuus?

Sovitaanko niin että hyviin tapoihin kuuluu kertoa (livetreffeillä) jos on diagnosoitu mt- ongelma?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      153
      11655
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4397
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2718
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      95
      1489
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe