Kysyisin kun tunteet vie mukanaan!

tuulen..tupa..

Luin näitä kirjoituksia ja miten paha olo näistä tuleekaan.
Olen itse suhteessa varattuun mieheen, en juurikaan ajattele itseäni huonoksi naiseksi saatika patjaksi tai huoraksi
Meillä on todella hieno suhde, keskustelemme ja vietämme aikaa
muutenkin seksiäkin on tottakai ja todella upeaa, missä läheisyys
ei jää aistimatta. Tällä hetkellä en kaipaa miestä elämääni kokoajan, vaan minulle riittää tämä! Minulla todella aktiivinen elämä ja ihanat lapset työ missä viihdyn. Tapasimme sattumalta
ei sille oikein mitään voi kun tunteet vie mukanaan ja miettinyt miksi kieltää itseltä sellainen, mistä tulee hyvä olo ja saat energiaa. Ainakin minun mieheni on sanonut, että kotonakin asiat luistavat paremmin, ja se on minun ansiotani, meillä niin avointa keskustelua ja pohdimme usein..onko tämä väärin vai oikein??

15

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pthyi

Miksi edes kysyt moista asiaa?Tottakai se on väärin.Oletko koskaan itsekyydessäsi ajatellut tämän miehen perhettä..ei sen puoleen ei ole mieskään kovin korkealla älykkyysosamäärällä siunattu kun tuollaista tekee.jos vähänkin järkeä niin lopeta jo

• ap..

Miksi lopettaisimme. Kelle tässä oikein väärin tehdään.
      Vaimoa ei kiinnosta muu kuin kulissit ja raha. Jos ei kumpikaan osaa tehdä ratkaisua, ei minun asiani ratkaista vaan miehen.
      Emmekä ole itsekkäitä, olemme molenmat hyvässä arvostetussatyössä..näin vaan on käynnyt.

• en ole itsekäs, en,

Joo, sano tuo sama vaikka äidillesi, niin hän varmasti osaa kertoa sinulle, ettei aivan kaikkia ukkomiesten löpinöitä kannata uskoa. Heh, heh, kulissit ja raha, niinhän sä luulet.
        Ukkomies tekee väärin vaimoaan ja perhettään kohtaan, sinä taas olet niin hyväuskoinen ja rakkauden tarpeessa, ettet näe asioiden oikeaa laitaa.

• jätin pettäjän

Kysytkö tosissasi että kelle teette väärin? Pyhä yksinkertaisuus! Jos et ole vaimon kanssa jutellut ja hän suorin selvin sanoin sinulle ITSE kertonut, että sinun ja hänen aviomiehen suhde on ok hänen puolesta kunhan kulissit säilyy ja rahaa tulee hänelle, niin te teette väärin vaimoa kohtaan.

Jos jätetään lapset kuitenkin tämän asian ulkopuolelle, kahden aikuisen suhde ei ole lasten asia ja moni vanhempi tekee todella väärin sotkiessaan lapsensa parisuhdekiemuroihinsa. Sen verran kuitenkin lapsia tämä koskee, että vanhempien tulee miettiä millaisen parisuhdemallin antavat lapsilleen ja missä ilmapiirissä kotona ollaan. Ja jo pelkästään sen vuoksi kannattaa eroa miettiä tosissaan lasten kannalta. Joskus ero on oikeasti ainoa oikea vaihtoehto. Mutta siinä olet sinäkin oikeassa, päätöksen tulee tulla miehen puolelta mikäli vaimo ei tiedä koko totuutta. Ja vaikka vaimo tietäisi suhteestanne, ei hän vältämättä halua erota, ne kulissit ja raha voivat riittää - varaudu siihen. Tai sitten jos vaimo arvostaa itseään ihmisenä ja onnellisena äitinä, hän jättää miehen.

• Pohtiva.......

Miten tuo ei-itsekkyys ja hyvä arvostettu työ liittyy yhteen? Toisaalta olen kanssasi samaa mieltä, että miehen kuuluisi tehdä ratkaisu kahden naisen välillä. Sinä voit toki tehdä sitä myös omalta osaltasi, jos vain haluat.

Väärin teette joka tapauksessa miehen perhettä kohtaan, jos ei vaimo välitä vaikka tietäisikin (mitä en kyllä usko), niin lapset saavat kieroutuneen mallin.

Mutta jokainen elää omaa elämäänsä, kantaa sitten seurauksetkin itse.

• ap..

Totta mielestäni miehen pitäisi ratkaista asia, tiedän kyllä etten ehkä tuota miestä itselleni edes haluaisi, koska luuluen että pettäisi myös minua jossain vaiheessa, ainahan niin ei toki käy.

On se rakkaus ihmeellinen asia!
        Eikö vain?

• ällistynyt

Miehen velvollisuus olisi tehdä ratkaisu. Olen vasta viime vuosina herännyt huomaamaan, että miehet ovat niitä, joilta suuret ratkaisut eivät onnistu. Yksi tällainen suuri ratkaisu on se, kun pitää valita, eroaako vai ei. Koska miehet eivät halua valita, syntyy näitä tosi surullisia tilanteita, joissa miehellä on useita naisia. Mies pyörittää omituista kuviota ja moni kärsii. Mies ei ilmeisesti oikein edes tajua, mitä hän aiheuttaa tai ei halua tajuta. Tämä kaikki pystyy hämmästyttämään minua aina uudelleen. MIten mies voi olla tällainen?

Toinen puoli asiaa on, että naiset ymmärtävät tällaista miestä, joka soutaa ja huopaa usean naisen väliä.

• ap..
        ällistynyt kirjoitti:

Miehen velvollisuus olisi tehdä ratkaisu. Olen vasta viime vuosina herännyt huomaamaan, että miehet ovat niitä, joilta suuret ratkaisut eivät onnistu. Yksi tällainen suuri ratkaisu on se, kun pitää valita, eroaako vai ei. Koska miehet eivät halua valita, syntyy näitä tosi surullisia tilanteita, joissa miehellä on useita naisia. Mies pyörittää omituista kuviota ja moni kärsii. Mies ei ilmeisesti oikein edes tajua, mitä hän aiheuttaa tai ei halua tajuta. Tämä kaikki pystyy hämmästyttämään minua aina uudelleen. MIten mies voi olla tällainen?

Toinen puoli asiaa on, että naiset ymmärtävät tällaista miestä, joka soutaa ja huopaa usean naisen väliä.

Totta ihmettelen itsekkin miksi näin kävi itselleni.
        Olin ehkä yksinäinen tosin suhteemme ei ollut heti seksiä olimme yhdessä neljä kuukautta ennen kuin rakastelimme.

Vaikea on lähteä tunteet niin mukana.
        Saisin seuraa olen kaunis ja iloinen jalat maassa tyyppi.
        Sen tietää mieskin ja pelkää sitä millon tapaan vapaan miehen ja lähden.

• heti vaimisköö
        ap.. kirjoitti:

Olin ehkä yksinäinen tosin suhteemme ei ollut heti seksiä olimme yhdessä neljä kuukautta ennen kuin rakastelimme.

Noh aika pitkään kyllä olitte ennen kuin sänkyyn menitte.
        Plussaa siitä, mielestäni näin rakennetaan hyvää parisuhdetta!!!!!

• etsi elämä
        heti vaimisköö kirjoitti:

Noh aika pitkään kyllä olitte ennen kuin sänkyyn menitte.
        Plussaa siitä, mielestäni näin rakennetaan hyvää parisuhdetta!!!!!

Kyllä sinun viisaana anisena pitäisi osata tehdä päätös. Jatkatko salasuhteena vai lopetatko sen ja haet vaapaan miehen.
        Jokainen nainen on paremmna arvoinen kuin oleminen salarakkaana.
        Tuossa edellä sanot että et edes halua miestä itsellesi. Miksi siis edes olet hänen salapanonsa.

• Lissuko se siinä
        etsi elämä kirjoitti:

Kyllä sinun viisaana anisena pitäisi osata tehdä päätös. Jatkatko salasuhteena vai lopetatko sen ja haet vaapaan miehen.
        Jokainen nainen on paremmna arvoinen kuin oleminen salarakkaana.
        Tuossa edellä sanot että et edes halua miestä itsellesi. Miksi siis edes olet hänen salapanonsa.

Ketjun aloittaja ei varmasti ole hyvässä asemassa oleva, koulutettu ihminen. Jo kirjoitustyyli sen paljastaa. Uskoisin hänen provoilevan täällä; ärsyttävän tahallaan. Osaksi vastailee itse itsellee pitääkseen " keskustelua " yllä. Lukihäiriö tuntuu jokseenkin tutulta. Onko maassa olevat jalat myös pitkät? Heh.

• yksvaan
        Lissuko se siinä kirjoitti:

Ketjun aloittaja ei varmasti ole hyvässä asemassa oleva, koulutettu ihminen. Jo kirjoitustyyli sen paljastaa. Uskoisin hänen provoilevan täällä; ärsyttävän tahallaan. Osaksi vastailee itse itsellee pitääkseen " keskustelua " yllä. Lukihäiriö tuntuu jokseenkin tutulta. Onko maassa olevat jalat myös pitkät? Heh.

Niin taitaa olla luulen niin, ja sulla taitaa olla aika pienet "jalat"
        luulen niin.

• täti oranssi
        ap.. kirjoitti:

Mies tietää, että saisit muutakin seuraa ja pelkää että lähdet. Tämä kuulostaa pahalta. Aika ketku mies sanoisinko. Oma nautinto on niin tärkeää, että haluaa pidätellä sinua kanssaan, varatun miehen kanssa, joka ei pysty tarjoamaan sinulle kunnon parisuhdetta, johon kuuluu rakkaus, sitoutuminen, turvallinen olo toisen kanssa.

Kehotan sinua heti lopettamaan suhteen tuohon mieheen. Hän ei ole tarpeeksi hyvä sinulle.

• Kokoaikaista - EI
        täti oranssi kirjoitti:

Mies tietää, että saisit muutakin seuraa ja pelkää että lähdet. Tämä kuulostaa pahalta. Aika ketku mies sanoisinko. Oma nautinto on niin tärkeää, että haluaa pidätellä sinua kanssaan, varatun miehen kanssa, joka ei pysty tarjoamaan sinulle kunnon parisuhdetta, johon kuuluu rakkaus, sitoutuminen, turvallinen olo toisen kanssa.

Kehotan sinua heti lopettamaan suhteen tuohon mieheen. Hän ei ole tarpeeksi hyvä sinulle.

Plääh. Nauttiiko joku todella siitä, että joka päivä työpäivän jälkeen vastassa on joku ihminen? Eikö voisi hankkia vaikka marsun? Näissä aikauiten ihmisten välisissä rinnakkais ym. suhteissa kyse on siitä, että vietetään aikaa yhdessä kun on sopiva lautaus, joka ilahduttaa ja tuo energiaa kummallekin. Teinit jaksaa söpoöillä koko ajan, mutta aikuiilla on myö työ ym. elämä. Silloin on tilaus myös ajatus- ja tapailusuhteelle.

• ap

Tottahan se täti oranssi osuit naulan kantaan.
      Pakko jotenkin pyristellä irti suhteesta.
      Parisuhde kaikkine herkkuineen kuuluu myös minulle ja ennen kaikkea se turvallisuus, olen sen unohtanut..kiitos kommenteista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe