Huoraksi haukkuminen

.............

Kuinka sopia nuoren naisen kanssa sen jälkeen kun on haukkunut häntä huoraksi ja arvostellut hänen luonteensa ja käyttäytymisensä lyttyyn? Varsinkin jos haukut (tuota huora-osaa lukuunottamatta) pitävät tietyllä tapaa aika hyvin paikkansa?

11

585

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö minäkin

Sanot _rauhallisesti _ juuri tuon. Mitä tarkoitit ja mitä et. Jatkossa ET enää hauku huoraksi ja jos sulla on kritisoitavaa, sanot sen aikuisemmin. Voit kysyä, onko nainen itse samaa mieltä heikkouksistaan, jolloin voi syntyä fiksumpaa keskustelua.

Tärkeää on aina muistaa myös omat vikansa, jolloin ei vaikuta siltä, että oot itse täydellinen neuvoja vialliselle kaverille. Kukaan meistä kun ei ole virheetön.

Tossa nyt jotain ideoita, mitä tuli mieleen.

• Nainen minäkin

MIksi ihmeessä haluat jatkaa seurustelua naisen kanssa, jonka luonne ja käyttäytyminen ei ole mieleistäsi???

Jos kuitenkin haluat jatkaa, niin hyväksy se, että naisesi on sellainen kuin on. Etkä enää kritisoi noita asioita.

Matelu on hyvä tapa pyytää anteeksi. Iso kimppu ruusuja, paljon anteeksipyyntöjä jne... Ja ehdottomasti kerrot sitten, että sanoit suutuspäissäsi asioita, joita ET tarkoittanut.

• Miksi ?

Vai näinkö: "Ja ehdottomasti kerrot sitten, MIKSI sanoit suutuspäissäsi asioita, joita et tarkoittanut."? - Se tärkein pointti on miksi !

• ????

Sanoiko aloittaja seurustelevansa kyseisen naisen kanssa?

• Mies vain.

Minun ei tarvinnut haukkua huoraksi vaan taisi tajuta sen itse kun yllätin sen sängystä työkaverinsa kanssa.
      Kysyin siltä että jättikö kaveris edes seteliä lipaston päälle eteiseen lähtiessään...

• töttöröö

Ööö, sanomaasi et voi enää perua mitenkään. Hän on kuullut suustasi, että sinun mielestäsi hän on huora, se siitä. Vaikka pyydät anteeksi ja jatkatte, on hänen takaraivossaan piilossa sinun rumat sanasi ja ne hän tulee sinkoamaan kasvoillesi jokaisen riidan aikana (..silloinkin haukuit mua huoraksi...)

Itse en jatkaisi tyypin kanssa joka ei osaa erottaa huoramaista KÄYTÖSTÄ ja sanaa huora toisistaan. Ja koska toisen käyttäytymistä voi ja pitääkin arvostella, jos siinä on puutteita. Mutta henkilökohtainen suora syyttäminen joksikin on jo liian paksua, jollei se ole faktaa.

• Kessua tutuille

Tämä nyt ei liity varsinaisesti aiheeseen...

Nimittelystä ja haukkumisesta tuli mieleen parin päivän takainen tapaus bussimatkalla. Bussin kyytiin tuli pari yhteiskunnan toivoa eli alle parikymppistä naisenalkua ja yksi samanikäinen vajakki nuorukainen. Ensimmäisten sekuntien aikana pystyi hyvin toteamaan, että kasvatusta on ainakin säästelty, eli jätetty kakarat täysin kasvattamatta. Lisäksi näiden naisenalkujen kielenkäyttö oli karseaa kuunneltavaa. Jatkuvaa, kuten esimerkiksi bussikuskin huorittelua sekä vittua täytesanana joka välissä. Että näyttää tämä onnistuvan naisiltakin, ja osalla alkeellisimmat käyttäytymissäännöt ovat täysin hukassa.

Juuri sopivaa pikkukriminaaliainesta...

• Jaffaako pennuille ?

Nuorisoako siitäkin pitää syyttää, että kotikasvatus / -ohjaaminen on puuttunut osittain tai kokonaan. Eikö tästäkin ole vastuussa ne ns. aikuiset, jotka eivät ymmärrä mitä aikuisuus tarkoittaa mutta järjestävät silti lapsia maailmaan jatkamaan omia virheitään.

Mikä teki nuorukaisesta "vajakin"? Vai onko sullakin asenne-elämä jäänyt vajaaksi? Nm:si laisella toiminnallako asiat luttaantuisivat paremmin?

• Vai että huoraksi olet mennyt haukkumaan, ihme jos nainen tahtoo sopua enään kanssasi miettiä. Mutta suutuspäissään lauotaan sammakoita valitettavasti niin asioista ei voi muuten kuin selvitä puhumalla.

Mutta niinkuin tuossa jo joku sanoikin, miksi haluat jatkaa suhdetta ihmisen kanssa joka ei miellytä luonteellisesti sinua?

Koitappas selvitä.

• toinen poski

Tuskin hän sinun sopuasi enää tarvitsee. Mokasit kaiken joten lähetät vain anteeksipyyntökortin postissa ja poistut nuoren naisen lähipiiristä ja elämästä kokonaan.
      Pidä häneen tästä lähtien asialliset ja viileät välit, jos joku tuttavistanne alkaa nuorta naista haukkumaan niin puolustat tätä kaikin tavoin.

• että joo

jos olisin nainen niin en puhuisi ikinä sille miehelle joka huo.raksi haukkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe