KULTA RAKASTAN SINUA EDELLEEN

huolimatta

>Olen asunut todella ihanan miehen kanssa vuoden. Olemme molemmat olleet aviossa ennen. Tapasimme tansseissa viime syksynä ja Raimo oli eronnut v.2008.
Raimo asuu uudessa talossa ja elämä on kunnossa niin rahallisesti kuin muutenkin. Hän on 45v. tosi hyväkuntoinen harrastaa 4 krt/ viikko urheilua niin minäkin teen ja nyt ahkerammin.

Meillä on sellainen ongelma kun minun ystävät aina morkaavat minua ,siitä kun Raimolla on toinen korva poikki sattuneesta tapaturmasta. Riitta ystävä sanoi minulle ,että älä huoli korvapuoli miestä itsellesi..Minä kyllä loukkaannuin asiasta.Meillä oli naisten kanssa viikonloppu Raimon mökillä. Riitta ja Arja kumpikin morkkasi Raimoani.

Minä tykkään ihan hirveästi Raimosta,mutta kumpikin ystävä tuottaa minulle pettymystä. Minun kumpikin ystävä ovat eronneet 3v.sitten ja eipäs ole löytäneet itselle mies ystävää. Minua harmittaa ihan hirveästi ,että menin kertomaan Raimolle mitä ystävät kertovat hänestä.Raimo loukkaantui ihan hirveästi asiasta ja kertoi ,että ei hän voi mitään jos tapaturma hälle sattui. Olen huomannut ,että Raimo monesti miettii asiaa. Raimo totesi minulle ,että onpas
sinulla pinnallisia ihmisiä.

16

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskity

      Onpas sinulla pinnallisia kavereita. Eiköhän sinun kannata keskittyä Raimoon
      ja antaa tuollaiset ystävät olla ,jotka eivät hyväksy ihmisillä , tapaturmaa.
      Tuskin hän on itse halunnut tapaturmaa itselle.

    • raimostunut

      Sinun tehtäväsi on varjella Raimoa kuulemasta eukkoystäviesi juttuja. Helli sinä vain Raimoa kaikin mahdollisin keinoin.

    • helli rva

      Älä kutsu enää mökille eikä minnekään minkä Raimo omistaa. ja kerrot syynkin näille naisille.
      Haluavat sun Raimon itselleen. Tapaturmat on ikäviä mutta vielä ikävämpi on jos omistaa vittumaisen luonteen ja on jo 30v nainen.

    • Eräs rouva

      AP.lle sanoisin ,että anna olla tuollaiset ystävyyssuhteet ,koska siinä muuten käy
      sillai ,että ystäväsi vievät Raimosi. Eihän kukaan ihminen tiedä mitä tapaturmia tulee tapahtumaan. Sinun ystäväsi ovat ERITTÄIN PINNALLISIA ,JOTKA EIVÄT
      TIEDÄ TOSI ELÄMÄSTÄ MITÄÄN.

      tv.eräs rouva

    • huolimatta

      AP: täällä) Olin viikko sitten käymässä Äitiäni katsomassa ja yövyin siellä koko
      viikonlopun. Ja Perjantai iltana kun läksin niin illalla paras ystäväni Riitta oli
      tullut avomieheni luokse ja kertonut ,että hänellä on vähän konjakkia mukana
      kävisikö sinulle. Onneksi kultani Raimo oli sanonut ,että ei ota nyt alkoa.

      Kyllä minä loukkaannuin ,että paras ystävä heti riensi avokkini luokse kun minä
      olen toisessa kaupungissa ja hän tiesi sen. Ensin hän on morkannut avokkiani
      ja nyt hän yrittää siepata sen minulta. Hän oli vielä kertonut Raimolle ,että älä kerro vaimollesi ,että kävin täällä.

    • sikasepposaatana

      Miten tämä juttu liittyy avoimiin suhteisiin? Kävikö rape sitten poraamassa kaveriasi?

    • mmmmmlkohygyg

      Tää huomimatta on sitten tosi hauska tyyppi ;-)

    • 33

      Trolli.

    • suhteesi

      Miten suhteesi etenee tänään ?

