Mulla on hirmunen ongelma. Laitoin treffipalstalle kuvattoman profiilin ja olen vähän pettynyt kun en saa oikein vastaksia eikä profiilissa ole trafiikkia. Onhan se kyllä ihan kummallista kun ei tällainen "yh-äippä" kiinnosta. Mutta tuo kuvattomuus. En vaan voi laittaa sitä kuvaa, kun mut kiusattaisiin maan rakoon miesvaltaisella työpaikalla jos joku sattuisi näkemään. Kaikkia kun aina kiinnostaa yh:n menot ja tulee jo ihan tarpeeksi vihjailuja ja kyselyjä. Niin ja työpaikalta en miestä löydä jos joku sitä ajattelee, kun kaikki ovat naimisissa jo.
Onko kuvattomuus iso ongelma? Käytkö edes katsomassa kuvattomia? Tekstini on mielestäni kiva ja avoin, kirjoitin sinne jopa olevani nätti mutta pitäisikö sinne kirjoittaa olevansa superkaunis saadakseen vastauksia. Mutta eihän sitä sitten usko erkkikään vallankaan kun ei ole kuvaa.
Voi tietysti olla että otsikossakin vikaa kun ei ole trafiikkia.. siihen on vaan hirveän vaikeaa keksiä mitään iskevää.
Ja hakusessa kuitenkin ihan "yh-isä" joita luulisi olevan vapaalla jalallakin?
En ole epätoivoinen enkä hae lapsilleni isää enkä elättäjää (ennenkuin joku ehtii irvailla ;))
Kuvattomuus - ei vastauksia eikä käyntejä?
56
673
Vastaukset
- isukki30vuotta
Olen yh-isä ja olen vastannut moneen kuvattomaan yh-naisen profiiliin.
Jos sinulla olisi ruumiinrakenne hoikka tai urheilullinen niin varmasti saisit vastauksia. Myön normaalilla ruumiinrakenteella jos ole sinut kroppasi kanssa ja laittanut pituuden sekä painon profiiliin.
Jos ruumiinrakennetta ei ole niin viestin lähettäminen tuntuisi arpapeliltä.- ai niinkö
Aika omituista, että normaali ei käy vaan pitää olla hoikka tai urheilullinen. Eikö normaali ole normaali. Minulla on aina ollut "normaali" ruumiinrakenne merkittynä. Senkö takia saan viestejä vain ja ainoastaan ulkomaalaisilta miehiltä. Ei se sinänsä haittaa. Mitä suomalaiset miehet oikein vaativat...höh...
- samamies
ai niinkö kirjoitti:
Aika omituista, että normaali ei käy vaan pitää olla hoikka tai urheilullinen. Eikö normaali ole normaali. Minulla on aina ollut "normaali" ruumiinrakenne merkittynä. Senkö takia saan viestejä vain ja ainoastaan ulkomaalaisilta miehiltä. Ei se sinänsä haittaa. Mitä suomalaiset miehet oikein vaativat...höh...
Normaali käy oikein hyvin, mutta epöillykset normaaliutta kohtaan vain kasvaa aika isoksi jos ei ole pituutta ja painoa ilmoitettu. Tänäpäivänä kun on kooltaan niin monenmoista ja keskimäärin ollaan läskejkä, niin siitä on niin montaa mieltä että mikä on normaalia.
Ei tuossa aikaisemmassakaan vastauksessa sanottu etteikö normaali kävisi. Mutta yhdistelmänä siihen ettei painoa ja pituutta niin se on arpapelia että millainen se normaali on. Havainnut että minun silmissä nämä normaalit voivat olla hoikkia, lihaksikkaita, lihavia tai sitten jotain siltä väliltä eli niitä normaaleja. Mutta se on ollut karu tosiasia että jos painoa ei ole ilmoitettu niin jotain ongelmia painon kanssa ollut. Joko koetaan liian hoikaksi tai painavaksi. Yleensä jälkinmäinen. ai niinkö kirjoitti:
Kannattaisiko laajentaa kriteerejä miehiin joilla on elämäntajua ja muuta vastaavaa sen verran ja saavat sut vakuuttuneeksi siitä, antaa tällaisillekin miehille mahdollisuus? Tarjonta lisääntyisi varmasti. Sulla on omat syysi omiin kriteereihisi mutta oli lapsia ja aikaisempia suhteita tai ei niin se ihminen on peruspohjalla sama. Kaikki tollaset miehet ei ole huonoa parisuhdemateriaalia...
- iske takaisin
Kuvattomuus on sinällään ok mutta en jaksa ymmärtää noita perusteluja, Miten aikuinen ihminen välittää siitä, mitä muut hänestä ajattelee? Jotenkin tuntuu, että itsetunto ei ole ihan kohdallaan vaan ihminen on itse epävarma.
Jos työpaikan äijät kuittailee, sehän tarkoittaa että ne naimisissa olevat surffailevat treffipalstoilla. Sinä olet ihan vapaa sitä tekemään mutta tietävätkö miesten vaimot että ukkonsa siellä pyörivät... sopii heiltä kysyä.- nettitesti
Oi voi, tule käymään meidän työpaikalla niin ymmärrät varmasti! Yhtään enempää turhaa kuittailua en halua siellä. Varmaan ukkomiehet surffailevatkin siellä. Mutta mulle muiden kuvattomuus on ihan ok, oli perustelu mikä vaan. Eiköhän kuvattomuus ole suurimmalle osalle sitä, ettei halua tuttujen näkevän.
