Hohoo! Olipas tiukka perjantai. Vietin ryyppäjäisiä vaimon, vaimon siskon ja yhden miestuttavan kanssa.Illan aikana vein sitten vaimon 45 vuotiaalta siskolta neitsyyden vaimon sammuttua! Varsinainen vanhapiika! Itse olin katsellut vaimon siskoa alusta asti sillä silmällä. Hoikempi, tiukemman näköinen mutta arempi kuin vaimo. Siksi se kai neitsyeksi oli jäänytkin. Se taas oli katsellut mun bodattua kroppaa kuulemma pitkään ja kun hän tiesi, miten hyvä olen hänen siskolleen, hän halusi ensimmäisen kertansa minun kanssani. Kännissä sitten uskalsi. Toivottavasti ei ala omatunto kalvamaan, ettei se tee jotain niin naisellisen typerää, kuten paljasta asiaa vaimolleni.
Ihan hyvän valinnan se kyllä teki. Tässä neljänkympin iässä alkaa olla jo taitoa hyppysissä niin, että osaa lämmittää naisen ennen neitsyyden viemistä. Kiihottavaa oli kyllä. Se päästeli samanlaisia ääniä kuin vaimo, mutta oli vähän tiukempi ja piti enemmän takaapäin panemisesta. Jälkikäteen kertoi, että oli nauttinut siitä, kun iso, lihaksikas mutta turvallinen mies ottaa hänet täysin. Kunnon lämmittelyt nuolemalla teki hommasta helpon, vaikka aluksi vanhapiika ei meinannut uskaltaa antaa pillua nuoltavaksi. Muka olisi suoraan pitänyt pistää sisälle ja eihän se käy. Pil1u maistui ihan samalta kuin vaimolla ja runsas vanhapiikakarvoitus oli pirun kiihottavaa. Pitääkin sanoa vaimolle, että päästää pehkon rehottamaan eikä aina trimmaa niitä karvoja.
Bodattu keho toi taas seksiä
8
298
Vastaukset
- kakkapylly olet
Sä mitään pannu, sulla on vain kakkaa pyllyssä.
- sdfsdfsgewrwe
Oot kyllä sairas äijä. Jos panit ihan oikeasti, niin toivottavasti vaimosi saa kuulla ja vetää sua käkättimeen ennen kuin vie rahasi erossa. Jos tää on vain sun fantasiaa, niin sittenkin oot kyllä aika sairas. Ei vaimon siskoja saa himoita.
- Leka94
Mikäs feministi siellä vinkuu? Miehistä on tullut just tuollaisia vässyköitä, että ottavat turpaan naisiltaan (ja pitävät sitä vielä jotenkin vähemmän rikollisena kuin jos mies pahoinpitelee naisen) ja yhteiskunta vielä kaataa lisää pa$kaa niskaan: jos tulee ero, niin nainen vie asunnon, rahat ja lapset.
Just tään vuoksi mä en mee koskaan naimisiin. Naisilla on kaikki oikeudet ja edut puolellaan ja sitten vielä nalkuttavat miehen hulluksi. Mun periaate on, että se on pano ja ulos. Jos nainen haluaa majailla mun kämpillä, niin sitten se maksaa omat safkat, osansa vuokrasta ja hoitaa kodin eikä mukise, kun haluan seksiä tai vietän pari yötä jätkien kanssa viihteellä.
Mies oli ennen kuningas kotonaan ja niin sen pitäisi olla vieläkin. Vässykkämiehet ja rekkalesbofeministit on yhdessä kääntäneet tämän luonnonmukaisen asetelman päälaelleen, enkä minä ainakaan alistu siihen.
- homobodari78
On teillä heteropatuilla sitten vaikeaa. Jos kokeilisitte joskus miehiä, tietäisitte että ihan netin chattipalveluista saa tunnissa omalle ovelle kundin joka antaa. Ilman mitään puloinöitä, yrittelyjä ja turhaa paskanjauhantaa. Ajatelkaa vähän. Tunnissa omalle ovelle.
- kakka punttiin
Sitten kun on pyllyä hoonattu tulee kakkakin helpommin.
- exit only
No kato kun kaikki me ei haluta pakata pa$kaa tiukemmalle jonkun toisen äijän peräröörissä tai ottaa itse parrua perceeseen.
- Bi-mies 72
Nyt alkoi kiinnostaa. Oon naimisissa, mutta välillä pitää saada kunnon kalutusta. Pistäs linkkiä!
- voi voi sentään
Bi-mies 72 kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostaa. Oon naimisissa, mutta välillä pitää saada kunnon kalutusta. Pistäs linkkiä!
Perärööri löystyy ja kakka valuu punttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790