Joskus alle 14-vuotiaana minulla oli vielä yksi tosi läheinen kaveri jonka luona olin monesti yötä ja päinvastoin. Vielä yhtenä jouluna, kun olimme jo puoliksi vieraita toisillemme, vein tälle kaverille lahjan ja pelailimme siinä pleikkaria ja kävimme kävelemässä metsätiellä tai jotain sellaista. Hänestä ei sitten enää hirveästi kuulunut.
-
Samanlaista yhtä hyvää suhdetta minulla ei olekaan sen jälkeen ollut oikein kehenkään. Nyt minulla on tosin ulkomailla yksi kaveri, vähän itseäni vanhempi, joka tuntuu olevan hyvin kiinnostunut tapaamisestani ensi kesäni. Vaikka pidänkin ajatuksesta niin en ole mitenkään erityisen innoissani siitä koska en koe siinä olevan mitään suurempia tunteita mukana. Jopa vähän pelkään joutuvani vaikeuksiin.
-
Lapsuuden kaverini sanoi kerran kesällä ihailevansa tai pitävänsä minua jonkinlaisena idolinaan (oli vähän nuorempi) ja muistan kun kerran illalla olimme aitassa, missä usein nukuimme kesäisin, ja asetin itseni haavoittuvaisuuden tilaan sanomalla kaverilleni jotain hyvin herkkää mutta tarkkoja sanoja en nyt enää muista. Jotenkin se kuitenkin liittyi omistautumiseen.
-
Jollain tavalla tunnen etten enää pysty sellaiseen vaan minut on jotenkin kaiveltu, ronkittu ja kuorittu (erityisesti lapsuudessa myös viranomaisten toimesta) eikä minulla ole enää omaa, salaista sielua ollenkaan. Minusta olisi kyllä kiva leperrellä naiselle tai toiselle ja vielä liikuttuakin mutta siinä ei olisi enää mitään intiimiä. Seksissäkään ei enää olisi 'tuhmaa'.
Minulla on vain ohut, viattomuuden kuori ja tuon ohuen kuoren alla lisää viattomuutta ja patoutumia jotka ovat kaikkien käytettävissä. Saan otettua tunteeni käyttöön melko helposti mutta toisaalta taas tunneskaala ei ole enää hirveän yllätyksellinen tai värikäs. Muutaman vuoden nuorempana tykkäsin usein käydä sänkyyn makuulle, haaveilla jostain romanssista ja siinä samalla itkeä, usein hyvinkin pitkään niin että suorastaan kuivuin ja tuntuu kuin jonkinlainen katto omien tunteiden revittelemisessä olisi tullut vastaan ja tunsin pakahtumisen tunnetta.
-
Nyt viime aikoina en ole oikein enää pystynyt irrottelemaan samalla tavalla vaikkakin parina viime vuonna psyykkeessäni on ollut selvää kausiluontoista. Miehekäs kausi jolloin esim.bodaus ja ylensyöminen kiinnostaa ja sitten taas feminiinen kausi jolloin keskityn laihtumiseen eikä minkäänlainen pyrkyryys ja machoilu voisi vähempää kiinnostaa. Painoni vaihtelu kausien välillä on 20kg.
Läheisyys ihmisten kesken
5
132
Vastaukset
- Mies1985-fani
Olet ihmeellinen.
- Ystävyydellä sinulle
Hieno, herkkä ja iholle päästävä kirjoitus,
Mulle tulee lukemastani mieleen, että orastava homoseksuaalisuutesi on jotenkin pelottavaa sinulle, siksi tunne-elämäsi muistuttaa lähinnä teinitytön haaveilua romanttisine kuvitelmineen. Joskus mieskuntoa korostavat isät lyttäävät ja pelottelevat poikansa homofobisilla kommenteillaan ja ajavat lapsensa kieltämäään omat tarpeensa. Myös maalla asuminen ja maalaisten halveksivat kommentit homoista edesauttavat halua piilottaa homoseksuaalisuus jonnekin, mistä sitä ei kukaan löydä, sinä itse kaikkein vähiten.
Tulipa mieleen, että voisitko kenties ottaa kontaktia toisiin nuoriin miehiin, jotka ovat kohdanneet samat ongelmat ja saisit heiltä vertaistukea. Tällä palstalla olevat pikkuLaasalaiset teorioineen eivät sinua tule tukemaan, teinitytötkään eivät varmaan pysty auttamaan sinua eteenpäin tunnetasolla, koska eivät kuitenkaan tule kohtaamaan samoja ongelmia kuin sinä, vaikka muuten olisivatkin samalla aaltopituudella.
Homoseksuaalisuuden kieltäminen itsessäsi sairastuttaa sinut henkisesti, vapauta itsesi elämään juuri sitä elämää, johon olet syntynyt, keskustele ihmisten kanssa, joilla on viisautta, eikä tiukkoja ennakkoasenteita. Tiukkapipoiset ihmiset saavat muutkin ihmiset ympärillään ahdistumaan.- Mies1985
Vaikka epäilenkin trolliksi niin vastaan silti asiallisesti. Mielestäni ei ole reilua sekoittaa täysin eri kehitysvaiheisiin liittyviä asioita. Lapset eivät normaalisti ole hirveän kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta (elleivät ole tulevia panoeinoja) ja siksi ne läheisimmät suhteet (missä hyvänsä mielessä) ovat siinä ikävaiheessa oman sukupuolen välisiä. Ne ovat muutenkin luonteeltaan 'esi-seksuaalisia'.
Kirjoitukseni käsittelee siis tunne-elämää ja sen sellaista ihan yleisesti. - Rukoilen puolestasi
Mies1985 kirjoitti:
Vaikka epäilenkin trolliksi niin vastaan silti asiallisesti. Mielestäni ei ole reilua sekoittaa täysin eri kehitysvaiheisiin liittyviä asioita. Lapset eivät normaalisti ole hirveän kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta (elleivät ole tulevia panoeinoja) ja siksi ne läheisimmät suhteet (missä hyvänsä mielessä) ovat siinä ikävaiheessa oman sukupuolen välisiä. Ne ovat muutenkin luonteeltaan 'esi-seksuaalisia'.
Kirjoitukseni käsittelee siis tunne-elämää ja sen sellaista ihan yleisesti.Orastava homoseksuaalisuus ja vanhoillinen kasvatus saa tuhoja aikaan, varsinkin kun siihen yhdistää jonkin asteisen autismin.
- kirurgi
Milloinkas se sun gynekomastia-leikkauksesi on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33656SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933579Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283310Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713281Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202166Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251748- 281469
- 321451
- 861345
- 151303