Olen käynyt läpi lukemattomia miehiä puhtaasti netin puolella. Jonkin verran alkaisi vaikuttaa siltä että jos heti alkuun yhteyden saatuani vaihdetaan kuvat, niin miehestä ei kuulu sen koommin enää mitään kun olen laittanut oman kuvani (ekaksi tai miehen kuvan saatuani) ja todennut että jos ei kiinnosta niin hyvää jatkoa sitten vaan.
Mutta jos kirjoittelen miehen kanssa pitkähköjäkin posteja joissa tulee hölötettyä ummet ja lammet omasta itsestään ja sitten vaihdetaan kuvia, mies ei niin liukkaasti ole lähtemässä karkuun.
Muuttuuko pärstäni jotenkin siedettävämmäksi jos mies on jo kuullut millainen olen ihmisenä tai havainnut millä tavalla ilmaisen itseäni? Vai onko siinä taustalla kohteliaisuus eli että kun on jo jaksettu jonkin verran kirjoitella, niin olisi jotenkin noloa häipyä heti kuvan saatuaan?
Olenkin päätynyt siihen että jos mies ei oikein kauheasti kiinnosta niin laitan samantien kuvan ja jos siten "pääsen hänestä eroon" niin aivan sama, pelkästään huojentavaa, eikä tarvitse alkaa veisaamaan jotain virttä että nyt en oikein koe lässyn lässyn ja parempi kun lopetamme blaa blaa. xD
Jos taas tuntuisi siltä että saattaisikin kiinnostaa, en heti iske sitä kuvaa tiskiin. Siinä on tietysti se probleemi että saattaa käydä niin että käyttää turhaan aikaansa ja energiaansa lässyttämällä ummet ja lammet ja kumminkaan ei kiinnosteta toisiaan pärstäkertoimen perusteella, mutta onpahan ainakin vähän paremmat tsänssit saada jatkaa tutustumista kuin että mitään puhumatta vaihdetaan kliinisesti kuvia vaan heti alkuunsa.
Keskusteluun sitoutuminen vs. kuva
3
135
Vastaukset
"Muuttuuko pärstäni jotenkin siedettävämmäksi jos mies on jo kuullut millainen olen ihmisenä tai havainnut millä tavalla ilmaisen itseäni? Vai onko siinä taustalla kohteliaisuus eli että kun on jo jaksettu jonkin verran kirjoitella, niin olisi jotenkin noloa häipyä heti kuvan saatuaan?"
Kyse on panostuksesta. Mitä enemmän mies antaa omia ajatuksiaan ja omaa aikaansa sinulle viestittelyssäkin, sitä todennäköisemmin mies jatkaa kanssasi kuvan saatuaan. Mietipä päinvastaista tapausta:
Mies saapuu naisprofiiliin jonka kuvaan miltei ihastuu. Tekstikin on hienoa luettavaa, hyväntuntuista. Siinä on jotain mitä on etsinyt. Mutta jonkun ajan päästä tapailtua tai viestiteltyä selviää ettei mies tule hyvin toimeen naisen kanssa, molemmat ovat erilaisia eikä kumpikaan ole vielä käsitellyt tarpeeksi omaa itseään ja kasvanut tarpeeksi että pystyisi olemaan niin erilaisen tai juuri tuonlaisen persoonan kanssa pitempään. Se persoona mikä on roolinvedon ja kaunistelun sun muun alla, se oma itsensä mikä tulee esiin kun olet yksin kotona. En haluaisi että mulle kävisi aina noin kuin ton tarinan naiselle tai miehelle, olen kulkenut jo sen tien.- miss Palli Naama
Kuitenkin kaunis nainen tai mies on niin haluttava että he saavat enemmän yhteydenottoja ja siitä lössistä luulisi suuremmalla todennäköisyydellä löytyvän sellainen joka on samanhenkinen.
- lwg
Itsellä on periaate, jonka kyllä ilmoitan profiilissanikin: kuvanvonkaajat heti aluksi -hei hei. Olen saanut livenä niin paljon huomiota naaman ja kropan perusteella, että olen suorastaan väsynyt. Haen miestä, jota kiinnostaa naisessa ensin luonne.
Ja kun keskustelun jatkuessa lähetän kuvani, niin he ovat entistä kiinnostuneempia; lähinnä yllättyneitä, koska en ole proffassa tuonut julki olevani mikään "beibe".
Mutta jos ensimmäinen kommentti mieheltä on, että lähetäpä kuvasi, en edes vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333