ikävä sua :(
Mulla on
15
1320
Vastaukset
- Sekaisin
Mä en voi ajatella mitään muuta kuin sua =) Nähtäispä pian, huoh...
- Niin-
Mullakin sua. Toivottavasti maanantaina nähdään, edes vilaukselta ;)
- Samoin
Samoin, ensi viikkoon sitten =)
- nyyyh
missä päin?
- ei ole kenellekään
teistä... miestä mun on ikävä, sellaista, jota en ole nähnyt piiiiitkään aikaan enkä tule enää koskaan näkemäänkään. Sellaista, joka ei varmasti muista olemassaoloanikaan enää. Että sellaista tänään.
- tää oli mulle
satavarma.
- Samoin
Kuka on mulle ? Oletko ihan satavarma ? Tunnisteet ovat aika heikot =)
Nähdään ensi viikolla vaikka montakin kertaa, jos vain olosuhteet suo;) =)
- pidän ruusuista
Mäkin haluun nähdä sut ainaki miljoona kertaa ens viikolla Jmies! :)
- edelleenkin
ajatukseni oli naiselta miehelle, kuten tuossa aiemmassa viestissäni "ei ole kenellekään teistä" mainitsin :)
- villasukat..
edelleenkin kirjoitti:
ajatukseni oli naiselta miehelle, kuten tuossa aiemmassa viestissäni "ei ole kenellekään teistä" mainitsin :)
jalassa sulla tapana nukkua ???
- no nähtiinkö?
milloin?
- villasukat..
no nähtiinkö? kirjoitti:
milloin?
Nähtiin noin vuosi sitten:)))
- villasukat..
villasukat.. kirjoitti:
Nähtiin noin vuosi sitten:)))
et laittannu osuko mut oot mun ajatuksissa every day ?
PS. voin tarkentaa ,iso rakennus 2-kerros:))))))
- Serafiinu
Me voitaisiin "törmätä" maanantaina, en muuten tiennyt sinun tietävän sitä, että nukun villasukat jalassa...en kyllä tiennyt sitäkään, että sinulla on ikävä minua!
- anteeksi kun kesti
vastata.ei osunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671