Hei sinä lukija, jos olet ikinä työpaikallasi törmännyt tälläiseen näyttelijätyyppiin niin kerrothan mielipiteesi.
Olen ollut nyt vähän vajaa vuoden tähän asti parhaimmassa työpaikassani, työ sisältää asiakaspalvelua 100%, myyntityötä suurimmiksiosin. Esimieheni on puolueeton ja vilpitön, työkaverini ovat kaikki hyvin asiallisia.
- Mutta, jotenkin tuntuu että jokaiselta työpaikalta pitää löytyä se "riekkuja"
Olen itse parikymppinen tyttö ja päänvaivani 30 ja 40 ikävuoden väliltä.
Hän on minua porrasta ylempänä ja on myös saavuttanut kunnioitettavan paikan työorganisaatiossamme. Meillä on kuitenkin sama esimies.
Ongelma on se että aina, kun esimiehemme on paikalla hän on kuin itse positiivisin päivänsäde, aina kihertämässä esimiehemme ovella ja kehumassa meitä muita, itseään tietenkin unohtamatta. Kun esimiehemme on poissa lomalla/ kokouksissa niin kyllä muuttuu ääni kellossa.
Ihan kuin hän olisi perseeseen ammuttu karhu (tiedätte varmaan mitä tarkoitan) eli naama nurinpäin jatkuvasti, valittaa kaikesta, työstään, omasta elämästä, myös esimiehestämme ja vahtaa erityisesti minun tekemisiäni. Hän on ollut jo kuusi vuotta duunissa täällä ja valittaa että vaihtaa kohta firmaa.
Se mikä minua ei saa esimiehen puheille on se, että hän on muiden "paras kaveri", myös esimiehen (vaikka seläntakana tykkää mollata). Hän puhuu kokouksissa päälleni ja kertoo loistavia vitsejään istuen muiden työpöydillä kun asiakkaita tulvii sisään. Olen siis yksin tässä tilanteessa. Olen vielä oppimassa työhöni, en osaa siis aivan kaikkea. Saan aina kuulla epäonnistumisistani ja epäkohdistani hänen suusta, kun esimiehemme ei ole kuulemassa. Tänään hän nolasi minut työyhteisömme edessä kun keskustelimme keskenämme.
Viimeinen tippa oli se että tänään hän tuli hullun kiilto silmissä syyttämään minua valehtelemisesta että olisin muka merkinnyt enemmän kun olin myynyt. Merkinnät olivat oikein loppujenlopuksi, olen niin kyllästynyt tähän henkilöön ja tiedän että tämä ei jää viimeiseksi. Hän ei ole puhunut minulle tänään sen jälkeen, toivottavasti ei puhukaan. Huoh onneksi tänään on perjantai.
Mitä sinä tekisit, minä olen vähällä vaihtaa toimipistettä.
Terveisin Blaah
Näyttelylahjat työpaikalla.
3
245
Vastaukset
- jvon retee
Kokee sinut uhaksi itselleen. Jaksa muutama kuukausi hymyillä ja olla aurinkoinen niin avot, tämä pxxxxxn nuolija vaihtaa työpaikkaa. Usko vanhaa, näin käy. Itse älä luovuta jos kerran duunistas tykkäät
- narsistinen persoona
Olen törmännyt. Esittää ihmisille positiivista ja mukavaa ihmistä, mutta selän takana juoruaa ihmisten asioita, puhuu pahaa, arvostelee ulkonäöstä persoonaan. Myöskin puhuu negatiiviisia asioita työpaikastaan. Jos joutuu tilille puheistaan, niin puolustautuu syyttämällä puheidensa kohdetta ja kääntämällä asiat aina omaksi edukseen kaunistelemalla ja irroittelemalla asiayhteyksiä toisistaan.
- suorat sanat
>Mitä sinä tekisit,
Minä sanoisin sille että sovitaanko niin, että huolehdi sinä omista myynneistäsi ja niiden merkitsemisestä, niin minä huolehdin omistani.
Lisäksi sanoisin sille suoraan että ei sinua jaksa kukaan kuunnella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837