Annoin taloni vuokralle viime vuonna. No ihan ekaksi he eivät maksaneetkaan vuokriaan, sitten he rikkoivat paikkoja ja sotkivat talon perin pohjin talousjätteillä ja vaipoilla. Yläkerrassa oli kissa asustanut ilman hiekkalaatikkoa koska vaatekaapissa oli todella paljon kissan pissaa ja mh oli kakkoja pitkin poikin.
Alakerrassa oli verannalla koiran ulosteita niin tuoretta kuin vanhempaa sorttia.
Talousjätteitä oli ympäriinsä niin sisällä kuin ulkonakin, vaikka sopimuksessa olikin että vuokralainen ottaa itse sähkö-, vesi- ja jätesopimukset. Jätesopimusta ei oltu otettu ollenkaan ja vesi ja sähkölaskutkin oli jätetty maksamatta.
Jätteitä kerätessäni havaitsin että tuo nuori (parikymppiset iältään) pari söi eineksiä mielummin kuin olisi tehnyt itse ruokaa, heillä oli n. 2 v tyttö ja toinen tulossa.
Myös minun omaisuutta oli tuhottu ja varastettu.
Pariskunta muutti pois alku vuodesta ilmoittaen vain että muutavat pois, eikä muuta ja tämä oli heidän irtisanominen.
Nyt he käyvät tontillani hakemassa kaikkea käyttökelpoista itselleen ja kun pyysin heitä viemään myös roskiaan pois niin vastaus oli vain "ei me sun pihaas aleta siivoamaan"
Olen jo laittanut asian eteenpäin lakimiehelle ja poliisille. Mutta tuntuu kuin kaikki menisi eteenpäin kuin täi tervassa.
Onko todella näin ettei kehenkään voi luottaa enää, saatika että sais oikeutta. Missä on nuoremman sukupolven moraali??????
mitkä on vuokralaisten oikeudet????
Neuvoton
3
93
Vastaukset
- kaho4
Voi herra jumala! parikymppinen pari ja nyt jo 2 vuotias tyttö :O Täytyy kyllä sanoa että joillakin on todella kiire hautaan kun eivät jouda edes nuoruutta elämään. Ja mitähän mahtaa siitä lapsestakin tulla kun vanhemmatkin ovat vielä melkein lapsia.
- viisas mies
Ei sun muuta auta kun haasta ne sikailijat oikeuteen. muuten et mitään rahoja saa takas.
- älä siivoo mitään
Sulta vaaditaan aika paljon ihmistuntemusta että saat kunnolliset vuokralaiset. Jutussa pitä olla näyttöä että pariskunnalle tulee tuomio. Oo seuraavalla kerralla tarkempi, ota siihen vaikka tuttu ihminen, sukulainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088