Miksi lössähdätte?

pakkokysymys

Miksi Te arvon kauniimman sukupuolen edustajat annatte itsenne lössähtää naimisiin päästyänne? Tai lapsia saadessanne? En tarkoita että pitäisi olla mikään fitnessmalli silareineen vaan sellaista naisellisuutta joka näkyy huoliteltuna olemuksena.Naiset näyttävät pian 30 ikäisinä (jopa nuorempina) meikittöminä ja tukka tuskin kampaa nähneenä pirttihirmuilta kauppareissuillaan tai ihan missä vaan..Laittakaa vartalolle sopivia vaatteita ja meikatkaa ! Kengät saisi olla mieluusti korkokengät kuin lättänät lätyskät..ja vaikka olis pehmeitä muotojakin-käyttäkää edes joskus muotoilevia alusvaatteita..Miehet ovat visuaalisia ja ehkä se seksielämäkin olis vilkasta jos vähän huolehtisitte itsestänne!

31

555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -gv--

Korkokengät ei ensinnäkään tee hyvää jaloille jos päivittäin kipsuttelee. En minä ainakaan työhöni mene korkokengissä joka päivä. Viikonloppusin kun on vapaata voin laittautua, mies läpsäsee pyllylle kun lähetään kauppaan.. Hei barbeja saa lelukaupoista ;)

• Hyvä ihminen

Olisiko syy se, että kun on vihdoin saanut sielunrauhan, voi herkutella, nauttia elämästä, rentoutua ja sitten unohtuu liikunta ja muu monille sinkuille ominainen kehon trimmaaminen?

• Katselen kauniita..

Se juuri..Naiset eivät enää näe vaivaa itsensä kaunistamiseen..ja lössähtävät..ja näyttävät miehiltä..Meikkejä saa herkkähipiäisetkin apteekista---Kauppa tai kaupunkireissulla jalat eivät kipeydy kun ei siellä koko päivää tarvitse kipsutella..ja korot voi olla maltilliset-Ne saavat jo säären näyttämään paljon paremmalta...Laiskuus ja mukavuudenhalu naisia vaivaa.Sitten naristaan kun ukko otti sievemmän..

• Jep, jep.,---

Katselehan ympärillesi - sinkut eivät ole sen paremman näköisiä tai oloisia kuin esim. naimissa olevat. Sielunrauhan tosin moni parinsa löytänyt on saanut ja se taitaa sinkkujen kenkää täällä tällä kertaa puristaakin!!

• hih hih

No kuule kävele itse korkokengissä ja meikkaa jos se on niin ihanaa.

Jos miehet pitävät naissukupuolesta sen vuoksi että naiset ovat keskimäärin kauniimpia kuin miehet, niin miksi sitä eroa pitäisi vielä oikein alleviivatakin? Jatkuvasti näkee pareja joissa nainen on ok tai tavis, mies susiruma. Kaikenlaisille kurpille sitä pitäisikin itseään laitella.

(Oma painoindeksini on 21 hujakoilla, että turha tulla itkemään läskistä ainakaan...)

• 19+9

"Jatkuvasti näkee pareja joissa nainen on ok tai tavis, mies susiruma."

Joo mutta todennäköisesti ne miehet ovat hyvässä duunissa ja tienaavat sen mitä nainen tuplana. Tai ovat korkeasti koulutettuja ja "menossa jonnekin", jos kyse nuorista. Naisilla on tapana ja luonnollista antaa tällaisten järkiseikkojen vaikuttaa omaan parivalintaansa. Näytäpä mulle susiruma luuserimies, joka yleensäkään saisi minkäänlaista naista itselleen puhumattakaan ok- tai tavisnaisesta. Tilastot puhuvat puolestaan ja jopa komealla miehellä on vaikeuksia pariutua, jos elämä ei muuten lähde nousukiitoon.

• Nainen-

No jo on vaatimuksia taas! Naisien pitäisi olla sitä ja naisien tulisi tehdä tätä ja näyttää ties miltä. Alappas itse miettimään miten lössähtänyttä tekstisi on!

