Tohtiiko pyytää kahville?

osakasasiakas

Bongasin eräänä päivänä ostoksilla käydessäni mukavan oloisen naisen, joka työskentelee ko. kaupassa. Voin todeta, että ihastuin ensisilmäyksellä ja olen nyt mietiskellyt, että tohdinko pyytää häntä kahville. Onkohan se soveliasta, jos tuntematon asiakas ehdottaa moista?

27

3437

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksld

      Totta kaivoit pyytää. Et sinä siinä menetä mitään vaikka pakit tulisivatkin, vaikka alussa siltä tuntuisi. Ja jos et kysy, niin et voi koskaan tietää olisiko hän sitten suostunutkin. :)
      Itse tunnustin muutama viikko sitten ihastukselleni tunteistani. Vastaus häneltä oli todella epämääräinen, mutta sen jälkeen hänen käytöksensä on osoittanut että voin jatkaa eteenpäin ja se on todella paljon helpompaa nyt kun olen kertonut kuin silloin kun kaikki oli epäselvää. Ok, tilanne on ihan erilainen, mutta se että kysyt niin helpottaa sun omaa elämää, jos nyt asia niin paljon jäi kaivamaan.

      • osakasasiakas

        Mutta onkohan se tilanne semmoinen, että passaa ylipäänsä kysyä kahville? Eli tarkoitan, että kun hän on työssään ja itse vapaalla. Jos molemmat olisi vapaalla, niin ehkä se tilanne olisi luonnollisempi.


      • kaukanatäydellisestä
        osakasasiakas kirjoitti:

        Mutta onkohan se tilanne semmoinen, että passaa ylipäänsä kysyä kahville? Eli tarkoitan, että kun hän on työssään ja itse vapaalla. Jos molemmat olisi vapaalla, niin ehkä se tilanne olisi luonnollisempi.

        Kyllä voit kysyä vaikka olisi töissä. Katsot jos hän on vaikka kassalla että on rauhallinen tilanne tai jos on hyllyjä täyttämässä. Itse olen kanssa kysynyt kassaneitejä kaffeelle. Varattuja mutta olivat kyllä otettuja ja varmasti piristi heidän päiväänsä. Eli rohkeasti vain.


      • Dino Rex

    • Exujo

      Hmm tottakai sopii kysyä. Itsekkin olen kysynyt kassaneitejä,baarimikkoja(siis naisia) ja sun muita palvelutyöläisiä. Monesti olen jutellut mukavia ja sitten kysäissy. Muutamat ovat olleet varattuja, muutumat vastanneet myötävävästi ja monet kielteisesti.. Yhden kanssa seurusteltiin kunnes päätettiin että ollaan vain kavereita. Pidä mielessä jos ei koita niin ei voita..

      • osakasasiakas

        Täytyy nyt rohkaistua ja tehdä asialle jotain. Sen verran paljon tämä asia kuitenkin vaivaa minua. Olen kauppareissuillani nähnyt hänet, mutta en ole tohtinut sen kummemmin jututtaa. Tuntuu, että posket helottavat ja jalat muuttuvat hyytelöksi, ja pokka pettää :)


    • lllade1

      Ite lähestyisin asiaa lähinnä pienellä juttelulla aluks, jos kyseisessä kaupassa usein käyt. Helpommin saat pakit jos suoraan meet kysyy ulos. Pientä niitä näitä juttelua aluks ja sit kahville, kyllä toimii :)

    • king corvax

      apua! Mitä jos se ei olekaan kovin shöveliästä. Mitä ma teen! C'mon! Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua?

      • osakasasiakas

        Saamalla pakit?


      • King Corvax
        osakasasiakas kirjoitti:

        Saamalla pakit?

        Ja mitä pahaa siinä olisi? Maailma tuhoutuu jos saat pakit? Ei toi nainen ole ainoa nainen maailmassa. Ihastuminenkin on pelkkää fuulaa ja nainen ei oikeasti ole se mitä mielessään kehittelee.

