Onko kukaan käynyt kyseistä ripsienpidennyskurssia/ käynyt ottamassa ripsien pidennyksiä studio new one- liikkeessä? Haluaisin myös kuulla kokemuksia kyseistä yritystä kohtaan. Kiitos!
Studio new one
17
883
Vastaukset
- huijattu
en voi suositella, huijatuksi tulin kurssilla..
- taina82
Miten tulit huijatuksi? Olisi kiva tietää, kun itse olen myös menossa kurssille?
- tanni26
Mulla kans kiinnostais tietää?? itekki olen menossa kurssille..
- haloopahvi
Oon käynyt siellä ripsikurssin ja se oli tosi hyvä. Voin suositella kaikille! Vaikee tajuta miten joku voi tulla huijtatuksi siellä ripsikurssilla! Yht hyvin voi kirjottaa että kävi ruotsin kielen kurssin työviksessä ja siel huijattiin ;D
- henniiina
Skeidaa koko kurssi. Ei nuita perus hommia opi päivän kurssilla, että voisi hyvillä mielin alkaa harjoittelemaan. Teoriaa ei juuri ollenkaan, ei tukihenkilöä. Vähä jää tyhjän päälle.
Kyllä osaan tehdä ihan ok ripsiä ja kestäviä sellasia.
Onneksi vaihdan nyt xtrema lashessiin ja maksan kurssista pari sataa enemmän ja saan huomattavasti parempaa opetusta.- räpryripset
Ite en huomannu että kurssi olisi ollut miltään osin skeidaa. Kävin sen talvella, harjoittelin ohjeiden mukaan ja nyt on asiakkaita kivasti. Toi sun viesti kuulostaa älyttömältä: ensin kurssi on skeidaa, et opi mitään, silti osaat tehdä hyviä ja ripsiä mutta menet kuitenkni extreman kurssille saamaan opetusta. Kuka taukki ton tarinan uskoo?
- no just joo
kuka edes luulee tulevansa mestariksi päivän kurssilla, missä vika? Ite oon käyny päivän kurssin aikoja sitten ottamatta kantaa merkkiin tai kouluttajaan! Nyt vuosien jälkeen hyvin menee! Hei jotain rajaa! Ja hei kyse on aika yksinkertasesta jutusta mihin tarviit tukihenkilöö????????? Yksi kuitu per yksi ripsi :)
- Miettikää ny vähän!
Jotain rajaa siis!!!!!!!!!!!!
Ei näitten tekeminen mitään niin ihmetystä ole! HEI HALOO! Toiset oppii nopeemmin toiset tarvii enemmän harjotusta! Ja niin totta älyttämän yksinkertaista, kunhan vaan opettelet! Teoriaa, mihin tarvitset?, kun todellisuudessa merkistä viis.... Jep jep yksi ripsi ja yksi kuitu! niin se menee! Kaikki on helppoo , kun sen osaa :) - juuuh
hei kato kynsipalstan keskustelu!
- nimimerkki
missä tällainen keskustelu on?
- Anne
Olen käyny myös kurssin ja en kyllä suosittele. Toki porukka voi sillä koulutuksella ja tuotteilla tehdäkkin hyviä ripsiä, mutta kaipaamaan minäkin jäin tätä "tukihekilöä" jolle voisi soitella jos tulee joku ongelma tilanne.
Ja kurssilla ei käyty läpi miten ripsillä voidaan muokata silmän mallia tai korostaa jotain tiettyä. Kaiken lisäksi vaan laitettiin niitä 12millisiä harjoituispäille eikä viihtittykkään mainita sitä, että YLEENSÄ ulkonurkkaan tulee lyhyitä, keskelle pidempiä ja sisänurkkaan taas lyhyenmpiä ja ohuempia.
Nyt olen tyytyväinen X-tremen tekijä ja pitäisi käydä yrittäää teknikon papereita tämän vuoden puolella. :) - Bonadea
Olen käynyt studio new onen kurssin ja itse ainakin opin tekemään hyvät ripset. Sen sijaan kaveri kävi citydealin kautta ostamallaan lahjakortilla samalla kurssilla ja kohtelu oli aivan erilaista ja koulutuksen taso silloin huono. Kysymyksiin ei vastattu kunnolla ja opettaja oli tyly. Olisikohan ollut tekemistä sillä, että he saivat vähemmän rahaa citydealilaisilta?
Mutta, olisiko kukaan Helsinkiläinen kurssin käynyt halukas tekeen vaihtokauppaa ripsipidennysten kanssa? Tarkoittaa, että huoltaisimme toisemme ilmaiseksi. Itse olen tehnyt pidennyksiä nyt vuoden verran, mutta itselläni ei ole ketään, joka huollattaisi omiani, kun oma huollattajani allergisoitui liimalle, eikä siis enää tee eikä pidä ripsiä itse.