• vaatimus: lukutaito

Ihannenainen -palstallehan ei ole tarkoitus laittaa minkäänlaisia vaatimuksia...

• yökkkkkkk

ime munaas

• Wani-Kun

Pidän kyllä huolen vartalostani ja ihostani (kroppani on erittäin hoikka & nätti) mutta tasan tarkkaan en ala tälläytymään ruokakaupaan mennessäni, kauhukalsarit ja tennarit kelpaa vallan mainiosti. Jos isännän kanssa mennään enemmän kaupungille hengailemaan tai jopa matkalle tai juhlimaan, niin sitten pukeudun nätisti.

• nätti nainen

Kenenkään äijän takia en ikinä tekisi moista, itseni takia kylläkin.Olen pitkä ja hoikka nainen.Itselleni tulee hyvä olo jos pukeudun hieman kauniimmin ja meikkaan kunnolla.Korkkareita käytän harvoin koska pituutta on siunaantunut.Ryhtija hymy on kaiken a ja o.Huomaa taas miten äijät ajattelee..uhan vaan on vesirajaminaria päällä ja silikonit vilkkuen mennään tuolla kadulla ni wau sit on hyvä.Onneksi en välitä pätkääkään teidän miespuolisten mielipiteistä.Lähdenkin nyt tästä lenkille.Hyvää vloppua.

• Huoh!!!!!

En tiedä millä kokemuksella puhut toisten parien seksielämän vilkkaudesta tai naisen ulkonäön vaikutuksesta siihen. Uskoakseni ihan mutulla kuitenkin haastelet ja sellainen raivostuttaa suunnattomasti. Eikö sinulla ole omaa elämääsi tai joitakin asioita siellä, mihin panostaa sen sijaan, että valittaisit ja spekuloit täällä naisten rupasahtamisia.

SUurin osa ihmisista vanhenee aivan luonnollisesti, ilman minkään laisia ylimääräisi rupsahtamisia. Samoin kun ikä tulee lisää, myös järki lisääntyy ja ymmärtää, ettei minkäänlaisten ulkoisten paineiden takia kannata meikata tai tälläytyä esim. kauppaan ellei sitten itse niin halua.

Näitä sinunlaisiasi lapsellisia poikia kirjoittelee täällä aina silloin tällöin näistä naisten muka-rupsahtamisista. Kun ikää tulee lisää ja mahdollisesti saat kokemuksia naisista ja elämästä yleensäkin, ymmärrät monta asiaa paremmin ja ehkäpä jopa senkin, mikä vaikuttaa oikeasti seksielämään ja sen onnistumiseen.

• 3+5

Musta ainakin on ihanaa olla nainen! Mä tykkään meikata, käyttää koruja, korkkareita ja nättejä vaatteita. Hiukset on pitkät ja hoikka kroppa.

Mä en tajua naisia jotka löntystää verkkareissa puusta pudonneen näköisinä jopa julkisilla paikoilla. Musta on ainaki ihanaa laittautua ja näyttää naiselta!

Mut sananen myös näille miehille jotka naisia haukkuu; kattokaa ensin ite peiliin ja miettikää sitten että onko teillä oikeesti varaa haukkua toisia!

• En tahdo possua

mInua ei haittaa jos ei ole korkkareita, meikata ja kuljetaan vaikka tuulipuvussa/verkkareissa kaupassa, mutta se lösähtäminen!

Pyöreää palleroa ja pulleroa joka puolella. Sen lisäksi kun kattelee parejakin joita tunnen niin suhteessa se nainen on pullahtanut entistä enemmän vain.

Pelottaa että jos omalla kohdalle sattuu joku sellainen joten tarkkaan valitsen ennestään hoikan kumppanin joka huolehtii kropastaan kunnolla jotta ei tapahdu tuota lössähtämistä siinä suhteessa.

Sellaisilla on tietysti korkeat kriteerit kun miehet haluavat liikunnallista solakkaa naista, mutta mieluummin on sitten ilman ja yksin kuin menee suhteeseen jossa nainen alkaa pyöristyä eikä tajua itse hoitaa itteään ja kehoaan.

