lakatut varpaankynnet

mies 40

Kertokaas tyttäret et miksi naiset lakkaa vain varpaankynsiään ? Ite toimistotyöntekijän huomaan et monilla naisilla vilkkuu läpsyistä tai sandaleteista lakatut kynnet koko vuoden ja toiset vaitaa väriäkin viikottain. Käsissähän tämä olisi luontevampaa mielestäni ,vaikka onhan ne ihan kivan näköiset kun lakatut kynnet kengistä näkyy.
Samoin kun lähetään baariin porukalla niin likat puhuu kahvilla et pitää lakata varpaat pippaloihin taas ja kun katsoo niitä sitten baarissa niin ei käsissä ole lakkoja vaikka ymmärtaisin niin.
Onko tämä jokin naisen logiikka jota ukot ei tajuu ?

20

2868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kynsikäs

      Varpaankynsissä lakkaus pysyy hyvänä jopa viikkoja, kädet vaatii uuden manikyyrin muutaman päivän välein. Helpompaa siis pelkät varpaat.

    • lakkaja 40v

      Itse lakkaan varpaankynnet viikottain ja tämä on ollut jo teini-iästä alkaen kun näki äidin ja siskon lakkaavan varpaita. Sitä en osaa sanoa miksi ne varpaankynnet tosiaan lakataan vaan kun mennään juhlimaan ??? ehkä niillä on jotain seksuaallista merkitystä. Mieheni kyllä joskus kehaisee et ompas nätit varpaankynnet , kai ne vetoo miehiin sitten .

    • Heels

      Oho harvinainen mies, kyllä yleensä kaikki miehet kuolaa naisten varpaita ainakin salaa, sen takia ne täytyy tietysti pitää nätteinä:)

      • Anonyymi

        Lakatut varpaat on todella seksikkäät


    • Yue

      Tarjoudun usein lakaamaan äitini kynnet, mutta hän ei ikinä halua väriä kuin varpaisiin, koska sormissa lakat ois kuitenkin heti pilalla koti- ja puutarhatöiden takia.
      Itse taas haluan lakkaa sormenkynsiin, mutta en varpaisiin. Olen kesäisin lähes aina paljain jaloin sisällä, ja jos lakkaan varpaankynnet, niin kohta lattiaan ilmestyy kynsilakkarantuja, vaikka lakka olisikin jo kuivunut.

    • henna

      Minulla on varpaankynnet läpi vuoden lakattuna ja käytän kenkiä joista ne näkyy kun olen toimistossa töissä. On kyllä joskus puhetta et " ai mitä värii sul on varpaankynsissä kun on ihan seksyy" kahvilla kun porukat mittailee toisiaan.
      Lakkaan ne 1-2 kertaa viikossa ja se on ollut jo tapana 20v ja en luovu siittä.

      • jaana

        Sama homma minulla. Olen mies valtaisessa toimistossa ja kyllä ne vilkuilee varpaita et onko lakattuna millä värillä. Välillä kun repäsee jollain räikeällä värillä niin kyllä aamukahvilla jo joku huomaa ne.
        Lakkaan ne 2-3 kertaa viikossa ja aina on varpaat näkyvillä kun vain on mahdollisuus.


      • Sinkkumies 45
        jaana kirjoitti:

        Sama homma minulla. Olen mies valtaisessa toimistossa ja kyllä ne vilkuilee varpaita et onko lakattuna millä värillä. Välillä kun repäsee jollain räikeällä värillä niin kyllä aamukahvilla jo joku huomaa ne.
        Lakkaan ne 2-3 kertaa viikossa ja aina on varpaat näkyvillä kun vain on mahdollisuus.

        "Sama homma minulla. Olen mies valtaisessa toimistossa ja kyllä ne vilkuilee varpaita et onko lakattuna millä värillä. Välillä kun repäsee jollain räikeällä värillä niin kyllä aamukahvilla jo joku huomaa ne.
        Lakkaan ne 2-3 kertaa viikossa ja aina on varpaat näkyvillä kun vain on mahdollisuus."

        Miten ihmeessä sinä edes voit olla töissä tuollaisessa paikassa, jossa on noin pervoja ja häpeämättömiä miehiä? :(


      • Peltsu
        jaana kirjoitti:

        Sama homma minulla. Olen mies valtaisessa toimistossa ja kyllä ne vilkuilee varpaita et onko lakattuna millä värillä. Välillä kun repäsee jollain räikeällä värillä niin kyllä aamukahvilla jo joku huomaa ne.
        Lakkaan ne 2-3 kertaa viikossa ja aina on varpaat näkyvillä kun vain on mahdollisuus.

        Siinä on nainen minun makuuni! Vaimoni lakkaa kyntensä aina, ja olenkin aina innoissani ja korostanut, että se on tärkeää myöskin miehille, me diggaamme naisista, jotka ovat huoliteltuja ja kynnet kondiksessa. Ja on siinä pieni flirtin/seksin maku, joka mielestäni on ihanaa...


    • chokoholisti

      Kai tämä minullakin on outoa, kun en muuten meikkaa tai värjää hiuksia, ja nyt olen myöhäissyntyisesti innostunut kynsien lakkauksesta. Kaikki mikä on ollut kiellettyä, kiehtoo jossain vaiheessa. Allergiasyistä ja myöhemmin työn vuoksi en lakannut pariin vuosikymmeneen, mutta nyt... Se on vaan niin kivaa.

      Tosin tällä hetkellä sekä sormet että varpaat ovat lakattuina. Kynsikoruja en enää yritä varpaisiin laittaa. Kynnet ovat siihen liian pienet ja ehkä en ole enää riittävän elastinen askarrellakseni moista. Voisihan sillä saada kivaa hämminkiä aikaan, kun tekee jonkun täysin psykedeenisen lakkauksen. Mariekarkkilakkauksen tai leppäkerttulakkauksen tai... Siis ei tarkoituskaan olla seksikäs, vain outo...

      Kynsilakkojen kestämisongelmaa en tällä hetkellä tajua. Ehkä elän niin vähäeleistä elämää, että lakka pysyy sormissa ainakin viikon ja varpaissa todennäköisesti kaksi (ellen kyllästy väriin ja kuosiin ennen sitä). Jos ei hillittömästi läträä veden kanssa, niin aika hyvin lakat kestävät. Itse en ole rajoittanut elämää kynsien ehdoilla sen jälkeen, kun lakkauksesta innostuin. Suojakäsineitä käytän märkätehtävissä joka tapauksessa. Ja näppis ja keyboard toimivat luonnolllisina kynsiviiloina.

    • Samaa kynttä ne on varpaissa ja sormissa, joten lakkaa vaan molempiin. Ei tässä siis oo sen kummempaa logiikkaa, lakattu kynsi on kaunis niin sormessa kuin varpaassakin.

    • Jazboy

      Tyylikkäälle naiselle kuuluu ehdottomasti kynsilakka,
      niin sormiin kuin varpaisiin.
      Sormissa olkoon kynnet pitkät tai lyhyet lakan väri voi vaihdella paljonkin.
      Jalat tulee olla hyvin hoidetut ja ihanissa pikku varpaissa mahdollisimman
      kirkas punainen lakka.
      Myös varvaskorut ovat sallittu.
      Tämä kaikki mahdollisimman korkeissa korkkareissa
      aivan upean seksikästä.

      • Anonyymi

        Suomalaisen naisen tolkuton kengännumero ja siihen punaiset kynnet. Varma erotiikantappaja


    • Hilloleipä34

      Ei kaikkea tarvi järkeistää.

    • Mulla kanssa varpaankynnet lakattuna aina ja en voi kuvitellakkaan et ne ei olisi ilman lakkaa. Yleensä lakkaan ne 2 kertaa viikossa ja kesäisin joskus vaikka joka päivä.
      Toimisto työssä olen pannut kanssa merkille et miehet ja kyllä naisetkin katselee millaiset varpaat on ja onko lakattuna,joskus joku heittää jotain niistä et on makeet varpaankynnet kun on koristeita...naiset taas enemmänkin et kuinka viitsin lakkailla ne niin usein ,mutta pitääkin täs kai ruveta sitten vaihtaan värii niissä kun vanhat olleet jo keskiviikosta asti.

      • siisti olla pitää

        Varpaan kynnet pitää olla aina lakassa,mikä on inhottavamman näköistä kun ei ole lakatut ja siistit jalat.Antaa itsestään huolitellun kuvan kun pitää jalat ja kynnet siistinä!


    • Anonyymi

      Aika lailla kivaa hommaa nuolla ja hyväillä hyvin hoidettuja lakattuja varpaita ja mitä vanhemman naisen niin aina paremi

    • Anonyymi

      No minusta jalat on alastoman näköiset jos niissä ei ole lakkoja, nyt on Jussin kunniaksi ihan kirkkaanpunaiset lakat varpaankynsissä...mitäs värejä muut on laittaneet.

    • Anonyymi

      minä ainakin pidän lakatuista varpaankynsistä joten lakkaan varpaan kynsiä siksi.

    • Anonyymi

      Turhautuneisuus näyttelee itseään. Pervoilu ottaa demokraattisimman voimansa juuri siittä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe