Järkytyin lievästi kun mies ilmaantui tapaamiseen sormus vas. nimettömässään!! En ollut edes tajunnut viesteissä kysyä asiaa koska oletin kai ettei varatut edes vastaa mulle tai ainakin kertoo tilanteesta, kun ilmotuksessanikin yks kriteeri on että pitäs olla vapaa.. no kun kyselin asiasta niin sanoi että ei asu eikä ole yhdessä exän (?) kanssa, mutta siksi pitää sormusta koska arvostaa lastensa (joista ei myöskään ollu maininnu mitään kun en ollu kysynykään) äitiä??!!
Joo, kyse ei ollu mistään "seikkailuseuraa" vakavammasta jutusta, mutta jotain periaatteita mullakin on, enkä halua todellakaan sekaantua varattuihin!!
Mutta voiko tollasia selityksiä uskoo? Ja toisaalta, miksei ollu yksinkertasesti laittanu sormusta taskuun tms. (aiemmalla näkemisellä sitä ei ollu!), niin ei ois tarvinnu selittää mitään? Vai olikohan kiireessä unohtanu tai jotain ja sit piti keksiä nopee selitys....kyllä jäi jotenkin sellanen kusetuksen maku, tai etten voi olla ainakaan enää varma mistään.
Yllättäen sormus treffeillä?!!
16
259
Vastaukset
- -----?----
Tosi säälittävä ja läpinäkyvä selitys... Oli varattu, joka unohti ottaa sormuksen
pois treffeillä. - silminnäkijä
Joo, varattu on, Ei kannata tavat uudestaan
- khjvhjfkjgjhkg
No jos olit laittanut Seikkailuseuraa - kriteeriksi niin sehän tarkoittaa pelkkää seksiä, kyllä silloin voi olla varattu. Millään ei ole mitään väliä kun seikkaillaan.
- ----------------
Samaa itsekin ajattelin. Tai itse asiassa nimenomaan varatut yleensä hakevat "seikkailuseuraa". Vapaat etsivät vain seuraa.
- ap..
Niin mutta onko oikein että jättää tollasen kertomatta etenkin kun ilmotuksessa on toivottu että ois vapaa ja lisäks oli mainittu vielä että ehkä tositarkotuksellakin, eli jätetty avoimeks se mahdollisuus että vois kehittyä vakavampaakin... Siellä treffipalstan luokittelussa on erikseen myös 'seksiseuraa'. Jos taas laittaa luokitteluun 'tositarkotuksella' tai ei mitään niin posti kumisee lähes tyhjyyttään. Ja sitäpaitsi noihinkin ilmotuksiin voi vastata varatutkin.
Mutta joo, eiköhän se ollu siinä, jätkä kai piti mua ihan idioottina kun sellasia hätävalheita koitti vääntää... - rehelllisyys
ap.. kirjoitti:
Niin mutta onko oikein että jättää tollasen kertomatta etenkin kun ilmotuksessa on toivottu että ois vapaa ja lisäks oli mainittu vielä että ehkä tositarkotuksellakin, eli jätetty avoimeks se mahdollisuus että vois kehittyä vakavampaakin... Siellä treffipalstan luokittelussa on erikseen myös 'seksiseuraa'. Jos taas laittaa luokitteluun 'tositarkotuksella' tai ei mitään niin posti kumisee lähes tyhjyyttään. Ja sitäpaitsi noihinkin ilmotuksiin voi vastata varatutkin.
Mutta joo, eiköhän se ollu siinä, jätkä kai piti mua ihan idioottina kun sellasia hätävalheita koitti vääntää...En ymmärrä miksei ihmiset voi olla rehellisiä seuraa hakiessaan. Jos itse olet liikkellä tositarkoituksella niin laita se ihmeessä näkyviin - kyllä niitä miehiä on siellä jotka ovat myös tositarkoituksella liikkeellä.
Onko ainoa tavoite saada mahdollisimman paljon yhteydenottoja (esim. varatuilta tai muuten itselle sopimattomilta) kuin että saa yhden tai kaksi yhteydenottoa juuri niiltä oikeanlaisilta. - ap..
rehelllisyys kirjoitti:
En ymmärrä miksei ihmiset voi olla rehellisiä seuraa hakiessaan. Jos itse olet liikkellä tositarkoituksella niin laita se ihmeessä näkyviin - kyllä niitä miehiä on siellä jotka ovat myös tositarkoituksella liikkeellä.
Onko ainoa tavoite saada mahdollisimman paljon yhteydenottoja (esim. varatuilta tai muuten itselle sopimattomilta) kuin että saa yhden tai kaksi yhteydenottoa juuri niiltä oikeanlaisilta.Miehille tuntuu olevan ihmeen korkee kynnys ottaa yhteyttä jos laittaa luokitukseen tositarkotuksella.. kai ne kuvittelee että naisella on heti ylisuuret odotukset koko hommaan ja suunnilleen seurustellaan heti kun aletaan kirjottaa tai viimestään ekan näkemisen jälkeen!? Ja ei kai nyt kaikki jotka hakee ainakin alkuun vähemmän vakavaa seuraa, oo varattuja.. Niitäkin ilmotuksia on kuitenkin vaikka millä mitalla että joku hakee seuraa nimenomaan varatuista, miksei ne varatut keskittys näihin!
Mutta niin.. kun ei sitä seuraa tositarkotuksella meinaa löytyä, niin sitten sortuu laittaan näitä muita ilmotuksia, että ois edes jotakin seuraa paremman puutteessa. Tosin mieluummin sitten ilmankin kun varattuja..!! - rautalangan taivutus
rehelllisyys kirjoitti:
En ymmärrä miksei ihmiset voi olla rehellisiä seuraa hakiessaan. Jos itse olet liikkellä tositarkoituksella niin laita se ihmeessä näkyviin - kyllä niitä miehiä on siellä jotka ovat myös tositarkoituksella liikkeellä.
Onko ainoa tavoite saada mahdollisimman paljon yhteydenottoja (esim. varatuilta tai muuten itselle sopimattomilta) kuin että saa yhden tai kaksi yhteydenottoa juuri niiltä oikeanlaisilta.Aloittajahan on laittanut, että hakee vapaiden miesten seuraa. Kyllä sen pitäisi riittää. Tositarkoituksella sanan käyttäminen ilmoituksessa alleviivaa ehkä turhankin paljon sitä, kuinka vakavasti ollaan liikkeellä.
Osa varatuista ihmisistä on tosi kummallisia. Miten heille on niin vaikeaa käsittää, että heidän EI pidä hakeutua vapaiden ihmisten seuraan.
Minulle kävi vähän kuten aloittajalle. Etsin seuraa nettideittipalstalta. Minulle vastasi mies, jonka kanssa juttelin ennen eka treffejä puhelimessa. Kysyin puhelimessa, milloin hän on eronnut. Mies kertoi eronneensa pari vuotta aikaisemmin. Ensimmäisillä treffeilläkään mies ei paljastanut olevansa naimisissa. Sitten tapailu jatkui jonkin aikaa, kunnes sitten aloin epäillä. Pakotin miehen tunnustamaan, että hän on naimisissa. Puolusteluna valehtelulleen mies kertoi, että kun avioliitossa on ollut pientä kriisiä!!!! Että voi haloo, että pitää olla tyhmiä miehiä!!!
- 47
Eipä todellakaan voi olla "varma mistään", kun netissä seuraa hakee.
Itselle kävi niin, että miehen profiilissa luki eronnut, mutta toisilla treffeillä
hän sitten kertoi asuvansa vaimon kanssa yhdessä. Sepä sitten siitä alusta.
Eipähän sillä sormuksen puuttumisella ole mitään takeita, onko vapaa/varattu,
mutta jos pitää sormusta on taatusti varattu.- utelias vain
Oliko vaalea pitkä hoikka mies pks?
- 47
utelias vain kirjoitti:
Oliko vaalea pitkä hoikka mies pks?
ei ollut, vaan keskisuomesta.
- utelias vain
47 kirjoitti:
ei ollut, vaan keskisuomesta.
Aivan, eri miehet, näitä riittää.
- fdhkjkffk
Selvästikin varattu mies joka kaiken kukkuraksi potee muistisairautta tai dementiaa...kun ei muistanut ottaa sormusta treffeille tullessaan. Nyt järki päähän ja kiireesti eroon.
- Over and Out
Kyseinen mies olin minä. Terve vaan ap ja kiitti vielä pildestä, muuta en sulta kaivannut. Mulla tosiaan on vaimo ja kaksi lasta, joita myös rakastan ja en koskaan hylkäisi. Vaimon kanssa seksielämä ihan kiitettävää luokkaa, mutta kaipaan myös vaihtelua ja saalistamisen tuomaa fiilistä. Mietit että ehkä unohdin sormuksen sormeen. Todellisuudessa ollut aina tapana jättää se toisille treffeille sormeen, koska naiset kiinnittävät sellaiseen nopeasti huomionsa ja useimmiten tajuavat jättää rauhaan sen jälkeen.
- ap..
Over and Out kirjoitti:
Kyseinen mies olin minä. Terve vaan ap ja kiitti vielä pildestä, muuta en sulta kaivannut. Mulla tosiaan on vaimo ja kaksi lasta, joita myös rakastan ja en koskaan hylkäisi. Vaimon kanssa seksielämä ihan kiitettävää luokkaa, mutta kaipaan myös vaihtelua ja saalistamisen tuomaa fiilistä. Mietit että ehkä unohdin sormuksen sormeen. Todellisuudessa ollut aina tapana jättää se toisille treffeille sormeen, koska naiset kiinnittävät sellaiseen nopeasti huomionsa ja useimmiten tajuavat jättää rauhaan sen jälkeen.
Hehheh, joopa joo.. en ihan heti taida uskoo. No kuvaileppa sitten sitä paikkaa missä nähtiin :)
Jos seksielämä kumppanin kanssa on "kiitettavää luokkaa" niin sitähän ei tarvi hakee mistään muualta.
Ja yleensä se on kyllä niin päin kuten tässäkin tapauksessa että nämä varatut ei meinaa tajuta jättää rauhaan sinkkuja, ei suinkaan päinvastoin. - jotenkin yököttää
ap.. kirjoitti:
Hehheh, joopa joo.. en ihan heti taida uskoo. No kuvaileppa sitten sitä paikkaa missä nähtiin :)
Jos seksielämä kumppanin kanssa on "kiitettavää luokkaa" niin sitähän ei tarvi hakee mistään muualta.
Ja yleensä se on kyllä niin päin kuten tässäkin tapauksessa että nämä varatut ei meinaa tajuta jättää rauhaan sinkkuja, ei suinkaan päinvastoin.Joo, mulle on syntynyt käsitys, että varatut miehet luulee, että vapaat naiset oikein himoitsevat heidän seuraansa. Varatut miehet ajattelee, että he ovat lahjoja vapaiden naisten elämään, ettei näiden naisten vaan tarvitse tyytyä siihen tarjontaan, jota vapaat miehet voivat antaa. Yksikin varattu mies kysyi, eikö vapailta markkinoilta löydy sopivaa.
Kyllä tällainen väärinkäsitys pitäisi korjata oikein kunnolla jossain. Varatut miehet eivät ole kiinnostavia kumppaniehdokkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867