Samaan lukuun kuuluu nämä pyöreät naiset jotka väittävät kuntoilevansa yms. mutta pyöreyttä on vain kehossa ja voi nähdä että iän sekä suhteen myötä tuskin asia helpottaa.

Hoikat ja solakat naiset ovat vain yksinkertaisesti ihania kun huolehtivat itsestään. Tajuavat sen myös itsensä kannalta joten heihin voi luottaa myös sitten suhteessa että ei lösähdetä.

• Ähäkutti kans'

Paljon enemmän ihmetystä ja kysymyksiä herättää tämä toisten ihmisten "huolehtiminen" toisten lössähtämisestä. Miksi se on ulkopuolisille ongelma? Siksikö, että nämä lössähtäneet näyttävät kaikesta huolimatta tulevan toimeen itsensä (ja muiden) kanssa paremmin kuin nämä "itsestään huolehtivat (ja siis toisista varsinkin)" ja ovat useimmiten paljon tyytyväisempiä elämäänsäkin.

• En tahdo possua
        Ähäkutti kans' kirjoitti:

Paljon enemmän ihmetystä ja kysymyksiä herättää tämä toisten ihmisten "huolehtiminen" toisten lössähtämisestä. Miksi se on ulkopuolisille ongelma? Siksikö, että nämä lössähtäneet näyttävät kaikesta huolimatta tulevan toimeen itsensä (ja muiden) kanssa paremmin kuin nämä "itsestään huolehtivat (ja siis toisista varsinkin)" ja ovat useimmiten paljon tyytyväisempiä elämäänsäkin.

Olen kyllä hyvin tyytyväinen elämääni ja tulen erinomaisesti toimeen toisten ihmisten kanssa.

Sulla on lössähtäneenä aika korkeat kuvitelmat itsestäsi ja tärkeydestäsi.

Keskity vain siihen oman lössähtäneen kehosi huolehtimiseen.

• sori totuus

Minusta tuo on Suomi-naisten laiskuutta ja välinpitämättömyyttä ettei huolehdita omasta ulkonäöstä eikä siten terveydestäkään.Ihaillen katselen naisia jotka ovat normivartaloisia ! Tosin niitä näkee vähemmistönä katukuvassa(siis 30 ) Tukholmassa kävin ja ihailin hyvävartaloisia Ruotsittaria..sama Virossa ja Venäjällä...Suomi-nainen on aika ruma..kun ei laittaudu eikä huolehdi itsestään..

• kaunis suomitar

Sori totuus.On se vaan pakko tälläsen hoikan suominaisen lähteä ulkomaille miehiin kun katukuva täynnä itsestään huolettomia lössähtäneitä haisevia suomiäijiä.Joilla ei ole edes käyttäytymisen alkeet kunnossa.Isot mahat ja pukeutuminen viime vuosikymmeneltä.Kirotaan,pieretään ja syljeskellään ja viel kuvitelleen et se on miehistä.

• hhh82hh

Itse laitan korkkaria, kireitä housuja, sellasia paitoja missä pieni pömppikseni ei näy. Ylipainoo on 10 kg, mutta 1,5 v sitten oli 35 kg. Kiitos Personal Trainerini joka on tsempannut, hakenut jopa kotoo kun ei ole kuulunut mitään. Siitä maksoinkin tuhansia, mutta oli todellakin sen arvonen. Jos Mika luet tämän ni olit todella ihana ihminen, sua kultasempaa tsemppaajaa etsiä:)

• rumanainen40

Siksi että mieheni ei ole alunperinkään ottanut minua ulkonäköni vuoksi. On ihan suoraan sanonut etten ole nätti tms. Miksi siis vaivautua, lopetin meikkaamisen ja käytän vanhat vaatteet loppuun. Riittää kun on siisti ja puhdas. Kun en siitä itseni laittamisesta enää saa edes itselleni mitään, niin miksi vaivautua? Jos kerran en ole hyvällä ulkonäöllä varustettu, ei sitä laittautumallakaan mitenkään päin saa.

• Henna321

Erittäin hyvä kysymys,johon on montakin vastausta ja näkökantaa!

Rupesin miettimään asiaa juuri omalla kohdallani.Eka raskauden jälkeen kilot tippuivat,mutta ei sitten niinkään toisen jälkeen.Kuvioihin tuli mukaan myös vauvan koliikkia ja toisen lapsen vakava sairastuminen jne.Väsymys ja vastoinkäymiset eivät meitä vanhempia lähentäneet.Päinvastoin,sain kuulla olevani syypää "kaikkeen".
      En riutunut luurangoksi vaan alkoikin lohtusyöminen.Kiloja kertyi ja tekosyitä liikkumattomuuteen löytyi satoja.Toisaalta en jaksanut välittää,mutta oma peilikuva ja vaatteiden kiristäminen ahdistivat ja oksettivat.
      Aloitin laihduttamisen aina "huomenna". Kunnes jokin aika sitten tehty päätös piti.Kiloja tippui todella paljon,kunto koheni vauhdilla.Ihanaa nyt vetää jalkaan farkut,jotka kiristävät oikeista paikoista.Ja tietenkin ne korkkarit! Hiukset saivat väriä ja voiteiden käyttö lisääntyi selvästi.
      Viihdyn tässä kropassa huomattavasti paremmin,yllätys-yllätys.

Entäs perheenpää? Latistaminen on jatkunut,ei yhtään hyvää sanaa ryhdistäytymisestäni.Sama laiska lehmä.Vahtii mun syömisiä aina välillä,valittaa että olen aina menossa liikkumaan.
      Seksiä?Nada. Lyttyyn lyöminen hyydytti kaiken sen puolen minussa.Muiden miesten ajatuksista en tiedä.Heidän katsoessaan minua tunnen vieläkin pursuavani joka puolelta tai sitten en pohdi asiaa sen kummemmin.Kiinnostunutta katsetta en osais enää edes tunnistaa,tai luultavasti torjuisin pelkän ajatuksenkin.

Voin mennä kauppaan ja muuallekin ilman meikkiä,vaikka silloin näytänkin huomattavasti valjummalta.Mut asian suhteen ei ole hirveitä paineita,kuten nuorempana.Joskus mukava vaan olla ilman meikkiä ja paidassa mallia "Lainapeite".
      Sivusta on helppo ihmetellä ja arvostella toisten elämänmenoa.Asiat vaan eivät aina ole joko-tai.
      Hyvää kevättä kaikille!

• mamma mia..

Minulle tuli 30 2 lapsen jälkeen kiloja vaikka väsymykseltäni yritin liikkua..hiukset ohenivat ja muutenkin olin turpea..lihoin yli 10kg! Sitten päätin mennä lääkäriin ja minulta löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta.Lääkitys aloitettiin ja aloin virkistyä pikkuhiljaa..:) Nyt olen 40 ja kasvattanut pitkät hiukset jotka kiiltävät ja käytän lisäravinteita ja liikun(priorin hiuksiini) Käytän istuvia farkkuja ja korkokenkiä..Mieheni on ihan villinä minuun..ihanaa..ja saan ihailevia katseita muilta miehiltä..Sekin nostaa itsetuntoani..Meikkaan aina ..sellaista päivää ei olekaan..Minulla on myös erityislapsi mutta olen aina huolehtinut ulkonäöstäni..Ihanaa kun olen löytänyt ihanan naisellisen puoleni..:) Toivotan voimia kanssasisarille ja hyvää kevättä!

• aurinkoinen:)

Kiitos samoin.Mutta apkirjoittajalle haluan sanoa että miksi yleistää.Meitä on paljon nään.estaisia Suomen maassa jotka todella pitävät huolta itsestään.Nytkin juuri tulin aurinkoiselta hikilenkiltä ja siellä näkyi paljon ihania lenkkeileviä naisia::))

• 88

Huomaan miten avaus on saanut monet naiset takajaloilleen ja osalla melkoisen agressiivisia ylireaktioita, jopa miesvihamielisiä. Mistähän se mahtaa johtua? Ainakaan tasapainoisuudesta ja kypsyydestä se ei kerro.

Itse koin avauksen tyyliin, miksi monet naiset ( siis eivät kaikki ) lakkaavat huolehtimasta itsestään. Naiset jotka vaikuttavat veltostuvan sanan laajemmassa merkityksessä, fyysisesti, hygienalta, habitukseltaan, kuin henkisestikin. Harastavat enempi vähempi fyysistä ja henkistä roskaruokaa ja itsestä huolehtiminen on melkoisen laiminlyötyä.

Tällä asialla ei ole mitään tekemistä kaikkien ihmisten väistämättömän ikääntymisen kanssa. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa.

Sairaudet ymv. tilanteet ovat sitten asi erikseen.

Tosaalta on mukava nähdä naisia ikään ja siviilisäätyyn katsomatta, jotka pitävät itsestään kaikin puolin hyvää huolta, fyysisestä terveydestään ja kunnostaan terveellisine ruokailutottumuksineen kuin myös älylyllisesti ollen uteliata lukematomista eri asioista ja sivistävät itseään jättäen saippuaoopperat maltilliseen rooliin ajankäytössä.

Fiksun tyyylikäs, siisti ja huolliteltu naisellinen pukeutuminen ja habitus ei merkitse äärimmäisyyksiä niin, että tulisi olla kuin menossa Cannesin punaiselle matolle.

Olemme siis "ihannenainen" palstalla, mutta tokihan samat odotukset soveltuvat vastaavasti myös miehiin.

On kuitenkin kiinnostava havaita miten vaikkapa Välimerellä naiset ( sekä miehet ) useinkin iästä riippumatta pitävät itsestään ja habituksestaan varsin hyvää huolta. Olen liikkunut melko paljon akselilla Italia - Ranska - Espanja. Hiljattain matkalla Belgiaan taasen keskimääräinen ero oli melkoinen verrattuna etelään. Belgiassa on huomattavan paljon homssuisesti esiintyviä, sekä miehiä että naisia, vaikka tokihan silelläkin näkee huolliteltuja henkilöitä kaikissa ikäluokissa.

Kaikilla meillä on vain yksi elämä. Miksipä ei kannattaisi koettaa elää se tervellisesti ja itsestään hyvin huolehtien kaikilla elämän alueilla.

• säälix käy

En ymmärrä miten kanssasisaret antavat itsensä lössähtää ja jo alle 30 alkavat näyttää lihavilta miehiltä! Kauppareissulla eilen katselin kun naiset kulkivat tukka kamapaamatta ja verkkarit jalassa ja nahkatakki päällä! OMG! Ei voi olla totta-ei mitään tyylitajua..tukka sekaisin ja naama harmaan ostetaan vaan sidukkaa ja tupakkaa..En halua enkä päästä itseäni tuohon tilaan ikinä..ps mua luullaan paljon nuoremmaksi vaikka olen yli 40..En tupakoi ja pidän itseni kunnossa ja alkoa vain vähän.,

• yksi syy

Hmm, en nyt kuulu tuohon 30 luokkaan, mutta pientä mietintää..

En meikkaa kauppaan/lenkille. En ole menossa sinne iskemään miehiä tai muutenkaan miellyttämään ketään. Hoidan pakollisen velvollisuuden ollen täysin omissa ajatuksissani. Metsässä ei juuri tule ihmisiä vastaan. Koiralle ei ole merkitystä miltä näytän. Tukka on kyllä kammattu, siisti hyvännäköinen ulkoilupuku päällä, ripset ja kulmat on kestovärjätty, vaikka meikittä oonkin. Se riittää. En oikein ymmärrä miksei riittäisi?

