Pitäisi ostaa 2 shottilasia. Eräs nainen tulee kylään lauantaina ja tämä nainen ilmeisesti haluaa viihtyäkseen alkoholia. Ajattelin, että tekisi se varmaan itsellenikin terää juoda alkoholia. Löysin ohjeen netistä fiksunnäköiseltä mieheltä ja ajattelin, että kokeilenpa tuota shottia. Tapaaminen asunnossani ja kahdestaan tuli yllätyksenä kun hän soitti ja sanoi voiko tulla käymään lauantaina. En kehdannut sanoa eikään niin meillä on sitten tapaaminen tiedossa. Tulee aamulla klo 10 oven taakse lauantaina.
http://www.drinkkiklubi.com/shottiohje/turkin_pippuri.html
Saako esim. viikin prismasta shottilaseja? Viikin prisma on iso kauppa ja yläkerrassa on kaikenlaista mutta onko shottilasia? Mistä shottilaseja saa varmasti, hiuom ei netin kautta ostettuna.
Raamattua ajattelin hänelle alkaa lukemaan, jotta selviäisi suhtautumisensa uskonasioihin. Kirjeestä roomalaisille ihan alusta olen alustavasti alkanut tekemään esitelmäntapaista. Hieman jännittää muttei paljon. Oikeastaan jotenkin seksiasiatkin liikkuvat mielessä. En saanut nukuttua yöllö kunnolla vain 3h ja silti olo on väsyneen virkeä, koska puhelunaikana nainen puhui seksikkään kuuloisemmin kuin silloin kun olemme aiemmin tavanneet. Keimailua oli hänen puheessaan, jonka huomatesani pysyin asiallisena ja sanoin sanoja, jotka "kuohitsivat" keimailuansa. Painotti sitä, että olenhan minäkin nainen kun naisista puhuin ylipäätänsä vastatessani miksei mulla ole naista. Vastasin siihen oikeastaan niin että mitä mä sellaisella tekisin ja hän siihen sitten että niin et taida naista sitten etsiä johion sanoin uudestaan että mitä mä sellaisella vaikka onhan se naisen alapää kyllä toisinaankin mieleen tullut.
Mutta se shottilasi, mistä niitä saa ostettua? Hän kun kysyi että tuoko pullon mukanaan niin totesin että ei tuo vaan itsesi. Jännittää kyllä hieman tämä tilanne kun tuli ihan puun takaa tämä nainen tutustumistilanteeksi mulle.
Shottilasi
10
408
Vastaukset
- Se soikea
Vedä oikein kunnon kännit ja juota se akka humalaan niin pääset pukille.
- Kunnian mies
En tosiaankaan. Olen viimeksi juonut alkoholia muistaakseni kesällä 2007 mutta nyt voisi ottaa kun nainen tulee ja se siihen sävyyn jutteli, että alkoholi on jees. Ostan nyt varalle alkoholia. Kahvia ja keksiä tarjoan alkuun ja kenties sitä alkoholia ei tarvitse mutta jos siltä tuntuu niin sitä sitten shottilasista.
Vastatkaa joku aika pian, sillä lähden kohta liikenteeseen.
- Kunnian mies
Haloo????!!!??? Shottilasi mistä?
- marienhofmies
Karvainen pimppi on minusta katsomisen arvoinen. Mitä tuuheampi pehko, sitä parempi neito.
- Subchat
Kiinnostavaa.
En silti ymmärrä tuota uskoa. Selitä mulle mitä se tarkoittaa. Mulla on siitä oma ajatukseni, mutta tahtoisin kuulla sun selityksen sille. - älynväläys
Naisella voi olla tällaisia hakuha sun suhteen ja samalla se sormella klitoristaan kutittelee unelmoiden susta nätisti.
http://www.youtube.com/watch?v=1DXMMmdMv-c&feature=related - viestisi luin
heh heh heh, joko tsoukkaat tai sitten olet aika kurahaalaripoju hiekkalapiolla vajaaälyisesti hiekkalaatikolla kauhoen ja hiekkakakkuja tehden. Varo, etteri se nainen juota sua humalaan ja vie poikuuttasi.
- kaljupää espoosta
Ensirakkus on ihan parasta. Onnea tutustumiseen, hyvin se menee jos on mennäkseen.
Ihan turhaa spekulaatiota. Mielestäni vittu ja viina ei sovi sinulle laisinkaan. Kannattaisi mielummin paneutua vaan raamatun lukemiseen ja taivaspaikasta murehtimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740