Jos olet kiinnostunut, niin laitatko viestiä [email protected] - PETTYNYT!
En suosittele kyseistä firmaa. Kurssilla mainostettii tuotteiden olevan -50%, mutta kun sain tunnukset verkkokauppaan ei se ihan mennytkään niin. Ostin tuotteita 250e ja samat tuotteet jos olisin verkko kaupasta ostanut olisi maksanut 265e.
Liima jonka ostin oli mennyt vanhaksi/pilalle. Ripset eivät kestäneet kuin pari päivää ja karis irti. Ehdin tehdä kyseisen firman tuotteilla 3 ripset kunnes vaihdoin toiseen merkkiin, jotka ovat pysyneet sen ajan mitä pitäisikin. Kokelein myös myöhemmin tehdä studio new onen tuotteilla, jotka ostin koulutus tilaisuudessa enkä saanut niitä kestämään silti. Otin firmaan yhteyttä ja sanoivat etten vain osaa tehdä liima saunaa oikein ja siitä syystä ne eivät kestä. Jänne että toisella merkillä onnistuin!
Ja hauskinta oli että kurssi hintaan olisi pitänyt alunperin sisältyä välineet, niin että ne saa itselleen kurssin jälkeen, mutta se vaihtu sen jälkeen kun kurssi oli maksettu. Kävin kurssin keväällä 2012. - elli-melli
Mulla on pelkkiä hyviä kokemuksia ko. kurssista, koulutuksesta ja palvelusta. Aloituspaketti sisälsi tasan ne tuotteet kun kurssiesitteessä oli mainittu, kouluttaja oli mukava ja osasi asiansa, kurssilla käytiin läpi tasan ne asiat mitkä kurssieistteessä oli kerrottu, kaikkiin kysymyksiin vastattiin asiallisesti, teoriaa oli vähän alussa ja pieniä palasia kurssin lomassa. Aineet on hyviä, olleet jo 3 vuotta, liimat ei ole vanhoja eikä viallisia. Sähköpostitse on vastattu kysymyksiin nopeasti, pari postia on tarvinnutkin vaan laittaa.
Ainoo mikä kurssilla ketutti oli pari valittavaa kurssilaista, jotka ei tajunneet mistään mitään. Niillekin kouluttaja oli tosi ystävällinen, ite en olisi jaksanut. Oisko samat, joiden valitus jatkuu täällä palstoilla... - jonna5
Kävin ripsienpidennyskurssin keväällä 2014, enkä ollut tyytyväinen. Tuotteet olivat kyllä mitä luvattiin, mutta nyt tajuan että olivat selkeästi "jämäkamaa" mitä kurssilaisille annettiin. Kukaan ei ole vielä halunnut itselleen 15 millisiä J kaaren ripsiä. Eikä myöskään oransseja swarowskeja ripsiin. Asiakkaat valittivat ettei liima pysy ja ripsien kastuessa liima kirvelee. Vaihdoin siis toiseen liimaan ja nyt ei enää ongelmaa. Kurssi kesti muutaman tunnin ja hinta oli liian kallis suhteessa tasoon. Odotin enemmän. En suosittele.
- jonna5
Edellinen jatkaa. Ja tämä aloituspaketti oli siis pieni muovipussi mihin nämä tuotteet oli kasattu. Olin innoissani tilaamassa "tukkuhintaan" alussa tavaraa tuolta studionewonelta, mutta ihmetykseni oli suuri kun tajusin että hinnat ovat silti korkeat. Olen onneksi löytänyt pari luottopaikkaa mistä saan tuotteet kohtuuhintaan.
- hömhöm
Minäkin olen tänä vuonna käynyt kyseisessä paikassa ripsienpidennyskurssin. Kurssin pitäjä oli mukava ja vastasi asiakkaiden kaikkiin kysymyksiin, mutta kurssi oli mielestäni liian lyhyt. Ripsiä ei kerinnyt tehdä 4 tunnissa koska olihan ne vasta ensimmäiset tekoripsiin ne oli todella erilaista tehdä kuin luonnonripsiin.
Aloituspakkauksessa tuli mukana 2 ripsipidennyspakettia (C-kaarta, 12mm ja 15mm), liima, poistoaine, timanttien liima, purkillinen vihreitä timantteja, teippiä ja liima-alustoja. Olen tilannut tästälähtien kaikki tarvikkeet muualta, koska studio new onen verkkokaupassa ne ovat todella kalliita. Liimakin oli huonommin kuivuvaa ja pysyvää kuin muualta tilaamani liima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938