Muita seuranneena oma veikkaus tuohon "lössähtämiseen" olis se, ettei ole aikaa treenata niin kuin ennen. Äitejä erityisesti seuranneena; aamulla ensin hätäisesti ripsiväriä naamaan, lapset ylös, aamupalalle, pukemaan, hoitoon jne. Sitten 8 tunnin päivä töissä, jonka jälkeen haetaan ne lapset hoidosta huudon ja muun ärsytyksen saattelemana. Sit valmistetaan ruoka perheelle, ja katotaan et kaikki saa syödyksi. Lapset harrastuksiin tai yhdessä tekemistä, ja pitäis kämppäkin siivota. Sit haetaan lapset harrasteista, ja iltapala pesu nukkumaan. Kello on paljon, nyt saattais ehtii hetken itekki istahtaa, ehkä kattoo uutiset ennen nukkumaan menoa.

Missä ihmeen välissä siis ehtis vielä treenata ym.? Toki jos mies hoitaa osan kotitöistä, niin äidillekin jäis omaa aikaa. Vinkiksi miehille, jotka kiroovat oman naisen veltostumista...

En nyt tarkoita, että aina on näin. Kovin usein vaan. Toivottavasti omalla kohdalla asiat on toisin, ja ehdin jatkaa rakasta juoksuharrastusta myöhemminkin. :)

Näin nuorempana syy muutamien kilojen kertymiselle tuntuu olevan rakastuminen. :D On niin kovin ihanaa käpertyä siihen oman kullan kainaloon sohvalle, syödään yhdessä hyvää ruokaa, illaks leffanamii jne.... Ihastuminen laihduttaa, rakastuminen lihottaa.. ;) Mut onneks ne kilot jossain välis saa sit poiskin, kun ei jaksa enää aina viihtyy iltoja paikallaan.

Ja hei, on paljon helpompi saada nainen laittautumaan ja panostamaan, kun jaksaa kehua. :) Vaikka aloittais tyhjästä, nainen jää helposti koukkuun nätteihin sanoihin, ja haluaa taas panostaa miehensä silmissä. Paremmin sillä saa tulosta, kuin rumaksi haukkumisella...

• putkiaivo-tane

Mun on pakko sanoa että ihan puistattaa kun näin kauppa-lounasreisuslla naisen joka oli tosiaan PAKSU..siis pituus noin 160cm ja elopaino noin 100kg..pienet lapset ja nainen käeli vaivalloisesti pölkkymäisillä jaloillaan..Miehensä olikin sitten hyvin hoikka..Syökö ne eri paikoissa?...

• Omat eväät

Ei.

Nainen syö miehensäkin eväät ja mies ei pysty enää naisen koon vuoksi pysty laittamaan vastaan.

• herra tasokas

Sitten nämä isot lihavat siideriä ja roskaruokaa mässynneet naiset luulee olevansa baarissa so sexy..Ei juma kyllä mä häivyn karkuun kun joku lössykkä tulee lättänä-uglat jalassa koon xxxl-minihameessa muka viettelevänä tiskille viereeni..Katsokaa nyt itseänne peilistä!

• hyväkuntoinen mies

Jos vartalo on kuin perunasäkki, niin olisi aikaa sitten jo pitänyt pitää huolta omasta terveydestään. Eikä sitä ainaista valitusta kuuntele ketään kun nainen aika ajoin tajuaa olevansa ylipainoinen ja heikkokuntoinen. Usein tuntuu että asiasta jaksetaan kyllä valittaa, mutta mitään asian eteen ei viitsitä tehdä.

• katse peiliin lösö

Miksi miehet antaa itsensä rupsahtaa ? Miksi luulet että naisista on kivaa katsella sohvalla makaavaa ukkoa ?
      Minä olen hoikka, olen hyvä kuntoinen, en ole rupsahtanut vaikken meikkaa joka päivä, korkkareita pidän harvoin. En tarvitse muotoilevia vaatteita. Ja tuollainen ukko lähtisi kuin ohjus minun nurkista, jos alkaisi valittaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7070
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      94
      5183
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3443
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3342
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2484
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1826
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1461
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1412
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1316
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1084
    Aihe