Kyllä täällä Turussa olikin katupölyä niin, että näköä haittasi. Kiitämme Jumalaa, että Hän tuli apuun.
Mikä on teidän kaupunkinne pölytilanne? Onko tullut apua ylhäältä?
Sataa. Taivaan Isä pesee katujamme
20
63
Vastaukset
- ...
"Sade on pilvistä putoavaa vettä eri olomuodoissaan. Siihen liittyvä hydrologinen suure on sadanta.
Sateen syntyyn liittyy aina liikkuvan ilman viilenemistä, sillä ilman vedenpidätyskyky riippuu lämpötilasta. Jos lämmin, kostea ilma alkaa nousta ja siten jäähtyä, se saavuttaa kastepisteen ja osa vesihöyrystä alkaa tiivistyä vedeksi. Tietyissä oloissa vesihöyry voi myös suoraan härmistyä jääkiteiksi. Pisaroiden tai kiteiden synty edellyttää lisäksi sopivia tiivistymisytimiä, kuten pieniä pölyhiukkasia tai muita epäpuhtauksia.[1] Pisarat kasvavat suuremmiksi. Lopulta ne ovat niin suuria verrattuna ilmanvastukseen, että painovoima kumoaa ilman nousevasta liikkeestä aiheutuvan nostovoiman ja vesipisarat tai lumihiutaleet putoavat. Joskus sade haihtuu ennen maahan putoamistaan.[2]"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sade - 11
Väärää jumalaa kiität. Sateen jumalatar on Ester.
- *
Meilläpäin sataa ilmaan kuviteltua jumalaa!
"Sateen syntyyn liittyy aina liikkuvan ilman viilenemistä, sillä ilman vedenpidätyskyky riippuu lämpötilasta. Jos lämmin, kostea ilma alkaa nousta ja siten jäähtyä, se saavuttaa kastepisteen ja osa vesihöyrystä alkaa tiivistyä vedeksi. Tietyissä oloissa vesihöyry voi myös suoraan härmistyä jääkiteiksi. Pisaroiden tai kiteiden synty edellyttää lisäksi sopivia tiivistymisytimiä, kuten pieniä pölyhiukkasia tai muita epäpuhtauksia. Pisarat kasvavat suuremmiksi. Lopulta ne ovat niin suuria verrattuna ilmanvastukseen, että painovoima kumoaa ilman nousevasta liikkeestä aiheutuvan nostovoiman ja vesipisarat tai lumihiutaleet putoavat." - evlut
Minä kyllä rukoilin raikasta sadetta koko maahan ja Jumala vastasi rukoukseeni.
- evlut
Ainakin suurimpien kaupunkien pölyt saavat vettä niskaansa.
Toivottavasti ei innostu tulevana kesänä liikaa noihin pesupuuhiinsa. Viime kesänä Kallion pelastuslaitos sai korjata liialla vedellä läträämisellä aiheutettuja vahinkoja pumppaamalla veden kellarista.
- evlut
Poutaakin voi rukoilla, ettei liikaa sada.
- Kiitos sateesta
Näyttää siltä, että Turun pesu on ohi ja sade lakannut.
Myös Hämeessä Jumala pesee maisemaa :).
Onhan se kurjaa, jos pitkään sataa, mutta uskon kuitenkin, että silläkin on hyvä Jumalan tarkoitus.- Sivusta seuraten
Jotenkin ihana otsikko.
- Jumalan kyyneleitä
Ne ovat Jumalan kyyneleitä. Jumala on niin kyllästynyt ja turhautunut teihin turkulaisiin, että tirautti päällenne itkut.
- Sivusta seuraten
Älä nyt. Kun joku sanoo jotain kaunista. Sitä paitsi Jumala antaa aurinkonsa paistaa hyvien ja pahojen ylle, miksei sitten sateenkin.
Kerrassaan suloinen otsikko ja myönteinen.
Rakas Taivaallinen Isämme.
Lauantaipiristystä yksinkertaisesta asiasta, ei tehdä asiasta vaikeaa.
- Kristinusko
Sateenkaari on raamatun Jumalan asettama näkyvä merkki taivaalle, ettei koskaan Jumala hukuta enää ihmisiä vedenpaisumuksella niin, kuin Nooan arkin raamatun kertomuksessa teki.
Sateenkaari on yksi todiste Jumalna olemisesta maapallolla, loput todisteet ovat kaikki mitä omin silmin voit nähdä.- bnomp,åo
Olet huono trolli.
- Kristinusko
Jumala asetti taivaankannelle sateenkaaren merkiksi liitosta ihmisten kanssa, ettei hukuta toista kertaa ihmisiä vedenpaisumuksella, näin raamatun vanhassa testamentissä kerrotaan.
Aina, kun sateekaari ilmestyy taivaankannelle, se on merkki tästä Jumalan asettamasta liitosta ja sopimuksesta Jumalan ja ihmisen välillä.
Tämä oli minulle ensimmäisiä asioita, kun etsin todisteita Jumalasta.
Tietenkin todisteena on nyt kaikki luotu maanpäällä. - Kristinusko
Jumala sanoi vielä: ”Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä teen teidän sekä kaikkien maan päällä olevien olentojen kanssa kaikkiin tuleviin sukupolviin asti: minä asetan kaareni pilviin, ja se on oleva merkkinä minun ja maan välisestä liitosta.
Kun annan pilvien nousta taivaalla ja sateenkaari näkyy pilvissä, muistan liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaiken elollisen kanssa: vedet eivät enää koskaan paisu tuhotulvaksi hukuttamaan kaikkea elävää. Kaari näkyy pilvissä, ja kun minä sen näen, muistan ikuisen liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaikkien maan päällä elävien kanssa.” (9:12-16) - Turssa tapahtuu
Tänään täällä paistaa aurinko. Siis kauja kuivatellaan.
- *o*
Olisihan tuo Jumala voinut pistää samalla puhaltimen päälle, niin saisi kadut äkkiä kuiviksi. Vai tuuleeko siellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1386032Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292673
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672647- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581274
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056