        Toki kannattaa tehdä lähestymisestä mahdollisimman hyvä. Ei vaan törkkää numeroonsa vaan oikeesti flirttaa ja sanoo jotain mikä vois saada naisen kiinnostumaan. Ei kehu naista jne..

        Mutta lopulta koko homma on ihan hakuammuntaa. Jos pakit tulee ne tulee. Et enää voi asialle mitään. Odottelu ja naisen lähestymättä jättäminen, kassalle hakeutuminen ja toljottaminen ei vie asiaa mihinkään - pahentaa vaan.

        Vertaa:
        Et lähesty = et saa seuraa ja joku toinen nappaa seuraavana viikonloppuna baarista tuon naisen
        Lähestyt = 2 vaihtoehtoa: 1) saat seuraa tai 2)et saa seuraa ja joku toinen nappaa seuraavana viikonloppuna baarista tuon naisen

        Pakkien saaminen on siis sama kuin et lähestyisi. Mutta jos lähestyt et häviä mitään mutta saatat saada jotain. Toi nainen ei tule lähestymään sua.


    • Exujo

      Öö ihmettelen miesten pakkien saanti pelkoa. Mitä haittaa pakeista on? onko se vakavaa? kuoleeko siitä? vastaukseni on että ei.. Kokeneemmatkin naisten miehet saavat monesti pakkeja ,mutta se ei haittaa ollenkaan. Ihminen tulee aina saamaan pakkeja jotku enemmän ja jotku vähemmän.

      Itse kuulun siihen ryhmään joka on saanut pakkeja paljon koska juttelen naisille paljon ja tulee pyydettyä johonkin. Itse voin sanoa että pakeista oppii, esim jos ei ole hyvä naisten kanssa niin alkaa oppia ainekin että miten ei lähestyä, ja oppii sietämään pakkeja. Monet tutut jotka saisivat naisia ihan hyvin he eivät uskalla mennä juttelemaan naisille koska pelkäävät pakkeja.. Pakit elämän kauheimpi ja noloimpia asioita? Ei. Ihmissuhteet kuuluvat normaaliin elämään..

      Älä kävele onnesi ohi jos kiinostaa menet juttelemaan ja pyydät vaikka kahville.. Vastauksi on kahdenlaisia Kyllä ja Ei... Ja jos tuut saamaan pakit mitä haittaa siitä sinulle on? Ei mitään päin vastoin silloin et mieti myöhemmin että olisiko voinut tulla jotakin jos olisin pyytänyt kahville....

      Ja jos olet sellanen persoona mikä menee lukkoon helposti niin mieti jotakin valmiiksi ...

      • miehenkuvotus

        Ei pakkien saantiin kuole, eikä sitä pitäisi ottaa vakavasti. Mutta itsellä tulee otettua vaan valitettavan vakasti. Ei siis niitä kohteliaita pakkeja, vaan ne vittuilut ja haistattelut. Ainoa vaan, että asiallisia pakkeja on vain noin yksi viidestä, loput neljä suoranaista vittuilua.


    • petaaennenkumakaat

      Huomaa että voit vaikuttaa kuin helposti saat pakit, kysymällä suoraan kahville vaikutat vain ihme stalkkerilta. Heitä joku läppä, juttele vähän, kehu ja kysy kahville. binnnngo

    • Heisenberg

      Itse huomasin erään kauniin tytön muutama kesä sitten töissä paikallisessa kaupassa. Hän hymyili aina hyllyjen välissä vastaan tullessaan minulle ja jäinkin pohtimaan, että oliko hän vain hyvin asiakaspalveluintoinen vai oliko siinä jotakin muuta?

      Pari viikkoa pohdittuani kävelin suoraan kassalle, kun huomasin, että hän oli yksin eikä muita asiakkaita ollut lähistöllä ja kysyin että lähtisikö hän kanssani kahville mitään kummempia siinä jorinoimatta. Sain numeron ja kävimme kahvilla viikkoa myöhemmin.

