Kauan miettinyt että pitäisi erota. Nyt saanut olla ilman vaimoa viikon lasten kanssa ja on ollut mukavaa. Tätä haluaisi enemmän kun "olisi enemmän munaa ja rahaa" että sen pystyisi tekemään. Tai sitten pitäisi vain hylätä perhe ja lähteä muualle.
Mukavaa
5
210
Vastaukset
- jos siltä tuntuu
Ihmisellä on vain YKSI elämä.
Siitä kannattaa ehdottomasti tehdä sellainen, että siitä nauttii.
Turha käyttää sitä kärsimiseen, toista elämää ei tule. - kok. on
Hei kukaan oikeasti eroa toivova ei tajua mikä kauhea prosessi se tulee olemaan! Siis oikeasti, olet miljoona kertaa onnettomampi yksin ja ilman perhettä..Mutta suosittelen, että sovitte omasta ajasta ja järjestätte toisillenne sen mahdollisuuden, että pääsee arjesta eroon säännöllisin väliajoin.
Oikeasti, tajutkaa ihmiset että elämä yksin tai siinä heti alkaneessa uudessa suhteessa ei välttämättä ole onnen täyttymys vaan voi tulla suuri katumus kun huomaatte kaipaavanne sitä entistä elämää.
Pitäkää kiinni suhteistanne ja perheestänne, ei tässä maailmassa muulla ole oikeasti väliä kuin perheellä ja tietysti sillä, että on hyvä olla. Jos on suhde kärsimystä niin sitten voi olla viisaampaa erota, mutta jos on vaan yleistä tyytymättömyyttä ja arjensietokyky koetuksella, eikä suhteessa enää ole sähköä niin etsikää se kipinä uudelleen ja hoitakaa ennemmin suhteenne kuntoon kuin eroatte.- ei aina huono muutos
Olen itse eronnut ja vaikka se oli vaikea prosessi, niin lopulta se oli kuitenkin positiivinen elämänmuutos.
En ole kärsinyt yksinolosta, enkä kaivannut entistä elämää!
Eroja on yhtä monenlaisia kuin on meitä ihmisiäkin. Joillekkin se on hyvä muutos, jotkut jäävät loppuiäkseen kaipaamaan entistä elämää. - 125698
Kyllä se vaan niin on, että jokainen meistä tietää mikä on loppujen lopuksi oikein ja mikä ei. Itse olen päättänyt erota. Syy: Miehen uskottomuus, salasuhde, luottamuksen menetys.
En varmasti ole onnettomampi ilman miestäni, lapset jäävät minun kanssani. Ei ole enää meidän perhettä mies tuhosi sen. En minä ainakaan pidä sellaisesta miehestä kiinni ja meidän perheestä. En minä ainakaan voi elää petturin kanssa. Kyllä rakastin miestäni, mutta jostain kumman syystä tunne on hävinnyt. En tunne enää rakkautta miestäni kohtaan. Viha ja katkeruus ovat vallanneet tilaa. Ulkopuolisen silmissä näytän tyyneltä, mutta sisälläni kiehuu ja kuin tulivuori se odottaa purkautumistaan.
Kyllä omalla HYVINVOINNILLA on tässä maailmassa merkitystä. Kyllä meistä jokainen tietää, että ero on valtava prosessi ja se vie voimat loppuun.
Ihmisen on osattava luovuttaa silloin kun siltä tuntuu ei kaikkea voi katsoa läpi sormien.
- kok. on
No pitääkö sitä joka nyanssi kirjoittaa, jotta viesti tulee oikein perille? Ap ei mielestäni antanut ymmärtää, että jotain vakavampaa syytä erolle olisi kuin vain että siltä tuntuu. Hän vaan nauttii yksinolosta ja jos se on se mitä oikeasti kaipaa niin sen voi saada ilman eroakin. Tuo ei mielestäni riitä syyksi erota, mutta jollekin se voi riittää.
On eri asia olla väkivaltaisessa, sairastuttavassa suhteessa eikä sellaiseen kukaan kehota jäämään, olettaen, että se sairas osapuoli ei hae apua eikä mitään paranemista ole luvassa.
Pettäminen on sellainen asia, että siitäkin voi päästä yli jos kovasti rakastaa. Petturin tosin täytyy lopettaa suhde kolmanteen osapuoleen, muuten ei ole toivoa. Voimia sinulle petetty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948