Vappu

kohta...

Miten vietät? Miten on mennyt paras tai muistettavin vappusi?

21

174

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismus

      Muistettava ei voi olla paras ja parasta ei muista....

      • aloitetaan siitä

        missä heräsit?


      • realismus
        aloitetaan siitä kirjoitti:

        missä heräsit?

        Tosiasiassa en mitenkään vietä vappua, vain amatöörit ryyppäävät kalenterin mukaan. Inhoan tungosta enkä erityisemmin välitä sillistäkään.

        Vappupäivänä, jos on kaunista, on mukavaa lähteä kuohuviinille terassille.


    • mustispeppers

      En kai just mitenkään mitäs noita. Joskus muinoin kävin katsomassa Vappuparaatia, tällä seudulla kun ei tunneta mitään SDP tai Vasemmistoliitto puolueita, niin turhaan etsit mitään Vappuriehaakaan. Täällä on sellainen harmooninen uskovainen ilmapiiri. No, jos kävis porukoilla kylässä ja riitelis vähän niiden kanssa.

    • Hyvä ihminen

      Isossa kaveriporukassa meren rannalla, silloin nuorena, kun kavereita vielä riitti yllinkyllin. Nyt meno melkoisesti rauhoittunut ja paljon on jo jäänyt kavereita ajan hamaan historiaan.
      Elämäntilanteet muuttuneet. Monilla jo perhe ja toiset sitten muuttaneet jonnekin. Joitakin myös valitettavasti kuollut pois. Sellaistahan se on, iäkkäänä sinkkuna olemisen "tuska".

      Pitäisi olla samassa elämäntilanteessa noiden perheellisten kanssa, niin olisi varmaan enemmin niitä ystäviä tai kavereita

      Valoa, eikun vappua kohti... Ja kesiä kaikille!

    • hjkdkjf

      eräs vappu jäi mieleen jonka vietin nuorennaisen kanssa koko illan nuoleskellen. kyrpä oli ihan kovana koko illan ajan. erittäin suuret rinnat oli tällä neidolla. koitettiin keksiä sit paikkaa minne mentäs nussimaan muttei keksitty. oli vielä poikuus tallella, mut olishan se sillon ollu kiva menettää ni senki muistas paremmin ku ois ollu vappupäivä. ja sen jälkeen kaikki vaput ois tuntunu oikeen erityiseltä juhlalta. kyllä muista himoinneeni mutta myös yhtä paljon jännittäneeni tätä läheltä piti poikuuden menetystä.

      • 1hjkdkf

        vielä sellanen tuli tosta illasta mieleen, et jossain vaiheessa tällä teininaisella tuli sanaharkka erään toisen teininaisen kans ni tää mun kans nuoleskellut osotti rintojaan ja sano tälle toiselle et vituttaako kun sulla ei oo tämmösiä. tytöllä/naisella oli aika tiukka toppi päällä.

        taitaa naiset kadehtia toisten naisten suuria rintoja hehheh


      • nöösi_poika
        1hjkdkf kirjoitti:

        vielä sellanen tuli tosta illasta mieleen, et jossain vaiheessa tällä teininaisella tuli sanaharkka erään toisen teininaisen kans ni tää mun kans nuoleskellut osotti rintojaan ja sano tälle toiselle et vituttaako kun sulla ei oo tämmösiä. tytöllä/naisella oli aika tiukka toppi päällä.

        taitaa naiset kadehtia toisten naisten suuria rintoja hehheh

        Taitavat kadehtia toisiaan...


      • miksi et menny

        Miksi ette menneet vaikka toisen kotia sekstailemaan? Mä olisin ainakin lähtenyt tollaisen isorintaisen naisen mukaan vaikka minne asti, jos kerta seksiin olisi ollut siinä saumaa.


    • En ole tavannut viettää vappua - parina vuotena (kai) olen joskus vapunpäivän aamuna mennyt kaverin luokse katsomaan elokuvia jonkinlaisena protestina vapunaaton ördäykselle.

      Joten ehkä ne parhaat vaput on vietetty lapsena, kun simaa sai vain vapun tienoilla (onneksi kaupassa myydään jo hyvissä ajoin huhtikuussa nykyisin kalliita kotisimoja), ja katsottiin päivällä jotain Uuno Turhapuroa telkusta, ja sitten yleensä oli vielä kaunis ilmakin. Opiskelijana olin kerran jo viettää vappua erään nettipalstan miitissä, mutta räntäsade sitten laimensi tunnelmani niin etten lähtenyt.

    • Toivoa en heitä

      Samoin kuin edellisiä, hortoilen kadulla siinä toivossa että joku teininainen on tarpeeksi lärvit antaakseen pillua. Ei noissa mitään muistettavaa ole ollut. Koskaan en saanut pillua, mutta ehkä nyt onnistaa!

    • VappuHeila

      Tälle vapulle ei ole vielä mitään suunnitelmia, katsoo nyt mikä on sää vappupäivänä. Menen ehkä katsomaan vappumarssia keskustaan tai sitten kavereiden kanssa jonnekin puistoon.

      Paras vappuni on muutaman vuoden takaa kun olin juuri muuttanut Helsinkiin ja tapasin Hakaniemen torilla erään naisen jonka kanssa olin ollut yläasteella samalla luokalla. Vappu ja pari viikkoa vielä senkin jälkeen meni sitten erittäin mukavissa "tunnelmissa" tämän naisen kanssa. Harmi vain ettei siitä sitten mitään sen vakavampaa tullut.

    • Varmaan joku kavereiden kanssa vietetty vappu, 2004-2006, paras tähänastisista.

      Ehdin jo ajatella että tämä vappu on paras. Mutta tapailemani nainen ilmoitti tänään ettei meidän jutusta tule mitään. Eli varmaan olen vapun yksin kotona.

      • Ai on "tapailtu"?

        Mutta ehdit siis kuitenkin kiksauttaa ennenkuin tuli loppu? Naisethan ainakin tarkoittavat "tapailulla" sitä että pillua annetaan silloin tällöin.


      • Man'o'war

        Kai yritit edes päästä pukille? Naiset ei tykkää jos mies ei yritä.


      • Ai on "tapailtu"? kirjoitti:

        Mutta ehdit siis kuitenkin kiksauttaa ennenkuin tuli loppu? Naisethan ainakin tarkoittavat "tapailulla" sitä että pillua annetaan silloin tällöin.

        En, haluan tutustua ensin paremmin.


      • Man'o'war kirjoitti:

        Kai yritit edes päästä pukille? Naiset ei tykkää jos mies ei yritä.

        Uskon että ujoista pitävä nainen joustaa enemmän tämän suhteen.
        Mutta olen varmaan väärässä. Kuten olin väärässä, kun luulin ujoista pitävän naisen olevan suvaitsevaisempi parisuhdekokemattomuuden suhteen.


    • en juhli sitä ikinä

      Milloin on vappu? Kertokaas niin osaan varata nesteet kalsarikännejä varten.

      • ::::o::::

        Samana päivänä kuin viimekin vuonna.


    • Luultavimmin en vietä tänä vuonna sitä mitenkään erikoisemmin... viime vuosi oli mielestäni niin hyvä, joskaan jutusta ei sitten tullut mitään pidempää. Harmi, aina kun itte pidän naisesta niin nainen on eri mieltä ja ei halua jatkaa. Minkäs sille mahtaa tunnun vain kelpaavan aina vaan hetken huviksi, mitään pidempää ei näköjään tule koskaan.

    • hiuyiuhiuhy

      Kyl paras on ollu Forssassa kun 19 v säärisari tipahti kännis syliin ja otti kullin suuhun myöhemmin illalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      73
      1786
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1176
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      950
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      876
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      822
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      789
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      758
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      210
      739
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      736
    Aihe