Elämä murtuu, MIes petti minutkin. Valehtelee kaikesta, en voi enää luottaa mihinkään mitä minulle vannoo.
Miten päästä eteenpäin
4
290
Vastaukset
- no ompa ihme
Kysytkö ihan tosissasi asiaa, joka yleensä väistämättä tulee eteen petoksella alkaneessa suhteessa? Ei tiikeri pääse raidoistaan eli pettäjä ei muutu, jos ei itse sitä halua. Täydellistä tyhmyyttä luulla, että ykkösöitynyt pystyisi rakkaudellaan miehen muuttumaan. Pistä mies pihalle ja seuraavan kerran tiedätkin sitten kiertää varatut kaukaa. Eli oppia ikä kaikki.
- noin se vaan menee
Miksi ryhdyit itse aikanaan suhteeseen naimissa olevan miehen kanssa.? Tiedän eipä kukaan uskois, että niin käy minulle. Mies vaan sattuu ihastumaan toiseen naiseen, kun sinut sai omakseen ,joten seuraavaa kiertoon. Ei toki päde kaikkien kohdalla, mutta usein tämä vaan menee niin. Eipä ole sympatiat sinunkaan puolella, muuta kuin nyt tiedät itse millaista tuskaa olet joskus teollasi aiheuttanut miehen edelliselle vaimolle. Tervetuloa joukkoon. Itse kuulun näihin viattomiin ykkösiin, jotka nyt saavat kärsiä kun selvisi, että miehellä onkin salarakas. Mutta minä en jää tähän suhteeseen vaikka mies haluaisikin jatkaa, luottamus on mennyt ja tuo kakkonenkaan ei ikinä tule saamaan minulta yhtään sympatiaa missään vaiheessa.
- Saako
ex-miehesi sinulta luottamuspulasta huolimatta yhtään sympatiaa?
- luotto jäbä
Mä olen ainoo luotettava mies varmaan tääl suomen maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079