Olin tässä taannoin naisporukalla iltaa istumassa kapakassa (olen muuten naimisissa) ja meillä oli hilpeä meno. Ei oltu toisiamme hetkeen nähty, saatikka koko porukalla istuttu iltaa.
Joukkoomme iloiseen lyöttäytyi muutama tuttu mieshenkilö, joista yksi oli naapurini rouvan aviomies ja yksi työpaikkani esimies.
Nämä kaikki neljä miestä tanssittivat meitä vuoron perään ahkerasti. Jossain vaiheessa nämä kaksi minulle entuudestaan tuttua miestä alkoivat kisailemaan siitä, kumpi saisi tanssittaa minua. Minä sanoin että tanssitaan kolmistaan, että eiköhän minusta riitä molemmille? :) Jossain vaiheessa tanssia tämä naapurin mies suuteli minua....olin vähän hämillään mutta vastasin suudelmaan kuitenkin. Toinen mies alkoi hivellä alaselkääni ja minua alkoi kummasti kuumottaa.
Illan loppupuolella miehet ehdottivat että ottaisimme hotellista huoneen ja jatkaisimme iltaa sielä, suostuin....koska olin puutteessa ja tiesin mihin ilta johtaa! ikänäni en sellaista seksuaalista nautintoa ole kokenut, kun sinä yönä. Kaikki fantasiat mistä olin koskaan eläissäni unelmoinut toteutui juuri sinä yönä. Miehet olivat taitavia rakastajia...Toinen nuoli ja toinen tuli takaapäin yhtäaikaa...mmmmm...vieläkin kostun kun tuota muistelen.
Kotiin päästyäni kerroin miehelleni pettäneeni häntä. Hän puolestaan kertoi käyneensä maksullisilla naisilla muutamaan otteeseen. Siitä lähti meidän kahden parisuhde elämä kukoistamaan ja aivan uuteen lentoon. Harrastamme parin vaihtoja ja seksistä on tullut iloinen asia, ei pakonomaista puurtamista. Koko muukin avioliitto sujuu nykyään paljon paremmin, kun molemmat on tyytyväisiä....niin, lapsiahan meille ei yrityksistä huolimatta ole siunaantunut.
Ihminen ei ole luotu seksuaalisesti olemaan vain yhden kumppanin "oma"...siihen puutuu... Kokeilkaa muutkin, vaikka yhteisestä sopimuksesta parin vaihtoa. Kaikille tiukkapipoille se ei käy, mutta takaan että piristää parisuhdetta!
WAU!!!
8
262
Vastaukset
- kyllästyny huoriin
Valehtele sä vaa itelles huora!
- Mesimämmen
Sairasta tekstiä. Jonkun teinipojan fantasia. Hyi, en halua törmätä tuollaisiin horoihin.
- Terveempää?
Sun miehesi harrastaa tuota samaa kahden naisen kanssa, onko se terveempää, ja onko miehesi horo?
- Rohkea!
Itkekää vaan kateelliset pettäjäukkojenne ja akkojenne perään :D Tässä nimim. Tiuku kirjoituksessa on asiaa.....
- im happy wife
Nm Tiuku..teiltä puuttui miehesi kanssa mielikuvitus..ja sitten uskotellaan että kun vaihtaa pareja niin johan onnistuu..no en tuomitse mutta tuntuu vähän selittelyn makuiselta..
- liufglpkåä
Hmm... Miksiköhän teit avauksen "uskottomuus"-palstalle etkä vaikkapa "avoin suhde" - koska avoimesta suhdestahan tässä on kysymys..?
Vähäsen ehkä "epähienoa" tulla julistamaan tällaista asiaa palstalle, jossa ihmiset oikeasti kipuilevat uskottomuuden kanssa. - LoLlero
Taas on joku katsastanut "inhimillistä tekijää" tv1:ltä melko tarkasti :) mutta toki, jos elämä pyörii tv:n ja netin välissä, niin mikäs siinä :)
- ;;;;
Kerro lisää lollero kun hirmu harvat katsoo jotakin telkkuu ja sieltä jotai itkuvirsi ohjelmaa .
Sun tekstin perusteella sää katsot sun elämä pyörii tev:n ja netin välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948