Juu ja varmaan olenkin epävarma mutta ei se minua häiritse. Se häiritsee etten saa vastauksia. :)
- nettitesti
Ok.. profiilissani on kyllä ruumiinrakenne (normaali), paino-pituussuhde on oikeasti normaalin ja hoikan välillä. Ei luulisi siis että on siitä kiinni. Voi olla että olen vaan liian kärsimätön. Mutta jossain nyt on jotain ihmeellistä, kun en ole viikkoon saanut yhtään vastausta, ja oikeasti kun katson vierailijoita aina välillä, niin eipä se lista kyllä paljon päivity. Eli sinne ei kovin moni eksy. Ehdotuksia nasevista otsikoista, anyone? :)
- reherh
sano nyt edes mistä päin suomea? Voi olla että jossain pohjois-karjalassa vierailijat vähissä, mutta tarjontakin. Eli saa odottaa pidempään yhteydenottoja mutta ovat kiinnostuneempia.
Kirjautumattomat vierailijat eivät näy. Olettaisin ettei naiset tee aloitetta, joten en kirjaudu jos aion vain selailla profiileja. Kirjaudun sisään vain, jos aioin itse lähettää viestejä, tai odotan sellaista.
Normaalivartaloinen saattaa tosiaan herättää epäilyksiä, jos et painoasi ilmoita. Olen nähnyt sellaisenkin profiilin jossa normaalivartaloiseksi itseään kuvaava ilmoitti mitoikseen 165cm ja 75kg. Täytyy olla jo suht raskaat luut. Voisit kokeilla laittaa profiiliin sellaisen kuvan josta sinua ei tunnista, esim. jonkin hieman kauempaa otetun kokovartalokuvan.- nettitesti
Siis on mulla siellä paino ja pituus, ja ihan totuudenmukaiset. Pitää miettiä tuota kuva-asiaa vielä. En häpeä ulkonäköäni yhtään, pikkasen tuottaa vaan angstia jos joku tunnistaa, ei voi mittää.
nettitesti kirjoitti:
Siis on mulla siellä paino ja pituus, ja ihan totuudenmukaiset. Pitää miettiä tuota kuva-asiaa vielä. En häpeä ulkonäköäni yhtään, pikkasen tuottaa vaan angstia jos joku tunnistaa, ei voi mittää.
No tuskin tuo normaalipainoinen sitten on onglema. Ymmärrän tuon kuva-angstin hyvin, en itsekään sellaista kuvaa pidä josta joku voisi tunnistaa.
- normi-pirkko
Minä olen ollut 75 kg ja 166 cm pitkä ja olin kokoa 40, mikä on suomalaisten naisten keskikoko. Eli normaalivartaloinen.
Itse olen pitänyt normaalin mittana pituus miinus sata on paino kiloina eli 165-100=65 eli 165/65 on normaali, tuossa tietysti vähän riippuu, mihin se paino on kertynyt, mutta yli tuon alkaa mennä ylipainoisen puolelle ja enemmän alas sitten hoikkaan. Urheilullinen voi olla painavampikin, mutta sitten täytyy olla melkein kehonrankentaja.
- nettitesti
Ei Pohjois-Karjalassa vaan ihan pk-seudulla. Voisko se olla, että jossain pienemmällä paikkakunnalla saisikin helpommin vastauksia kun sieltä on naiset lähteneet pois tai varattuja jo? Pk-seudulla on kuitenkin sinkkunaisia enemmän kuin miehiä. No, jotain hassua mun ilmossa täytyy olla, kai niitä vastauksia nyt muuten tulisi edes pari viikossa. Koitan odotella rauhassa.
- Hei haloo
"Koitan odotella rauhassa."
Mikset ota itse yhteyttä? - nettitesti
Hei haloo kirjoitti:
"Koitan odotella rauhassa."
Mikset ota itse yhteyttä?No halloo halloo sinnekin, olen sit kai tyhmä ;) Mutta vakavasti, ehkä mulla on tässä ollut perinteinen ajattelu että miehet ottaa yhteyttä ja naisille tulvii viestejä. Eli kyllä nyt mieluummin haluaisin edes vähän viestejä että tietäisin onko minkäänlaista kiinnostusta ilmassa ennen kuin lähden tuputtamaan itseäni. Miehet saisi kyllä tuputtaa itseään mulle!
- nettitesti
nettitesti kirjoitti:
No halloo halloo sinnekin, olen sit kai tyhmä ;) Mutta vakavasti, ehkä mulla on tässä ollut perinteinen ajattelu että miehet ottaa yhteyttä ja naisille tulvii viestejä. Eli kyllä nyt mieluummin haluaisin edes vähän viestejä että tietäisin onko minkäänlaista kiinnostusta ilmassa ennen kuin lähden tuputtamaan itseäni. Miehet saisi kyllä tuputtaa itseään mulle!
Ja "tuputtamaan" lainausmerkeissä siis, älkää nyt loukkaantuko te naiset ketkä otatte miehiiin yhteyttä itse, olette rohkeampia. Ehkä itekin sitten kun profiili on ollut vähän pidempään.
- 9+4
nettitesti kirjoitti:
Ja "tuputtamaan" lainausmerkeissä siis, älkää nyt loukkaantuko te naiset ketkä otatte miehiiin yhteyttä itse, olette rohkeampia. Ehkä itekin sitten kun profiili on ollut vähän pidempään.
En nyt kyllä ymmärrä edelleenkään miksi naiselle olisi niin ylivoimaista ottaa yhteyttä kiinnostaviin miehiin. Itse ajattelen, että nettideitti voisi monissa tapauksissa jopa toimia paremmin, kun nainen ottaisi yhteyttä mieheen. Monesti kun naiset tosiaan saavat paljon niitä viestejä, niin on aika arpapeliäkin kuka miehistä sitten pääsee edes keskusteluasteelle naisen kanssa. Monesti miehen näkökulmasta viestien lähettäminen on melkoisen turhaa touhua, kun harvempi nainen vastaa. Sen sijaan miehet harvemmin saavat niin paljon viestejä, että ainakaan se olisi syy ettei voisi aloittaa viesittelyä jonkun kanssa. Niinpä se voisi toimia paremmin noin päin. Pääasiahan on löytää sitä seuraa, vai kuinka? :) Itse ainakin arvostan suuresti sitä, että nainenkin uskaltaa tehdä aloitteen. Eikä siinä nyt mielestäni edes ole mitään uskaltamista etenkin kun anonyymejä täällä ollaan ja kun olet jo päälle kolmekymppinenkin :) Autat vain itseäsi, jos kokeilisit asiaa toisinkinpäin.
- 30-vuotias isä
Missä ikähaarukassa sitten olet? Eli millä numerolla ikä alkaa. Vaikuttaa aika paljon kans siihen että millaista tarjontaa on?
- nettitesti
Ikä alkaa 3:lla mutta olen enemmän neljäänkymppiin päin. Tulikohan tarpeeksi epämääräisesti sanottua. Mutta luulisi että mun ikäluokassa alkaa jo olla enemmän eronneita lapsellisia kuin tuossa kolmenkympin alkupuolella. Silloinhan monet vasta alkaa perustaa perhettä. Eli sinä kun olet nuorempi niin voi olla vielä vähän haastavaa, luulisi ainakin.
- samamiestaas
nettitesti kirjoitti:
Ikä alkaa 3:lla mutta olen enemmän neljäänkymppiin päin. Tulikohan tarpeeksi epämääräisesti sanottua. Mutta luulisi että mun ikäluokassa alkaa jo olla enemmän eronneita lapsellisia kuin tuossa kolmenkympin alkupuolella. Silloinhan monet vasta alkaa perustaa perhettä. Eli sinä kun olet nuorempi niin voi olla vielä vähän haastavaa, luulisi ainakin.
Koitin oikein hakea ilmoitustasi kun olen katsellut 20-40 ikäisiä sinkkuäitejä ja ei niitä niin paljoa ole minusta ollut alueellani varsinais-suomessa. Havaintoni ilmoitustasi hakiessani oli että siellä pk-seudulla tosiaan vapaita sinkkuäitejä 35-ikävuoden jälkeen on paljon. Ei jaksanut loputonta profiilimäärä lukea. Ehkäpä pitää suunnata hakua sinne...
- 12+13
Itse en edes laita viestiä kuvallisille profiileille muutamastakaan syystä.
a) Omat kokemukset kuvallisista ovat aika negatiivisia. Vastauksia ei kuulu asiallisiin avauksiinkaan, vaikka sen "ei kiitos" viestin laittamisen ei luulisi olevan kovin iso vaiva. Laitan kuitenkin hyvin vähän viestejä ja kirjoitan jokaiselle aloitusviestin nollasta, palkkioksi viestin lukeminen ja profiilissa kääntyminen muttei vastausta. Kuvattomat ovat kovalla prosentilla kohteliaampia ja monen kanssa on saanut jotain jutteluakin aikaiseksi.
b) Kuvaan kiinnittää väkisinkin liikaa huomiota ja mielestäni se haittaa hieman henkilöön itseensä tutustumista. Ulkonäöllä toki on merkitystä, mutta en halua aloitteeni perustuvan yksistään siihen. Ainoa keino välttää sitä alitajuisestikaan on kuvattomat
c) Jokaisesta ihmisestä saa otettua kauniin/komean kuvan, joten tarkkaan valittu profiilikuva johtaa helposti harhaan. - No se on vaan
Et ole viikkoon saanut viestejä?
No voi voi. On sulla ongelmat.
Vieraile miesten profiileissa, selaile niitä niin vierailijoita tulee ja sitä kautta viestejä.
Laita itsekin viestejä äläkä lässytä miesten roolista yms. roskasta.
Ole aktiivinen.
Miehellä voi olla että ei kuukausiin ole edes kävijöitä kuvattomassa profiilissa. - 12+16
Ööö, sanoisin, että jos olet kaunis, sun kannattaa laittaa se kuvasi. Jos oot tavis tai vähemmänkaunis, ei kannata.
Nettideittailu on todella pinnallista. Monesti on niin, että tekstin perusteella nainen on vaikuttanut kiinnostavalta, mutta ulkonäkö ei olekaan viehättänyt sitten yhtään. On sitten jäänyt juttu siihen.
Yh:n, varsinkin alle neljäkymppisen on todella vaikea löytää miestä netistä. Näin ainakin luulisin, koska lapseton nainen on yleensä paljon "parempi".
Jos oikeasti haluat löytää miehen netistä, ensinnäkin sun kannattaa panostaa profiilitekstiin. Tiedät kyllä, mitä miehet haluavat kuulla naiselta, enkä tarkoita mitään kaksimielisyyksiä.
Toisekseen, sinun on oltava aktiivinen. Sinun on itse vierailtava miesten profiileissa ja parhaita lähestyttävä. Mieluummin viesteillä kuin flirteillä.- nettitesti
Moi, tartuin tuohon lauseeseen "tiedät kyllä, mitä miehet haluavat kuulla naiselta". Olisko siinä se ydinasia kuvattomuuden lisäksi, vitsi kun minä en ainakaan tähän kypsään ikään mennessä tiedä mitä oikeastaan haluavat kuulla! Mitä miehet haluavat kuulla naiselta, aloitanko uuden keskustelun? :)
- 1x1
nettitesti kirjoitti:
Moi, tartuin tuohon lauseeseen "tiedät kyllä, mitä miehet haluavat kuulla naiselta". Olisko siinä se ydinasia kuvattomuuden lisäksi, vitsi kun minä en ainakaan tähän kypsään ikään mennessä tiedä mitä oikeastaan haluavat kuulla! Mitä miehet haluavat kuulla naiselta, aloitanko uuden keskustelun? :)
Minäkin haluaisin tietää, mitä kirjoittaja tuolla tarkoittaa. Minulla ei ole hajuakaan ja olen jo 40 . :)
- chat-no-yhanks
Kuvattomia ei tule juuri katseltua, kyllä se on ikävä kyllä kuva joka herättää kiinnostuksen. Kuvan voi ottaa sillä lailla että siitä ei tarkkaan voi tuttukaan olla varma, ketä se esittää: vähän kaukaa otettu on hyvä. Se kuitenkin pysäyttää. Ja käy tosiaankin miesten profiileita katsomassa, ei ketään tulla kotoa hakemaan. Kyllä se siitä...
- ---
Nuo kaukaa otetut kuvat ovat kaikkein huonoin vaihtoehto. Eihän niistä erota, miltä ihminen näyttää. Joten mitä järkeä sellaista on laittaa ollenkaan.
Ja hölmöjä ovat ne, jotka eivät lue lainkaan kuvattomia profiileja. - 15+5
--- kirjoitti:
Nuo kaukaa otetut kuvat ovat kaikkein huonoin vaihtoehto. Eihän niistä erota, miltä ihminen näyttää. Joten mitä järkeä sellaista on laittaa ollenkaan.
Ja hölmöjä ovat ne, jotka eivät lue lainkaan kuvattomia profiileja.Suuri osa ihmisistä on hölmöjä. Kyllä se täällä palsallakin tulee esille aika hyvin kun näitä juttuja luke.
- dsgvosdBNsodbn
Höh. Itsellä kuv kuvaton profiili, sain ekana kuukautena yli 60 vastausta, ja lopulta päädyin parisuhteeseen.
- 1+16
Olen kyllä kuullut monelta mieheltä, että he hakevat vain kuvalliset profiilit. Minusta juuri jos on vähemmän kaunis kannattaa se kuva laittaa koska sitten ei katkea se viestittely siihen kuvan lähettämiseen vaan jos joku ottaa yhteyttä on kiva tietää että hän otti yhteyttä vaikka on nähnyt kuvani....
Minusta on paskan hailee, näkeekö naapuri tai työkaveri että olen sinkku ja en haluaisi olla sinkku. Tietää ne sen muutenkin ja tietävät myös etten käy kapakoissa, kuin ehkä kerran vuodessa niissä työpaikan pikkujouluissa. Moni työkaverini on naimisissa netissä tapaamansa naisen/miehen kanssa (jopa ihan nuoret) ja puhuvat siitä ihan avoimesti, missä ovat treffaneet. Yleisempää melkein taitaa olla että on tavattu jossain chatissa, feisbookissa, keskustelupalstalla tms. kuin baarissa.- nettitesti
On mullakin moni ystävä ja tuttu jotka on tavanneet netin treffipalstalla, chätissä ja keskustelupalstalla. Enkä mä ajattele että siinä olisikaan mitään ihmeellistä tai hävettävää heidän kohdallaan. Enkä mä oikeastaan tiedä onko mulla yhtään järkevät perustelut sille kuvattomuudelle! Ehkä asia on vaan niin että mä en halua naamataulua sinne arvioitavaksi. Mulla on itsellä aiemmat suhteet alkaneet baarista, joten siksikin on vielä vähän uusi asia.
- M50+
Omat kokemukseni ovat toisenlaisia. Kuvaton lyhysanainen profiilini keräsi parissa viikossa reippaan määrän kävijöitä ja jopa viestejä. Itse lähettämiini lyhyisiin viesteihin sain hyvin vastauksia ja ensimmäisiin treffeihin meni reilu viikko kun minulla on muutakin elämää.
Nuorten naisten mielenkiinto yllätti. En ollut hakenut niin nuoria omissa poiminnoissani.
