Mies saa ja nainen antaa?

Ladyyn

Mietityttää tässä nykymaailmassa edelleen se miten väärin tuntuu olevan että, minä, nuori ja hyvännäköinen nainen haluan seksiä ja intiimiyttä ehkä jo ensimmäisten treffien jälkeen. Mies toki saa haluta, mutta nainen on kevytkenkäinen jos näyttää oman halunsa. Onko se oikeesti vieläkin niin, että mies saa ja nainen antaa? Koin tässä tilanteen, jossa minä halusin, mutta mies ei edes toisten treffien jälkeen antanut :D
Mutta siis mitä mieltä olette seksuaalisesti aktiivisista nuorista naisista? Tekeekö se nykyäänkin horahtavaksi ?

9

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''Pussy costs money

...dick is free.''

• Totuuden julistaja

Seksuaalinen aktiivisuus on eri juttu naisilla kuin miehillä. Aktiivinen seksielämä vaatii mieheltä sosiaalista lahjakkuutta ja ulkonäköä, siis niin sanottuja pelimiehen kykyjä. Naiselta se ei vaadi mitään muuta kuin jalkojen levittämistä. Aktiivinen seksielämä on siis miehelle meriitti, naiselle parhaimmillaankin yhdentekevä ominaisuus. Seksuaalisesti aktiivisesta naisesta tulee helposti mieleen, että eikö tuolla nyt ole elämässään mitään haasteellisempia tavoitteita kuin m*nan saaminen.

• Kuin myös

seksuaalisesti aktiivisesta miehestä tulee mieleen, että eikö tuolla nyt ole elämässään mitään järkevämpää kuin p.llun metsästäminen. En todellakaan pidä naistenmiehiä ruudin keksijöinä kun he eivät sitä yksinkertaisesti ole!!!!! Kuin ei myöskään kanamaiset akat, jotka miettivät ulkonäköasioita 24/7.

• 12+5
        Kuin myös kirjoitti:

seksuaalisesti aktiivisesta miehestä tulee mieleen, että eikö tuolla nyt ole elämässään mitään järkevämpää kuin p.llun metsästäminen. En todellakaan pidä naistenmiehiä ruudin keksijöinä kun he eivät sitä yksinkertaisesti ole!!!!! Kuin ei myöskään kanamaiset akat, jotka miettivät ulkonäköasioita 24/7.

Seksuaalisesti aktiiviset miehet monesti ovat myös taitavia sosiaalisessa kanssakäymisessä ja tilanteen lukemisessa. Älykkäitä nämä miehet eivät todellakaan automaattisesti ole, mutta todennäköisesti hyvin lahjakkaita toimimaan ihmisten kanssa (ja puhun nyt ihan kunnon pelimiehistä, en baarissa p*llun perässä juoksijoista tai perus ruinaajista).

Tilannetaju, sosiaaliset taidot, itsevarmuus ja sanavalmius ovat hyvin usein pelimiehiltä löytyviä taitoja/ominaisuuksia ja samalla erittäin kysyttyjä ominaisuuksia työelämässä. Oikeassa olet, että p*llun jahtaaminen ei millään tavalla korreloi sen ruudin keksimisen kanssa, mutta en kyllä tulkitse, että Totuuten julistaja sitä tarkoittikaan, vaan pikemminkin puhui siitä sosiaalisesta älykkyydestä ja ihmisten kanssa toimimisesta, mikä enemmän viittaa siihen tilannetajuun ja tilanteessa toimimiseen kuin mainitsemaasi ruudin keksimiseen.

Toiseksi en menisi heti niputtamaan kaikkia seksuaalisesti aktiivisia miehiä yhteen, sillä joukkoon mahtuu jos jonkin näköistä hiihtäjää ja auevaaraa. Seksuaalisesti aktiivinen mies, joka juoksee pillun perässä on kuitenkin hieman eri sarjaa kuin mies, jota jälkeenpäin naiset kuvailee sanoilla "en oikeen tiedä, siinä nyt vaan kävi sillai..."

• Right Said Fred

Joidenkin mielestä tekee, joitakuita muiden tekemiset ei kiinnosta.

Kun kerran halusit, kerroitko halusi? Pitää ottaa riskejä, jos aikoo saada haluamansa.

• Ap

Hyvin selkeästi annoin ymmärtää vaikken ääneen asiaa sanonut. Ei oo voinut jäädä epäselväksi!

• Jos haluu saada
    • Denon87

"Mutta siis mitä mieltä olette seksuaalisesti aktiivisista nuorista naisista? Tekeekö se nykyäänkin horahtavaksi ? "
      Positiivinen asia minun mielestäni. Se on 50/50 eli toiset pitää sinua huorana, toiset ei(esim. minä). Suurimmaksi osaksi huorana taitavat pitää lähinnä uskovaiset jotka ovat päästään niin pahasti jumissa esim. raamatun kanssa.

Kannattaa muistaa ehkäisy ettei käy mahdollisesti näin. Vaikka en mitenkään uskovainen ole niin tämä biisi kertoo sellaista mitä oikeasti voi tapahtua ja on tapahtunut joillekin:
      http://www.youtube.com/watch?v=hmyqdxBKvH4

• mustispeppers

Mun mielestä seksissä kumpikin saa :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      218
      5048
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4111
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3603
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3440
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      38
      3035
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2336
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      37
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      23
      1972
    Aihe