Olen kolmekymppinen mies ja menossa treffeille viisikymppisen naisen kanssa. Jotain asiallisia ja hyviä vinkkejä miten saa illan onnistumaan ja molemmat viihtymään? Paikkakuntana Helsinki, eli minne kannattaisi mennä?
Treffeillä vanhemman naisen kanssa
5
1094
Vastaukset
- iewuhkjdf
heeh seksi treffit.. venkkejä: ensteks kahville, ja kortsuja taskut täyteen.
- tiukkis67
Oletko tavannut naisen aikaisemmin vai onko kyseessä ns. sokkotreffit? Ja mitä haet treffeiltä? Onko kyseessä toive kestävästä parisuhteesta vai vain panosta?
- name of the game
Jotta voisi vastata, pitäisi tietää hieman enemmän. Mitä onnistuminen sinulle tarkoittaa tässä tapaamisessa? Ikäero on niin suuri, että väistämättä tulee mieleen, että kyseessä on seksisuhteen muodostaminen. Jotta juttu olisi ok, molempien pitää ainakin tietää, mikä on homman nimi. Se lienee tehty selväksi.
- Oloneuvos.
Ole itsellesi ja toiselle rehellinen. Mitä muuta ihminen kaipaa, huomenna voit tai toinen jäädä auton alle. Elä hetkessä, mutta rehellisesti.
- outoako
Nuku hyvin ennen treffejä ja kerää voimia...muuta et tartte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768