Eli voiko mies olla naiset teistä liian romanttinen? Mitä se esimerkiksi voisi olla? Itse en ole vielä ollut suhteessa mutta tykkäisin tehdä aina jotain kivaa ja mukavaa naiselle. No hieroa hartioita, ottaa syliin sohvalle ja silittää hiuksia muuta pientä hyväilyä, joka aamu suukko. Niin no kai noi kuuluu alkuhuumaan mutta miksei myös jatkossa. Olisko jotain sellaista muuta mistä pitäisitte ja mikä sitten olisi liikaa vai onko sellaista?
Romanttinen mies, voiko olla liikaa?
2
81
Vastaukset
- ka2weio
Miksi valehtelet? Luuletko saavasi pimppiä helpommin tuolla teeskentelyllä?
- :)))
Luulen että monien muidenkin herkkien miesten jäykkyys johtuu osittain siitä, että he eivät osaa teeskennellä romanttista ilman aitoa molemmin puolista luottamusta. Vain silloin myös romantiikka on aitoa ja teeskentelemätöntä ainakin näin introvertin näkökulmasta. Itse en varmana osaisi olla romanttinen vaikka haluaisinkin. Tällaiset miehet ovat vieläpä auttamattoman tylsiä nyky maailmassa, sillä kaikkihan pitää saada heti nyt, kuten myös romantiikka ilman luottamusta. Aitoutta tärkeämpää onkin näytellä roolinsa uskottavasti. Se on ekstroverttien maailman kulmakivi niin romantiikassa kuin ammattipätevyydessä, meritokratiasta paskat paitsi kun kyse on näyttelemisestä.
Ehkä tuonkin voi vetää sitten överiksi, jos joku täysin tuntematon alkaa laulamaan balladeja ja vannomaan ikuista rakkauttaan, jollekin kenestä ei tiedä oikeastaan yhtään mitään ja nainen sattuu olemaan vieläpä introvertti älykkö. Mutta enhän minä naisista paljoakaan tiedä, jos vain tarkistavat miehen ulkonäön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867