Pistin profiilini jäähylle, koska säpinää syntyi hieman liikaakin. Katson ensin mitä tähänastisista kontakteista seuraa.- 36+36333
Hm tuon M50 saaman naisten runsaan huomion voi selittää vain yksi asia:
PAKSU LOMPAKKO
varsinkin jos vielä nuoretkin naiset ovat kiinnostuneita.
- yksin kotona
No eipä sulla mitään hätää ole kun odotahan kun varatut miehet äkkää sun ilmoitukses niin saat todella paljon suoria seksiin ehdotuksia. Ihan sama minkä näköinen olet niin ehdotuksia tulee siltin. Ja vaikka kerrot olevasi varattu niin kyllä niitä ilmoituksia tulee siltin.
- yksin kotona
Olen sinkku mies ja 36 v. No Eipä naiset ole kiinnostunut jos olen sellasten erilaisten seurassa.
- mies37v - yh
AP:lle:
- Mitäs jos laitat profiilisi nimen tänne niin voin käydä kurkkaamassa:). Mulle tuo kuvattomuus / hoikka / normaali ei ole sinänsä ollut este yhteydenotolle.
- Tai entäs jos itse aktivoidut ja skannaat itsellesi sopivat kandit läpi? - v.kollega
Lusikka soppaan vaan kymmentä vuotta vanhempana kolleganasi : ) Laita hyvä kuva sinne. Ja Ota se asenne, että nokittelet entistä kovemmin takaisin työpaikan äijiä. Mitä ilmeisimmin he tai suurin osa heistä olisi valmis "auttamaan" hieman yksinäistä puutteessa olevaa työtoveri-äitiä. Naureskelet vaan että taidatte olla mustasukkaisia, ja että kyllä viuhka käy nyt kun olen mukana nettitreffeillä. Tosiaan kenenkään perheenisin ei ole asiallista siellä palstalla norkoilla, jos käy voisit vihjata vaimolleen?
Näin se on, että valtavan 30 tarjonnan joukosta monet hakevat vain ne kuvalliset. Voithan ottaa kuvan pois parin viikon päästä jos siltä tuntuu. Mutta mitäpä jos panisit sen kuvallisen ilmon samantien E-kontaktiin tai Matc.comiin? Ei työpaikan äijät näkisi ja löytäisit muitakin kuin rutiköyhiä siipeilijöitä ja huijareita.- nettitesti
:) Jos olisin tässä vaiheessa tarpeeksi "kovis" niin tekisin just noin. Mutta en tiiä... ne jotka ovat miesvaltasella työpaikalla tietyillä aloilla - tiedätte varmasti millasta se juttu on muutenkin. Sitä ei halua lietsoa yhtään enempää. Siis ainakin mä olen niin nössö näköjään etten vaan voi. Hyvä idea kyllä tuo E-kontakti tai match, en ole vielä tarkemmin tutustunut niihin, mutta jos tämän palstan kautta asiat menee ihan puihin niin sitten.
- aikuinen mies
Hei Nettitesti
Laitapa se deitin nimimerkkisi tänne esille, niin minä (ja muutkin) voisimme käydä katsomassa sitä ja katsoa, että mitä pitäisi mahdollisesti korjata - ihan ystävällisesti ja auttavasti.
Kuvattomuus ei ole todellakaan ongelma. Tyhjä tai tylsä profiili on ongelma, tai sitten profiili joka on täynnä noita latteuksia tyyliin "etsin kunnes löydän sun", "tulitikut sytyttää" tai "ota selvää ja kesytä". Nämä ovat ihan kamalia.
Voisit kyllä itse ottaa yhteyttä miehiin. Minä olen vajaa 50-vuotias mies, ja en oikeastaan koskaan ota yhteyttä ensin. Minä panostan mieluummin profiiliin, ja siten saankin kunnollisia yhteydenottoja ehkä 3 kappaletta kuukaudessa. Yllätyksekseni olen huomannut, että monilla naisilla on "tylsät" profiilit, mutta jo paljon mielenkiintoisempi yhteydenotto.
Onnea matkaan, laita se profiili arvioitavaksi, niin parannetaan sitä porukalla. - kuvallinen mies
Kyllä mä olen ainakin vastannut kymmeniin kuvattomiin ilmoituksiin. Ja ymmärrän jos ei kaikki halua naamaansa kakkien näkyville Ja en usko et se kuvattomuus on sellanen juttu et ei vastauksia tule. Voithan laittaa ilmoitukseen et kuvan saa pyytämällä ja sit lähetät sen sähköpostissa.
- nettitesti
Kiitos kaikille keskusteluun osallistujille tosi paljon kommenteista! Ymmärrän kyllä että joitakin ärsyttää "lässyttäminen" miesten roolista - mulle se on ehkä sama juttu kuin baarissa tai missä vaan - en mä lähesty aktiivisesti miehiä, vaikka ehkä se olisikin hyvä juttu. Ei mulla vaan ole uskallusta, ehkä se on se torjunnan pelko. Olen sitten epävarma tai mitä vaan.
Enkä mä halua töissä kaikkien tietävän mun yksityisasioista tai että etsin miestä. Tai vaikkapa exän! Kaverit jo tietää että olen sinkku, ei mua se haittaa että he näkisivät. Ja onhan parisuhdeasiat kuitenkin henkilökohtaisia ja tuon profiilin kirjottaa jopa vähän tunteella, en mä halua että niissä esim. töissä ruodittaisiin. "Nettitestikin se siellä etsii päiväkahviseuraa" (vaikkei nyt etikään) niin tota se olisi. Hyvä teillä jotka ei tollasesta välitä, ootte kaikin puolin rohkeita ja hyväitsetuntosia ihmisiä!
Se olis ihan hyvä ajatus että joku kurkkaisi profiilin ja kertoisi miltä se vaikuttaa miehen silmin, mutta ei mun oikeasti ollut tarkoitus täällä mainostaa omaa profiilia. Kyllä se sieltä sitäpaitsi löytyy jos jaksaa kaivaa. :) Otsikosta voi ehkä päätellä jotain jos vähän yhdistelee asioita.
Juu ja point taken, alan vilkuilla miestenkin profiileita enkä vaan odota passiivisesti että joku viestittelee. :)- aikuinen mies
Hei nettitesti
Nyt olet kyllä ihan liian varovainen. Netti on ihan eri paikka kuin ravintola. Ravintolassa tai baarissa sun ei tarvitsekaan olla hirmu aktiivinen, mutta netissä vailtettavasti tarvitsee. Hyvä puoli on se, että täällä ei oikeastaan voi tulla samalla tavalla torjutuksi.
Minä voisin oikeasti kurkata profiiliasi. Olen aika hyvä miettimään tällaisia asioita. Tämä sitten ei ole mainos minun puolelta - ja minä olen kai liian vanhakin. Sinun profiilisi löytäminen on aika mahdotonta. Nimellä haettaessa nimen pitää olla täsmälleen oikein, muuten ei löydy. Uudellamaalla on taas yli 1000 kpl 31-39 vuotiaita naisia suomi24:ssä. Lähetä mulle joku pikkuviesti. Nyt saat kirjoittaa nämä kaikki yhteen: ju ha ni 44 11. Vähän vaivannäköä sinullekin ... - No se on vaan
"joitakin ärsyttää "lässyttäminen" miesten roolista - mulle se on ehkä sama juttu kuin baarissa tai missä vaan - en mä lähesty aktiivisesti miehiä, vaikka ehkä se olisikin hyvä juttu. Ei mulla vaan ole uskallusta, ehkä se on se torjunnan pelko. Olen sitten epävarma tai mitä vaan."
Sitten on turha valittaa.
Elämässä joutuu tottumaan torjuntoihin, epäonnistumisiin jne.
Sitähän sinä joudut opettamaan myös lapsillesi.
Vai opetatko että miehen tehtävä on olla itsevarma ja suojella passiivista naista koska tämä on niin epävarma ja että hän saa paeta omaa vastuuta omasta onnellisuudestaan sekä sen jälkeen valittaa kun kukaan ei halua häntä? - nettitesti
No se on vaan kirjoitti:
"joitakin ärsyttää "lässyttäminen" miesten roolista - mulle se on ehkä sama juttu kuin baarissa tai missä vaan - en mä lähesty aktiivisesti miehiä, vaikka ehkä se olisikin hyvä juttu. Ei mulla vaan ole uskallusta, ehkä se on se torjunnan pelko. Olen sitten epävarma tai mitä vaan."
Sitten on turha valittaa.
Elämässä joutuu tottumaan torjuntoihin, epäonnistumisiin jne.
Sitähän sinä joudut opettamaan myös lapsillesi.
Vai opetatko että miehen tehtävä on olla itsevarma ja suojella passiivista naista koska tämä on niin epävarma ja että hän saa paeta omaa vastuuta omasta onnellisuudestaan sekä sen jälkeen valittaa kun kukaan ei halua häntä?No antakaa nyt vähän valittaa eihän tää niin haudanvakava juttu ole. :) Ei kai se mitenkään turhaa ole kun täällä on kuitenkin ollut ihan hyvää keskustelua aiheesta. Mikä nyt tässä maailmassa on turhaa. Tiedän hyvin että elämässä on epäonnistumisia, onhan mullakin jo ero takana. ja tietysti aiempia eroja poikaystävistä nuorempana. Ehkä noi asiat on tuoneetkin tullessaan sen että ei niin helposti ite lähesty.
Minä olen minä ja lapseni on omia yksilöitään, ei tämä mun epävarmuus deittimaailmassa tarkoita sitä, että olisin siirtämässä minkäänlaista naisen roolia tai parisuhdemallia tässä lapsilleni. Lapset pidän tässä vaiheessa kokonaan onnellisen tietämättöminä äidin miesasioista. - ap
nettitesti kirjoitti:
No antakaa nyt vähän valittaa eihän tää niin haudanvakava juttu ole. :) Ei kai se mitenkään turhaa ole kun täällä on kuitenkin ollut ihan hyvää keskustelua aiheesta. Mikä nyt tässä maailmassa on turhaa. Tiedän hyvin että elämässä on epäonnistumisia, onhan mullakin jo ero takana. ja tietysti aiempia eroja poikaystävistä nuorempana. Ehkä noi asiat on tuoneetkin tullessaan sen että ei niin helposti ite lähesty.
Minä olen minä ja lapseni on omia yksilöitään, ei tämä mun epävarmuus deittimaailmassa tarkoita sitä, että olisin siirtämässä minkäänlaista naisen roolia tai parisuhdemallia tässä lapsilleni. Lapset pidän tässä vaiheessa kokonaan onnellisen tietämättöminä äidin miesasioista.Ai juu itse itselleni vielä vastaan kun jäi ajatus kesken. Melkein uskaltasin väittää että suurin osa meistä naisista kuitenkin haluaa edes joskus parisuhteessa mahdollisuuden olla heikkojakin (no on se kyllä miehellekin sallittua) ja että mies "suojelee" ja joskus jopa saalistaa. Olkoon sit vaikka nettipalstalla. Ihmiset on kuitenkin aika alkukantasia.
Mutta ei se tarkota sitä ettei muuten hallitsisi omaa elämäänsä ja olis reipas pystyvä nainen jos nyt vähän nynnyilee nettipalstalla. - No se on vaan
ap kirjoitti:
Ai juu itse itselleni vielä vastaan kun jäi ajatus kesken. Melkein uskaltasin väittää että suurin osa meistä naisista kuitenkin haluaa edes joskus parisuhteessa mahdollisuuden olla heikkojakin (no on se kyllä miehellekin sallittua) ja että mies "suojelee" ja joskus jopa saalistaa. Olkoon sit vaikka nettipalstalla. Ihmiset on kuitenkin aika alkukantasia.
Mutta ei se tarkota sitä ettei muuten hallitsisi omaa elämäänsä ja olis reipas pystyvä nainen jos nyt vähän nynnyilee nettipalstalla.Niin justiinsa. Muuten tasa-arvoa yms. mutta sitten joskus nainen haluaa olla heikko joskus.
Mies ei saa olla koskaan heikko tietysti ja paras tapa miehelle varmistaa ettei löydä koskaan seuraa on olla epävarma sekä passiivinen.
Kyllä sinnä nynnyilet ja vaikuttaa ettei sinusta ole oman elämäsi sankariksi edes.
Tuo mitä sinä selität on sitä rusinat pullasta tasa-arvoa jossa valitat kun ei ole yhteydenottoja tai käyntejä kun olet passiivinen, mutta sinulle herätys että monet miehet valittaa täällä että vaikka kuinka yrittäävät niin eivät saa yhteydenottoja, käyntejä tai viestejä takaisin.
Näkisin että sinulla on tuhat kertaa siis vähemmän valitettavaa kuin aktiivisilla miehillä, mutta silti et ota opiksi mitään.
"Ihmiset on kuitenkin aika alkukantasia."
Tarkoitatko tyhmiä? - ap
aikuinen mies kirjoitti:
Hei nettitesti
Nyt olet kyllä ihan liian varovainen. Netti on ihan eri paikka kuin ravintola. Ravintolassa tai baarissa sun ei tarvitsekaan olla hirmu aktiivinen, mutta netissä vailtettavasti tarvitsee. Hyvä puoli on se, että täällä ei oikeastaan voi tulla samalla tavalla torjutuksi.
Minä voisin oikeasti kurkata profiiliasi. Olen aika hyvä miettimään tällaisia asioita. Tämä sitten ei ole mainos minun puolelta - ja minä olen kai liian vanhakin. Sinun profiilisi löytäminen on aika mahdotonta. Nimellä haettaessa nimen pitää olla täsmälleen oikein, muuten ei löydy. Uudellamaalla on taas yli 1000 kpl 31-39 vuotiaita naisia suomi24:ssä. Lähetä mulle joku pikkuviesti. Nyt saat kirjoittaa nämä kaikki yhteen: ju ha ni 44 11. Vähän vaivannäköä sinullekin ...heippa, olisit voinut arvioidakin profiilia, itse asiassa olis mielenkiintoista jos joku nainenkin antaisi mielipiteensä. Mutta en kyllä löydä tuolla nimellä sieltä ketään, vaikka olin osaavinaan kirjoittaa nuo yhteen..
Katsoin mielenkiinnosta monta yh-naista mun alueella ja mun ikäluokassa (ja jotka on laittaneet itselleen vartalotyypin normaali), niin ei sieltä muuten mitään tuhansia tullut, jokusen kymmentä. - ap
No se on vaan kirjoitti:
Niin justiinsa. Muuten tasa-arvoa yms. mutta sitten joskus nainen haluaa olla heikko joskus.
Mies ei saa olla koskaan heikko tietysti ja paras tapa miehelle varmistaa ettei löydä koskaan seuraa on olla epävarma sekä passiivinen.
Kyllä sinnä nynnyilet ja vaikuttaa ettei sinusta ole oman elämäsi sankariksi edes.
Tuo mitä sinä selität on sitä rusinat pullasta tasa-arvoa jossa valitat kun ei ole yhteydenottoja tai käyntejä kun olet passiivinen, mutta sinulle herätys että monet miehet valittaa täällä että vaikka kuinka yrittäävät niin eivät saa yhteydenottoja, käyntejä tai viestejä takaisin.
Näkisin että sinulla on tuhat kertaa siis vähemmän valitettavaa kuin aktiivisilla miehillä, mutta silti et ota opiksi mitään.
"Ihmiset on kuitenkin aika alkukantasia."
Tarkoitatko tyhmiä?Hööööh, justhan mä sanoin tuossa että on se miehellekin sallittua olla heikko. Ihan tasan tarkkaan saa naisetkin olla heikkoja, nykyään kun tuntuu että pitääkin olla niin osaava ja pystyvä ja itsenäinen ja onhan tässä varsinkin eron jälkeen oppinutkin olemaan. Kyllä mä ainakin vastaisin jos olis joku jolle vastata! Ja koko ajan mä otan opikseni tästä ketjusta. ok, mun tän illan haaste on mennä laittamaan kahdelle miehelle viesti. Voin tulla kertomaan tuliko vastaukset. :D
- harmia vaan
ap kirjoitti:
Ai juu itse itselleni vielä vastaan kun jäi ajatus kesken. Melkein uskaltasin väittää että suurin osa meistä naisista kuitenkin haluaa edes joskus parisuhteessa mahdollisuuden olla heikkojakin (no on se kyllä miehellekin sallittua) ja että mies "suojelee" ja joskus jopa saalistaa. Olkoon sit vaikka nettipalstalla. Ihmiset on kuitenkin aika alkukantasia.
Mutta ei se tarkota sitä ettei muuten hallitsisi omaa elämäänsä ja olis reipas pystyvä nainen jos nyt vähän nynnyilee nettipalstalla.Nykymies on nykymies. Sitä paitsi naisten vesistöihin päästämät hormonit, e-pillerit kai vaikuttavat miehiin jollain tapaa. Ei ne samalla tavalla saalista kuin entivanhaan. Ihan tosi, siltä vaikuttaa ainakin osittain. E-pillerit pehmittää...
- jartsa
ei kannata huolestua.mä ainaski etsin naisia millä älyä ei ulkonäöllä väliä.ja täältä löysin vaimoni ja ikinä ei oltu kumpikaan kuvaa toisista nähty. puhelimes juteltu.ja sit kun tavattiin ekan kerran tiesin et hän on tossa. ja nyt 4vuotta oltu onnellisesti naimisissa.ja mä en etsi kuin juttu seuraa ja ehkä ystäviä.ja kokeile. netlog.com.siellä mukavia ihmisiä. ainaski sitä kautta löytänyt uusia ystäviä. t.jartsa.
- pic girl
Kokeile laittaa sellainen kuva, että sinua ei siitä kovin hyvin tunnista. Siis vaikka vain osa kasvoja tai kuva hieman kaukaa. Itse olen kokeillut tällaista, kun en myöskään ole halunnut, että minulle kuittailtaisiin profiilista. Vastaukset ovat heti lisääntyneet reippaasti, kun kuva on ollut mukana.
- ap
ok, kiva tietää ja kiva kun olet saanut vastauksia! Ehkä mä tästä pikku hiljaa lämpenen sille ajatukselle edes jonkinlaisesta kuvasta, mut edelleen en halua mitään suoraa tunnistettavaa kasvokuvaa :)
- laita kuva
MIten niin kaikkia kiinnostaa yh:n menot?? Minulla on kuvallinen profiili eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa siitä.
Mutta jos ei ole kuvaa, niin viestejä ei tule. Sen kyllä totesin. Rohkeasti vaan kuva sinne. Jos yyhoona haluat jonkun varteenotettavan, saattaa joku ekaa kertaa treffeillä käyvä ehkä vastatakin kuvattomaan ilmoitukseen. Muutaman kerran treffeillä käyneet, haluavat kyllä vilkasta kuvaa, jotta eivät jälleen kerran hukkaa aikaansa johonkin suohirviöön. Muuten saatat saada vastauksia vain epätoivoisilta, jos niiltäkään.
- joku kuvaton
Mä kyllä olen saanut kuvattomallakin profiililla ihan hyvin vastauksia. =) Tosin ei suomi24, mutta ihan ilmanen sivu sekin. Okei olen kylläkin n. 10 vuotta nuorempi, ilman lapsia ja pk-seudun ulkopuolelta (iso kaupunki kuitenkin). Mutta kuitenkin, tuskin se kuva olisi paljoa vaikuttanut, korkeintaan lisännyt lähetettäväksi niitä "Ei kiitos" vastuksia.
Kun on pari viestiä vaihdettu ja jos tuntuu, että juttu luistaa ja haluaa tutustua paremmin, niin voin lähettää kuvan. Usein sen tuntee ihan parista viestistä, että haluaako toiseen tutustua lisää vai ei. Kuvien vaihdon jälkeen viestitelty lisää ja sit tavattu, ei ole vielä yksikään tuttavuus jatkunut muutamaa tapaamista pidemmälle, mutta kaikki vaikuttaneet juuri siltä mitä kertoneetkin, ja varmasti jollekin toiselle naiselle unelmamiehiä (olis mullekin kelvannut, mutta aina ollut jommallakummalla syystä x tunne, ettei toinen ole Se Oikea).
Kertoo profiilissa monipuolisesti itsestään. Itse ainakin ohitan ne miesten profiilit sekä viestit, joissa sama mitäänkertomaton litania "mukava, huumorintajuinen, rehellinen ja urheilullinen mies". Jotain vähän persoonallisempaa kiitos. Uskoisin saman olevan myös toisinpäin. Olen itsekin selaillut miesten profiileita ja kiinnostaville laittanut viestiä sillä tyylillä että lukasee mun ilmotuksen ja laittaa viestiä jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827