Olen ostanut kuukausia sitten Citydealin kautta lentolippuja ja en ole vieläkään pystynyt varaamaan kyseisiä lentoja. Toinen tapaus on sitten Brio junarata jonka tilasin jouluksi ja toimitus piti olla ennen jouluaattoa. Siitä piti saada joululahja kummipojalleni mutta ei ole vielä tänäkään päivänä näkynyt kyseistä pakettia..
Aikoinaan Citydeal toimi oikein hyvin eikä ollut mitään valittamista. Asiakaspalvelu toimi oikein hyvin. Nykyään Citydealiin tuntuu olevan mahdotonta saada yhteytta!!!!
Sähköposteihin ei vastata, puhelimitse tuntien jonotus ja Facebookista poistavat alle minuutissa kaikki kommentit vaikka laittaisi kohteliaan kyselyn!!!!
Perustin ryhmän Facebookiin johon muut voivat kommentoida omista ongelmistaan. Luulisi että Citydeal tekee jotain asialle kun huomaavat että näitä samoja ongelmia on oikeesti satoja ellei tuhansia!!!!!
http://www.facebook.com/#!/pages/Grouponin-vihaiset-asiakkaat/207064819404391
Liittykää tuonne ja kertokaa jos teillä on samoja ongelmia!
Vielä selvyyden vuoksi niin tämä ei ole ajojahti Citydealiä kohtaan vaan periaate kysymys että saan mitä olen tilannut! Tein jo kuluttajasuojavirastoonkin valituksen mutta siitäkään ei tunnu olevan apua.
Negatiivinen Citydeal kokemus!!!
Sari Toivanen
2
68
Vastaukset
- jfdkaö
Totta. Itsellänikin ollut ongelmia. En vaan halua liittyä facebookiin.
- mikä on Citydeal?
Mitenkähän tämä liittyy terveyteen? Onko kyse jostain terveyslennoista vai... Täysin vieras minulle tuo koko Citydeal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897