    • huolimatta

      >Täällä AP jälleen. Meillä menee Raimon kanssa todella ihanasti. Meillä on juhannushäät. Ongelmana on sellainen kun vietettiin grillaus juhlia ,joissa oli mukana minun ystäviä ,mm. Riitta ja Arjakin ja 9 muuta ystävää. Riitta siinä
      nakkeli ,että siirrä häät vuodella ja katsele vielä vapaana. Olin loukkaantunut asiasta ja huomasin Riitan katselevan Raimoa sillä silmällä ,mutta onneksi
      se on yksipuolista katselua. Siinä humalluttuamme puheet menivät vähän kiellettyyn suuntaan ja vieraat,suurin osa sinkkuja heittelivät kaikkia ilmaan.

      Riitta heitti ilmaan ,etteikö saisi vapaita miehiä kokeilla esim.Raimoa ja eihän
      sitä tiedä vaikka ei juhannushäitä tulisikaan sen jälkeen kanssani Raimon kanssa.

      Suutuin annoin Riitan ymmärtää ,etten halua hänen tulevan häihimme
      juhannuksena. Tämä tapahtui 27.5 ja Riitta ei ole sen jälkeen soittanut minulle.
      Raimo sanoi ,että tein täysin oikein ,koska Riitta oli siinä grilli juhlissa yrittänyt
      iskeä Raimoa.

      • huolimatta

        Täällä AP jälleen. Meillä oli todella ihanat juhannushäät. Menimme Raimon
        kanssa naimisiin ja 85 vieraan saattelemana , mutta YSTÄVÄÄNI RIITTAA
        emme halunneet häihin. En halua enää ,että Riitta käy edes luonani kylässä ,koska
        hänellä on aina niin kielteiset asiat mielessä ,kuten toisten miehet.


      • tre3wzsdf
        huolimatta kirjoitti:

        Täällä AP jälleen. Meillä oli todella ihanat juhannushäät. Menimme Raimon
        kanssa naimisiin ja 85 vieraan saattelemana , mutta YSTÄVÄÄNI RIITTAA
        emme halunneet häihin. En halua enää ,että Riitta käy edes luonani kylässä ,koska
        hänellä on aina niin kielteiset asiat mielessä ,kuten toisten miehet.

        Sattuuko sinulla muuten olemaan Johanna-nimistä lähisukulaista?


      • huolimatta
        tre3wzsdf kirjoitti:

        Sattuuko sinulla muuten olemaan Johanna-nimistä lähisukulaista?

        Ei kuulu sukuun ,eikä tuttavapiiriin yhtään JOHANNAA.


    • Tea-Mirjami

      Tuo Raimo on niitä miehiä ihan parhaasta päästä. Lopettakaa yhdessä kaikki yhteydenpito näihin naisiin. Heillä ei ole ilmeisesti mitään mahdollisuuksia saada enää mitään tässä elämässä ja sen takia ovat jahtaamassa toisten miehiä muka "ystävinä". Näitä on paljon. Etsikää uusia ystäviä - mieluiten toisia samanikäisiä pariskuntia.

    • Moi!

      >Voisiko kysellä miten suhteesi on muuttunut Raimoon ?

    • huolimatta

      Aloittaja) Olemme viettäneet ihanaa lomaa kesämökillä. Heinäkuun 15 päivä sitten tuli sukuamme mökille. Riitta ja Arja tulivat yllättäen illalla mökillemme
      joita emme ole kutsuneet. Raimo sanoi oletko kutsunut heitä kun he pyörähtivät mökille. Sanoin etten ole kutsunut ,enkä halua heitä pilaamaan meidän onnea , jota he yittivät kampittaa.Menin vastaan pihalle ja sanoin meillä olevan tässä suku koolla. He kertoivat miksen ole kutsunut heitä mökille saunaan. Kerroin heille,että naimisissa olevan pariskunnan kohde yleensä on samanlaiset ihmiset.

      He pahoittelivat ,että ovat haukkuneet Raimoa. Tuntien heidät en halua heitä
      ystäväpiiriin eikä Raimokaan halua. He lähtivät sitten pienen rupattelun jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe