Naisella kummia tapoja

kummastunu-t

ottaa koiransa sänkyyn, kengät toisaalta otetava jalasta jo rappukäytävässä. antaa koiransa nuolla kaikki lautaset ja toisaalta ei voida käyttää esim. samaa juomalasia koskaan. Mitä tässä pitäisi tehdä? ollaan olltu yhessä 2 viikkoa

11

559

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh huh!!

No voi elämä! Onpa pojalla suuret murheet. Varo ettei äitis saa tietää

• 3+3+

Koira on perheenjäsen, vaikka ei saisi verrata lapsiin, niin omistaja kuitenkin suhtautuu koiraan kuin se olisi lapsi, eli bakteerit jaetaan ilman inhoa. Mutta eihän hän käytä koiran nuolemia astioita kuitenkaan? Eli käytetyt astiat, myös koiran nuolemat käyvät tiskissä ennen seuraavaa käyttöä? Ei se mielestäni viittaa vielä neuroottisuuteen, mutta onhan sekin mahdollista, tarkkaile ja ala puhumaan avoimesti ilman ahdistelua.

• Oli ennen sinua

Olet kateellinen koiralle, eikö niin. Koira on ollut hänellä ennen sinua, joten välittämienn koirasta jatkuu ja toivottavasti jatkuu, sillä koirakin on elävä olento ja varsin hieno kumppani. Jos et hyväksy koiraa, niin lähde heti pois.

• kaksi koiraa kotona

Noh, luultavasti ne koiran saappaat, eli tassut on pesty tai ainakin pyyhitty ennen sänkyyn menoa. Et sinäkään mene kengät jalassa sänkyyn, sama ne on siellä rappukäytävässä heittää. Koiran jäljiltä lautanen pestään niin kuin sinunkin jäljiltä ja omilta jäljiltään lasi. Mitä ihmettä sinun pitäisi tehdä? Sinä olet uusi tulokas taloudessa, sopeudu tai lähde. Koira menee edelle sinusta valintatilanteessa, se on luonnollista. Luultavasti sinä, mies kun olet, olet pidemmän päälle rasittavampi kuin koira. Jätät astioita sohvapöydälle, pudottelet muruja lattialle, puristat hammastahnatuubin keskeltä, jätät likaisia sukkia ympäri kämppää jne... :)

• yökötyttää muakin

Miten voi olla luonnollista, että koira menee ihmisen edelle missään asiassa? Koirako sun kanssa juttelee, kun on vaikeaa? Koirako sua tukee, jos sairastat? Koirako sut hautaan saattaa?

Kuka haluaa oikeasti nukkua haisevan koiran kanssa samassa sängyssä? Karvoja ja kuolaa sänky täynnä. Mitenkäs seksin aikana, missä koira silloin on? Mä en vaan tajua koiraihmisten sielunelämää. Sen mä tajuan, että elukasta on pidettävä huolta, jos sellaisen hankkii. Mutta jos koiraihminen haluaa ymmärrystä itselleen, niin ymmärtää pitäisi myös, että jotkut eivät vaan tykkää elukoista.

• 3971
        yökötyttää muakin kirjoitti:

Miten voi olla luonnollista, että koira menee ihmisen edelle missään asiassa? Koirako sun kanssa juttelee, kun on vaikeaa? Koirako sua tukee, jos sairastat? Koirako sut hautaan saattaa?

Kuka haluaa oikeasti nukkua haisevan koiran kanssa samassa sängyssä? Karvoja ja kuolaa sänky täynnä. Mitenkäs seksin aikana, missä koira silloin on? Mä en vaan tajua koiraihmisten sielunelämää. Sen mä tajuan, että elukasta on pidettävä huolta, jos sellaisen hankkii. Mutta jos koiraihminen haluaa ymmärrystä itselleen, niin ymmärtää pitäisi myös, että jotkut eivät vaan tykkää elukoista.

Siten se on luonnollista, että koira pysyy vierellä elämänsä loppuun saakka. Mies voi lähteä litomaan vaikka vuoden päästä. En ikinä luopuisi yhdestäkään eläimestäni miehen takia. Koira tukee mua kyllä, kun sairastan. Siinä rötvätään molemmat sohvalla vierekkäin ja se pitää mut lämpimänä :) Koira saa mun ajatukset toisaalle vaikeista asioista, kun lähdetään lenkille tai treeneihin -> terapiaa sekin. Koira ei koskaan kieltäydy lenkille lähdöstä.

Koira nukkuu vieressäni ja haisee hyvälle. Seksin aikana koira ei ole sängyssä eikä välttämättä edes samassa huoneessa.

On ihan ookoo olla tykkäämättä elikoista. Etsimäni mies on kuitenkin eläinrakas ja kenties hänellä on ihan omakin koira :)

• kaksi koiraa kotona
        yökötyttää muakin kirjoitti:

No jos nyt tarkennusta haluat, niin ei minulla ne koirat sängyssä ole yöllä. Päivällä ovat sängyn päällä ja sohvassa. Mutta totuus on se, että harvemmin mies uutena tulokkaana vetää pidemmän korren, jos alkaa vaatimaan esimerkiksi koirasta luopumista. Eli juuri siitähän tässä on kyse mitä sanoit, että koirattoman ja koirallisen elämä on niin kaukana toisistaan, että se ei välttämättä toimi. Kumpikin olkloon onnellinen omilla tahoillaan. Ja kyllä ... koira on mitä parhain lohduttaja. Allekirjoitan sanasta sanaan nimimerkin 3971 kirjoituksen.

• realizti
        3971 kirjoitti:

Siten se on luonnollista, että koira pysyy vierellä elämänsä loppuun saakka. Mies voi lähteä litomaan vaikka vuoden päästä. En ikinä luopuisi yhdestäkään eläimestäni miehen takia. Koira tukee mua kyllä, kun sairastan. Siinä rötvätään molemmat sohvalla vierekkäin ja se pitää mut lämpimänä :) Koira saa mun ajatukset toisaalle vaikeista asioista, kun lähdetään lenkille tai treeneihin -> terapiaa sekin. Koira ei koskaan kieltäydy lenkille lähdöstä.

Koira nukkuu vieressäni ja haisee hyvälle. Seksin aikana koira ei ole sängyssä eikä välttämättä edes samassa huoneessa.

On ihan ookoo olla tykkäämättä elikoista. Etsimäni mies on kuitenkin eläinrakas ja kenties hänellä on ihan omakin koira :)

Totta kai koira pysyy vierellä elämänsä loppuun asti kun ei sillä raukalla ole vaihtoehtoja. Koira ostetaan ja se omistetaan.
        Eihän sillä koiralla pahemmin ole muuta elämää kuin omistaja, ja siltä se saa ruokansa - totta kai se on ystävä.

Ja totta hemmetissä se ei kieltäydy lenkille lähdöstä kun se on muun ajan elämästään teljettynä sisätiloihin, ja puolet päivästä yleensä vielä yksin.

Turha koiran "rakkautta" tai "ystävyyttä" on mitenkään yliromantisoida. Koirien jalostus ja koirabisnes on ihan ihmisen itsekkäistä syistä kehitettyä.

Eri asia esim. maalla asuvat koirat jotka saavat olla ulkona ja tehdä lajilleen ominaisia asioita vapaasti luonnossa, ja olla vaikka metsästyksessä mukana jne. Ne koirat ei kyllä sitten nukukaan sängyssä ja nökötä sohvalla koristeena, eikä ole mitään "sijaiskumppaneita" tyyliin "uskollisempia kuin yksikään mies".....

• yöks!

Kamalaa, koira nuolee kakkahituset takapuolestaan samalla suulla, myös pimppinsä tai munansa.

• yöks tosiaan!

Ja aattele, tiijäkkö oon kuullut, että on sellaisiakin miehiä, jotka nuolee naisen pimpin ja että on sellaisia naisia jotka nuolee munaa miehiltä. Ja samalla suulla ne sitten pussailee ja syö ruokaa. Hirveetä!

• klök

Tuskin kumpikaan nuolee toisen ryppyreikää. Tjaa, no ehkä jotkin "harrastajat".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe