Syön masennuslääkettä (Sertralin 200 mg) sekä Fluanxolia 0,5 mg (neurolepti) tehostamaan mas.lääkkeen vaikutusta. Onko kellään kokemusta vastaavasta lääkityksestä, miten käyttäytyy alkoholin kanssa? Olen kerran jo ottanutkin muutaman oluen enkä huomannut mitään erikoista, se vaan että tuntui ettei mene ollenkaan päähän?
Neurolepti ja alkoholi
3
430
Vastaukset
- surreeee
Pelkästään Sertlalinista kokemusta. Tarvitseeko mukamas vielä jotain vahvistavaa
lääkettä rinnalle?. Jos 200mg ei riitä, suosittelen vaihtoa. Alholin kanssa ei ollut
minkäälaisia vaikutuksia. Huomasin ryyppäämisen vain pahentavan masista.
Oletko pitkään käyttänyt Sertralinia? - 10 v. masennusta
Olen syönyt nyt Sertralinia pari vuotta ja aikaisemmin saman verran. Siinä välillä söin Cipralexia, joka oli kyllä hyvä lääke, mutta keräsi nestettä. Tuntuu, että Sertraliniin kehittyy aina jonkinlainen toleranssi, jolloin annosta pikkuhiljaa nostaa ja lopulta ei riitä sekään...
- Varovasti..varovasti
Suosittelen varovaisuutta,yksilöllistä vaihtelua.
Siinähän se onkin ongelma ja saattaa tuntua että ei nouse nuppiin ja tulee otettua vaan lisää..sitten tulee yllätys ja kintut häviää alta..on kokemusta erään toisen vastaavan lääkkeen kanssa,herätys tuli sairaalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760