      Jos olet kiinnostunut jostakin naisesta, niin tietenkin pyydät häntä ulos, jos et pyydä, niin menetät mahdollisen rakkauden.

    • Exujo

      Noniin tässä on juuri hyvä esimerkkitapaus, kun vain menee juttelemaan.
      Jos et olisi kysynyt ulos niin se ei olisi lähtenyt ulos,loogista? tuntuu että monet luulevat tällä palstalla että juttelemisen voi välttää ja tehdä taikatempun ja saada sen naisen,ei?
      Nykyään vain pakkien saanti pelko on niin korkea, että samanlaista pelkoa oli sodassa että tulee ammutuksi :D no joo meni vähän yli.. Jos ei koita niin ei voita..
      Ja mitä pakeista niin niitä tulee aina ja jos pelkää pakkeja on hankalampaa iskeä

    • ujo kassaneiti

      Mä olen itse kassalla töissä, ja meillä käy aina yksi miesasiakas, johon olen tosi ihastunut.. Punastun aina kun se tulee kassalle ja hymyilen kuin idiootti. Musta tuntuu, että sekin ehkä saattaisi pitää minusta, kun se ainakin hymyilee nätisti takaisin ja katsoo silmiin merkitsevästi. Kunpa se vain pyytäisikin ulos, niin lähtisin varmasti. Niin että ehdottomasti kannattaa pyytää! Voi olla että kassaneiti tulee ikionnelliseksi. :) Ja itse ainakin tykkäisin ihan suoraan jos kysyisi kahville, ei mitään hirveetä showta tarvisi järjestää. :D

      • qehcrwh

        Mis kaupungis asut? Meikäläisel nimittäin vähän samanlai tilanne, käyn aika usein yhes kaupas ja oon vähä ihastunu yhtee kassaneitii ja must tuntuu aina välil et seki saattais olla must kiinnostunu ainaki eleistä päätellen :D


      • Hököpööö
        qehcrwh kirjoitti:

        Mis kaupungis asut? Meikäläisel nimittäin vähän samanlai tilanne, käyn aika usein yhes kaupas ja oon vähä ihastunu yhtee kassaneitii ja must tuntuu aina välil et seki saattais olla must kiinnostunu ainaki eleistä päätellen :D

        Hei, niin minäkin! Taitaa olla yleinen ongelma.


      • ujo kassaneiti
        qehcrwh kirjoitti:

        Mis kaupungis asut? Meikäläisel nimittäin vähän samanlai tilanne, käyn aika usein yhes kaupas ja oon vähä ihastunu yhtee kassaneitii ja must tuntuu aina välil et seki saattais olla must kiinnostunu ainaki eleistä päätellen :D

        Pääkaupunkiseudulla.. :)


      • Juuso__81
        ujo kassaneiti kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudulla.. :)

        hymyilen ja katselen merkitsevästi erästä pk-seutulaista kassaneitiä ja kerään rohkeutta pyytää häntä ulos. Ehkä joku pv ...


      • ujo kassaneiti
        Juuso__81 kirjoitti:

        hymyilen ja katselen merkitsevästi erästä pk-seutulaista kassaneitiä ja kerään rohkeutta pyytää häntä ulos. Ehkä joku pv ...

        Kysy ihmeessä ulos! Anna sille vaikka sun numero silleen vaivihkaa rahojen kanssa tms. jos on muita asiakkaita. :)


    • osakasasiakas

      Ei tästä tule mitään, kun en saa sitä sanaa suustani. Ei siinä tilanteessa pysty olemaan luonteva, kun toinen on työntouhussa. Siinä vaan tulee tunne, että häiritsee toista omilla jorinoilla. Olen varmaan saanut jo idiootin maineen, kun näen hänet ja vaihdan vaan katseita, enkä tee mitään aloitetta :( Ei vaan onnistu! Äskenkin näin hänet kaupassa ja vannotin itselleni, että jos näen hänet niin juttelen mukavia ja jos se onnistuu, niin voisin pyytää kahville. Mutta olin täysin tuppisuu!

    • Tuttu juttu

      On soveliasta. Itse pyysin kassaneitiä ulos ja hän suostui. Nyt on parit treffti hänen kanssaan takana ja lisää on tulossa. Suosittelen!

    • Oikeastaan on ihan hienoa lukea, että te kannustatte toisianne, sillä se tosiaan voi vahvistaa toisia, menemään juuri tämän mukavan tytön luokse ja juttelemaan hänelle, alku voi mennä mukavasti ja muuta, mutta jos teiltä puuttuu tieto ja taito, eli toisin sanoen hyvä psykologian tuntemus, tämä voi osoittautua vaikeammaksi tehtäväksi.
      Tieto taito=mahdollisuus saada tämä nainen innostumaan sinusta
      Tarkempia tietoja ja taitoja, on oikeasti olemassa ja jopa sinä voit oppia nämä asiat ;)
      Ja kyselemällä rohkeasti, voin jopa kertoa asiasta lisää

      • Kerro heti

        Oi mestari, kannattaako kassaneitiä negata? Kannattaako laittaa hiihtolasit otsalle ensi kerralla kun menee kauppaan?


    • Oikeastaan, sinun pitää näyttää siltä, että olet kiinnostunut pitämään itsestäsi huolta, sinun ei tarvitse pukeutua kalleihin vaatteisiin, mutta ei myöskään aivan siistittömäksikään, itse asiassa naiset pitävät tavallisista, asianmukaisesti pukeutuneista miehistä, jotka pitävät huolta erityisesti hygienista, hiuksistaan, parrastaan ja myös tuoksuvat hyvälle. Esim. hengitystä raikastavien pastillien mukana pito voi olla ihan hyvä niksi, että huulesi näyttävät suudeltavilta ja että nainen näkee sinusta jo, että et ole herätessäsi, vain käynyt pelkästään suihkussa ja välittömästi lähtenyt asioille. Hyvä tyyli ja se, että näytät ja tuoksut hyvälle, piristää jo ensinnäkin sinun mieltäsi jo ja saa sinut näyttämään välittömästi jo paljon kiinnostavammalta naisten mielestä. Sanoisin, että tyypillinen virhe, jonka mies voi tehdä, on liiallinen aggressiivisuus, monet naiset pitävät varmasti siitä, että aloitat keskustelun varovaisesti, liiallinen flirttailu, tai toisten arvostelu (erityisesti negatiivinen sellainen) voi jäädyttää tilanteen, jota sinä et varmastikaan halua.
      Ja kun sinä pidät itsestäsi hyvää huolta, se tuo sinulle varmasti lisää litsevarmuutta, ja se saa naisen enemmän kiinnostumaan sinusta. Tämä puolestaan voi jo helpottaa sinua menemään juttelemaan hänelle. Ja älä ala pitää itsestäsi mitään mainospuheita, joissa kerrot itsestäsi liikaa, vaan jos hän on kiinnostunut sinusta, hän varmasti haluaa itse tietää, millainen sinä olet, oletko sinä mahdollisesti hänelle se unelmien täyttymys.
      Ja muista, mestariksi ei synnytä, vaan siihen kasvetaan.

    • Anonyymi

      Ei seevetissä, eka pitää tietää onko hän aviossa, sillä jos koettaa vietellä varattua niin Jeessus taivaasa suattaa epäillä sitä aviorikkomukseksi. Laita joku kolmas osapuoli tiedustelemaan onko kohde varattu vai vapaa, vasta sitten aknnattaa pyytää. Muistha myös että mikäli hän antaa sulle rukkaspakit niin itsetunto voi siintä kuolla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe