Siinä se probleema ja ei taida olla mitään tehtävissä eli parisuhdemarkkinat unohdettava jos ei halua lihavaa tai edes pyöreää naista. Vai pystyykö ulkonäköään parantamaan? Kyse on kuitenkin kasvoista ja kasvonpiirteistä. Kasvojen iho on huonolaatuista ja aknestakaan ei ole lääkärikäynneistä huolimatta päästy edes 30-iässä eroon. Ulkonäkööni kyllä panostan treenaamalla paljon ja pitämälläni kropan kunnossa. Vataslihakset kyllä näkyy ja väitän olevani huippukunnossa fyysisesti. Käytän vaatteisiinkin rahaa säästelemättä ja säästellä ei tarvitse koska olen työelämässä menestynyt. Pukeudun siististi ja ehkä hivenen urheilullisesti, mutta en ole mikään trendipelle.
Onko siis vielä jotain ohjeita miten parantaa ulkoista viehätystään miehenä? Naisillahan tämä on helppoa. Kroppa kuntoon ja hoikaksi niin miehet kuumana.
Ruma mies. Mitä tehdä?
56
638
Vastaukset
- ei helppoa naisena
Höh, minulla on akne vielä 40 v ja menee kauheasti rahaa ihonhoitoon. Ja nyt aknea on kasvojen osissa missä ei ole ollut aiemmin. Mutta ei se ole ollut esteenä parisuhteelle. Eikä ole helppoa saada kroppaa kuntoon raskauksien jälkeen kun on koko ajan hoidettava lapsia, eikä jää itselle aikaa. Ei naisella ole helppoa aina :(.
- aloittajattttgtetweg
No mä en jaksa enää lääkärillä käydä tuon aknen takia. Mutta sulla on helppoa kun olet nainen. Ei meitä miehiä niin paljoa haittaa jos naiselta joku näppy naamasta löytyy kunhan kroppa on kunnossa. Ja kroppa on kunnossa kun ei lihota. Lihastakin on kyllä helppo saada. vähän tulee jo treenamaalla vaikka kotona puoli tuntia kaksi kertaa viikossa. Nopeesti ja kovalla sykkeellä kun tekee vaikkapa kahvakuulaa käyttäen niin tulee keuhkot ja sydän treeniin samalla.
- 123789
Paha akne miehellä on iso turn-off, melkeinpä verrattavissa keltaisiin ja hoitamattoniin hampaisiin. Ja naama moninkertaisesti tärkeämpi kuin kroppa.
Pahaan akneeseen auttaa kenties vain Roaccutan, joka on lääkityksenä kyllä aika rankka. Mutta myös ruokavaliolla voi vaikuttaa aika paljon, eli ainakin suklaa, kaikki maitotuotteet ja vehnä pois. Muutenkin liikaa rasvaa kannattaa välttää. - finninaama0000000
123789 kirjoitti:
Paha akne miehellä on iso turn-off, melkeinpä verrattavissa keltaisiin ja hoitamattoniin hampaisiin. Ja naama moninkertaisesti tärkeämpi kuin kroppa.
Pahaan akneeseen auttaa kenties vain Roaccutan, joka on lääkityksenä kyllä aika rankka. Mutta myös ruokavaliolla voi vaikuttaa aika paljon, eli ainakin suklaa, kaikki maitotuotteet ja vehnä pois. Muutenkin liikaa rasvaa kannattaa välttää.Kaikki tuo tiedetään. Roaccutan auttaa mutta väliaikaisesti. Ruokavaliota kokeiltu monenmoista.
Hmm, olen ollut siinä uskossa, ettei miehen akne haittaa naisia kovinkaan paljoa. Yhdellä ystävälläni oli nuorempana todella paha akne, mutta hän on varsin supliikki mies, ja vielä oikea atleetti, eikä hänellä ollut koskaan naisista pulaa. Oma naamani kukkii edelleen, mutten usko että naisten puute siitä johtuu, vaan ennemminkin siitä, että olen ujo, pieni ja muutenkin arka. Voi tietty olla, että jotain klubittajia haittaa naamakerroin enemmän kuin pikkukaupungin tyttöjä.
- ketjunaloittapaska
Finnit sai liian ison numeron tässä, kun ei ulkonäössä ole kyse vain siitä tässä tapauksessa.
- 124578
Itsehän kysyit, että miten voisit ulkoista viehätysvoimaasi parantaa. Akne on kuitenkin asia, johon on helpompi vaikuttaa kuin esim. kasvonpiirteisiin. Vai menetkö mieluummin plastiikkakirurgille?
Hiukset on tietysti yksi asia. Onko leikkaus hyvännäköinen, kasvoillesi ja tyyliisi sopiva?
Kosmetologillakin voisit käydä. Sieltä voisit saada apua ihonhoitoon muutenkin kuin vain aknen suhteen.
- En suosittele
Eipä paljon auta mikään.
Itselläkin kroppa kohdillaan ja en pyöreää naista haluaisi.
Iho on varmaan keskivertomiestä paremmassa kunnossa ja hoidan sitä päivittäin samoin kuin hiuksetkin on omat ja tuuheat.
Kasvojen malli vain on väärä ja kun väritys on vielä vaalea niin ei sille mitään mahda.
Naiset netissä sanovat vain kylmästi että "ei sytytä".
Netissä korostuu nimenomaan esimerkiksi juuri kasvojen ulkonäkö ja jos ei ole fotoseksikäs naama niin pakkeja tulee.
Tietysti on aina se mahdollisuus että otat niitä pyöreitä ja ylipainoisia koska heillä on vähän vähemmän kysyntää ja jos heillä on keho heikommassa kunnossa niin eivät ole niin tarkkoja toisenkaan ulkonäön suhteen.
Siis oikiasti, vaikka olet kuinka urheilullinen, huumorintajuinen jne. niin ei se merkkaa mitään sinun ikäluokkasi tai nuoremmille naisille lainkaan. Se mikä merkkaa on se kasvojen synnynnäinen ulkonäkö eli miehekäs komeus.
Poistuin vähin äänin netistä kun pakit tuli 99% varmuudella kuvasta. Ei sytytä, ei ole seksuaalista "sitä jotakin". jne.
Naiset tietysti eivät ole lainkaan kuvan ja kasvojen perään, heheh, tai näin väittävät, mutta jokaikisellä valinnan hetkellä painaa eniten se kuva.
Etsi joku aknehoito, mutta voi olla että kyse ei ole pelkästä aknesta vaan muistakin jutuista kuten että jos olet hailakan näköinen lempeä mies niin ei naisia netissä kiinnosta koska ei synny seksuaalista vetovoimaa.- Fotogeeninen n85
:D
Tuo nyt tuntuu toistuvan monessa viestissäsi; Et haluaisi pyöreää naista.
Pyöreähkö nainenko sinut sitten kelpuuttaisi, jos ei se treenattukaan?
Ihan kuin liikakilot tarkottaisivat automaattisesti sitä, että naisen täytyy "tyytyä" ns. keskivertoa vähemmän vetävään mieheen, koska treenatut miehet eivät paini samassa sarjassa?
"Tietysti on aina se mahdollisuus että otat niitä pyöreitä ja ylipainoisia koska heillä on vähän vähemmän kysyntää ja jos heillä on keho heikommassa kunnossa niin eivät ole niin tarkkoja toisenkaan ulkonäön suhteen."
-> Mä olen aina pyörinyt siinä normaalin ja lievästi ylipainoisen rajamailla, en missään tapauksessa koskaan ole ollut sellainen unelmien fitness-beibe.
Se, ettei mun kehoni ole sellainen, minkälaisesta ainakin salaa haaveilen, ei tarkoita siltikään, ettäkö tinkisin omista haluistani miehen ulkonäön suhteen, tai että mun edes tarvisi.. :)
Tunnen toisaalta sympatiaa sua kohtaan, varmaan joutuu panostamaan hirveästi kaikkiin muihin ominaisuuksiin, mikäli ei ole siunattu fotogeenisillä kasvonpiirteillä.
Mikäs sua estää värjäämästä kulmia ja hiuksia, käymästä solariumissa? Jos kerran uskot, että meihin naisiin tehoaa vain tumma ja ah niin tulinen?
Ei sillä, hajuton ja mauton, aavistuksen tylsä noin muutenkin: ei sytytä edes bensan kera.
Kokeile löytää kumppani jostain muualta kuin nettitreffeiltä, onhan se jo näistä keskusteluistakin moneen kertaan luettu; 99% ei löydä etsimäänsä.
- sdfhsfhsfgh
Alat vaan hyväksymään samantasoiset naiset kumppaniehdokkaiksi. Millä rahkeilla karsit rumat naiset?
- En suosittele
Onko sinusta samantasoisuus sitä että ulkonäöllisesti matsataan vai että kuka saa kenetkin riippuen markkinoista?
Koska en tiedä ketjun aloittajansa niin ainakin etsin itse samantasoista kumppania ulkonäöllisesti joka matsaisi kanssa joten naamasta voi olla suhteellisen "rumakin" kunhan ei ole ylimääräistä kehossa.
Mutta siihen leikkiin on turha alkaa että jos miehellä on vähemmän komea tai sytyttämätön naama että mies alkaa hoikkana tai suorastaan urheilullisen kehon omaavana ettimään pyöreää naista vain sen takia koska markkinatilanne on sellainen että "normaaleilal" naisilla on niin paljon kysyntää että he eivät huoli jotakuta joka ei sytytä.
Koska ei minuakaan sytytä lihallisesti veltto, heikko ja pyöreä naisen keho lainkaan. Siihen asiaan on kuitenkin ratkaisuja. Akneen ja naaman tilaan ei välttämättä ole. - En suosittele
"Millä rahkeilla karsit rumat naiset? "
En tiedä aloittajasta, mutta en kutsu edes ketään naista rumaksi koska jokainen on oman näköisensä.
Pyöreys, lihavuus ja läski ovat sitten aivan eri juttu.
Ne tekevät naisesta oikeasti ruman mielestäni. - eieieieieieieie
Onhan tuota mietitty, mutta kuten tuossa alla joku yrittää selittää niin ei onnistu. Olen 190cm/85kg ja rasvaprosentit mitattu sinne alle 10%:in. Juu nämä on vaan numeroita mutta kuka luulee että tällä tavalla liikunnasta ja terveellisistä elämäntavoista kiinnostunut voisi edes lähsetyä pullukoita.
Niin ja muutenkin kyllä on taustat kohdilla. Parin kanssa kun treffeille päässy niin todettu että olen jokaisen äidin unelmavävy. Menestynyt ja kiltinoloinen korkeasti koulutettu ja korkea sosiaalinen asema. Miesten kesken työelämässä pärjää mutta nämä parisuhdemarkkina latistaa täysin.
Ja tuo akne vain on sivuseikka kun se on aika lievä. Isoin seikka on kasvonpiirteissä. Ne ei sytytä naisia.
Mutta en tutustu parisuhdemielessä niihin naisiin joihin tällä pärställä on saatavissa, koska ne on lihavia. - sdfhsfhsfgh
En suosittele kirjoitti:
Onko sinusta samantasoisuus sitä että ulkonäöllisesti matsataan vai että kuka saa kenetkin riippuen markkinoista?
Koska en tiedä ketjun aloittajansa niin ainakin etsin itse samantasoista kumppania ulkonäöllisesti joka matsaisi kanssa joten naamasta voi olla suhteellisen "rumakin" kunhan ei ole ylimääräistä kehossa.
Mutta siihen leikkiin on turha alkaa että jos miehellä on vähemmän komea tai sytyttämätön naama että mies alkaa hoikkana tai suorastaan urheilullisen kehon omaavana ettimään pyöreää naista vain sen takia koska markkinatilanne on sellainen että "normaaleilal" naisilla on niin paljon kysyntää että he eivät huoli jotakuta joka ei sytytä.
Koska ei minuakaan sytytä lihallisesti veltto, heikko ja pyöreä naisen keho lainkaan. Siihen asiaan on kuitenkin ratkaisuja. Akneen ja naaman tilaan ei välttämättä ole."Onko sinusta samantasoisuus sitä että ulkonäöllisesti matsataan vai että kuka saa kenetkin riippuen markkinoista?"
Kysyt tuon kysymyksen mutta sitten loppu tekstisi on ainoastaan ulkonäön vertailua.
Valitettavasti se todellisuudessa menee niin että jos itse on ruma, niin silloin on outoa olla nirso toisen ulkonäölle. Ikisinkun toimintaa.
Jos rumat ei sytytä, niin silloin on hyväksyttävä myös se ettei naisia sytytä ruma mies. - .....
eieieieieieieie kirjoitti:
Onhan tuota mietitty, mutta kuten tuossa alla joku yrittää selittää niin ei onnistu. Olen 190cm/85kg ja rasvaprosentit mitattu sinne alle 10%:in. Juu nämä on vaan numeroita mutta kuka luulee että tällä tavalla liikunnasta ja terveellisistä elämäntavoista kiinnostunut voisi edes lähsetyä pullukoita.
Niin ja muutenkin kyllä on taustat kohdilla. Parin kanssa kun treffeille päässy niin todettu että olen jokaisen äidin unelmavävy. Menestynyt ja kiltinoloinen korkeasti koulutettu ja korkea sosiaalinen asema. Miesten kesken työelämässä pärjää mutta nämä parisuhdemarkkina latistaa täysin.
Ja tuo akne vain on sivuseikka kun se on aika lievä. Isoin seikka on kasvonpiirteissä. Ne ei sytytä naisia.
Mutta en tutustu parisuhdemielessä niihin naisiin joihin tällä pärställä on saatavissa, koska ne on lihavia."Mutta en tutustu parisuhdemielessä niihin naisiin joihin tällä pärställä on saatavissa, koska ne on lihavia."
Looginen loppupäätelmä siis on: sinä olet yksin ja jäät yksin.
Ellet pysty henkisesti kasvamaan ja näkemään ihmisessä muutakin kuin vain ulkonäön. - En suosittele
sdfhsfhsfgh kirjoitti:
"Onko sinusta samantasoisuus sitä että ulkonäöllisesti matsataan vai että kuka saa kenetkin riippuen markkinoista?"
Kysyt tuon kysymyksen mutta sitten loppu tekstisi on ainoastaan ulkonäön vertailua.
Valitettavasti se todellisuudessa menee niin että jos itse on ruma, niin silloin on outoa olla nirso toisen ulkonäölle. Ikisinkun toimintaa.
Jos rumat ei sytytä, niin silloin on hyväksyttävä myös se ettei naisia sytytä ruma mies."Kysyt tuon kysymyksen mutta sitten loppu tekstisi on ainoastaan ulkonäön vertailua."
Et vastannut kysymykseen lainkaan.
"Valitettavasti se todellisuudessa menee niin että jos itse on ruma, niin silloin on outoa olla nirso toisen ulkonäölle. "
Mitäköhän se rumuus sinulle tarkoittaa?
Aivan kuin "rumuus" olisi joku kestävä arvo joka määräytyy syntymässä ja sitten sen mukaan pitäisi etsiä toisten ihmisten määritelmän mukaan "yhtä ruma kumppani" eli nähtävästi siis pyöreä tai lihava nainen?
Olen nirso läskille kyllä.
"Ikisinkun toimintaa."
Aha, rasittava paska kommentti. Mieluummin ikisinkku sitten kuin pyöreän kanssa suhteessa.
"Jos rumat ei sytytä, niin silloin on hyväksyttävä myös se ettei naisia sytytä ruma mies. "
Läskit ei sytytä koska se on rumaa ja kertoo huonoista elintavoista sekä tahdon puutteesta.
Mutta et määritellyt mikä sitten on ruma mies ja mikä ruma nainen.
Oikeastaan viestisi on sellaista diipadaapaa jossa tarkoituksena on vain sanoa epämääräisesti "jos on ruma niin on tyydyttävä rumaan".
Kuten sinun on tyydyttävä tyhmään kumppaniin eikös juu? ;D - En suosittele
..... kirjoitti:
"Mutta en tutustu parisuhdemielessä niihin naisiin joihin tällä pärställä on saatavissa, koska ne on lihavia."
Looginen loppupäätelmä siis on: sinä olet yksin ja jäät yksin.
Ellet pysty henkisesti kasvamaan ja näkemään ihmisessä muutakin kuin vain ulkonäön.Henkistä kasvua ei ole se että hyväksyy toisen läskit.
"Looginen loppupäätelmä siis on: sinä olet yksin ja jäät yksin."
Vaikka kuollut sitten kuin läskin tai pyöreän kanssa.
"näkemään ihmisessä muutakin kuin vain ulkonäön. "
Miksi muuten meidän tulisi kasvaa "rumina" henkisesti jos muut ihmiset eivät niin tee naiset vain läskistyvät? - sdfhsfhsfgh
En suosittele kirjoitti:
"Kysyt tuon kysymyksen mutta sitten loppu tekstisi on ainoastaan ulkonäön vertailua."
Et vastannut kysymykseen lainkaan.
"Valitettavasti se todellisuudessa menee niin että jos itse on ruma, niin silloin on outoa olla nirso toisen ulkonäölle. "
Mitäköhän se rumuus sinulle tarkoittaa?
Aivan kuin "rumuus" olisi joku kestävä arvo joka määräytyy syntymässä ja sitten sen mukaan pitäisi etsiä toisten ihmisten määritelmän mukaan "yhtä ruma kumppani" eli nähtävästi siis pyöreä tai lihava nainen?
Olen nirso läskille kyllä.
"Ikisinkun toimintaa."
Aha, rasittava paska kommentti. Mieluummin ikisinkku sitten kuin pyöreän kanssa suhteessa.
"Jos rumat ei sytytä, niin silloin on hyväksyttävä myös se ettei naisia sytytä ruma mies. "
Läskit ei sytytä koska se on rumaa ja kertoo huonoista elintavoista sekä tahdon puutteesta.
Mutta et määritellyt mikä sitten on ruma mies ja mikä ruma nainen.
Oikeastaan viestisi on sellaista diipadaapaa jossa tarkoituksena on vain sanoa epämääräisesti "jos on ruma niin on tyydyttävä rumaan".
Kuten sinun on tyydyttävä tyhmään kumppaniin eikös juu? ;DSun teksteistä ainakin voi tehdä johtopäätöksen että ulkonäkö ei ole sun ainoa ongelma. Kielenkäytöstä päätellen jonkinasteista mentaalista ongelmaa on myös. Ei noi sun jutut ole ihan täysjärkisen ihmisen kirjoittamia :(
Kunnossa oleva kroppa ei riitä jos on henkisiä ongelmia. Jos nainen sanoo sinulle että "Kemiat ei kohtaa" niin se on vain asian kaunistelua. - rqrqwer
sdfhsfhsfgh kirjoitti:
Sun teksteistä ainakin voi tehdä johtopäätöksen että ulkonäkö ei ole sun ainoa ongelma. Kielenkäytöstä päätellen jonkinasteista mentaalista ongelmaa on myös. Ei noi sun jutut ole ihan täysjärkisen ihmisen kirjoittamia :(
Kunnossa oleva kroppa ei riitä jos on henkisiä ongelmia. Jos nainen sanoo sinulle että "Kemiat ei kohtaa" niin se on vain asian kaunistelua.Kyllä noi kirjoiteukset on ihan normaalia miehisen ajatusmaailman tuotoksia. Naiset vaan ei hyväksy miehistä suoraa ajatusmaailmaa ja ei se heidän päähänsä mene ja vähän toisinpäin samoin.
- En suosittele
sdfhsfhsfgh kirjoitti:
Sun teksteistä ainakin voi tehdä johtopäätöksen että ulkonäkö ei ole sun ainoa ongelma. Kielenkäytöstä päätellen jonkinasteista mentaalista ongelmaa on myös. Ei noi sun jutut ole ihan täysjärkisen ihmisen kirjoittamia :(
Kunnossa oleva kroppa ei riitä jos on henkisiä ongelmia. Jos nainen sanoo sinulle että "Kemiat ei kohtaa" niin se on vain asian kaunistelua.Kerron tässä ketjussa vain nimenomaan suoraan ajatuksia.
Ja kyllä olen ihan normaali tervehenkinen ja täysjärkinen ihminen.
"kemiat ei kohtaa" sanapartta itseasiassa en kovin usein kuullut. Usein kun kysyin tarkemmin asiaa niin kerrottiin kuinka ulkonäöllisesti en ole heidän makuunsa tai heidän tyyppiään jne.
Jos lähes kaikki naiset netissä ovat tuota mieltä siitä kuvasta nini tuskin ongelma on silloin mentaalipuolella ellen istu pakkopaidassa.
Tiedän että yrität vain provota kun muuta on mahdollisututa sinulla ei enää henkisten kykyjesi kautta enää ole.
Kaunistelen asiaa jos sanon sinua tyhmäksi. - joopas joo
sdfhsfhsfgh kirjoitti:
Kunnossa oleva kroppa ei riitä jos on henkisiä ongelmia. Jos nainen sanoo sinulle että "Kemiat ei kohtaa" niin se on vain asian kaunistelua.Aina kun joku täällä uskaltaa puhua näistä ilmiöistä suoraan niiden oikeilla nimillä, asioista, joita moni muukin mies täällä kokee, niin sitten sellainen on yleensä aina joku mentaalista ongelmaa omaava. Olen vaan huvittuneena seurannut näitä keskusteluja vierestä. Tämä on keskustelupalsta ja monesti palstoilla on myös tapana kirjoitella hieman kärkevästi, jotta saadaan aikaan keskustelua.
- jfGHJDGHdkj
eieieieieieieie kirjoitti:
Mutta en tutustu parisuhdemielessä niihin naisiin joihin tällä pärställä on saatavissa, koska ne on lihavia."Mutta en tutustu parisuhdemielessä niihin naisiin joihin tällä pärställä on saatavissa, koska ne on lihavia."
No, sitten vaihtoehdot on olla yksin tai hoitaa iho/itsesi sille tasolle, että kelpaat haluamillesi naisille.
Tosin itselleni -urheilevalle,hoikalle nuorelle naiselle- olet jo sen perusteella, mitä täällä kirjoitat, epäsopiva liiallisen ulkonäkökeskeisyytesi vuoksi. Joten vaikka saisit itsesi ulkoisesti "kuntoon" ei se tarkoita automaattisesti sitä, että kelpaisit kelle vaan, jonka sitten katsot olevasi tasoisesi. Ulkoinen olemus on kuitenkin vain se ensivaikutelman tekijä. - Joopa:joo:niin
joopas joo kirjoitti:
Aina kun joku täällä uskaltaa puhua näistä ilmiöistä suoraan niiden oikeilla nimillä, asioista, joita moni muukin mies täällä kokee, niin sitten sellainen on yleensä aina joku mentaalista ongelmaa omaava. Olen vaan huvittuneena seurannut näitä keskusteluja vierestä. Tämä on keskustelupalsta ja monesti palstoilla on myös tapana kirjoitella hieman kärkevästi, jotta saadaan aikaan keskustelua.
Miehen ajatusmaailmasta sitten kysyisin en verran, että millainen naisen kroppa heille sitten edes kelpaa, jos/kun kropalla näyttäisi olevan niin suuri merkitys? Kävin nimittäin pari päivää sitten treffeillä paljon liikuntaa harrastavan miehen kanssa, ja vaikka minä olen todella harrastanut rankkaa kestävyysurheilua ja salilla käyntiä jo parikymmentä vuotta, näin miehen ilmeestä, että kroppani ei ollut sitä, mitä hän toivoi. Se oli kyllä aikamoinen yllätys/järkytys.
Päälle sopii 36 koon vaatteet, painoindeksi on BMI-laskurin mukaan 22,4. Rintaliivit ovat kokoa 70C.
Harrastan mm. juoksua ja juoksen monta kertaa viikossa, myös pitkiä matkoja, eli 20 km kerralla. Ja muita lajeja harrastan myös, eli liikuntaa kertyy viikottain vähintään 7 tuntia. Mutta en näytä miltään kuivan kesän oravalta, eli kyllä lihasten päällä tietenkin rasvaakin on.
Näin miehen ilmeestä, että hän oli odottanut jotain supertimmiä neitokaista, vaikka profiilissani on aivan rehelliset mitat. Ja se oli aikamoinen järkytys, koska siis harrastan todella paljon urheilua.
Jotenkin alkaa tuntua siltä, että näin naisena ei edes riitä, että todella on urheilullinen. Pitäisi kai olla vielä aivan täysin rasvaton ja silti rintava.
Ja huom, siis ei tämä mies itsekään mikään adonis ole. Mutta rima näyttää olevan sillä tasolla, että naisen pitäisi näyttää fitness-urheilijalta. - 9+9
Joopa:joo:niin kirjoitti:
Miehen ajatusmaailmasta sitten kysyisin en verran, että millainen naisen kroppa heille sitten edes kelpaa, jos/kun kropalla näyttäisi olevan niin suuri merkitys? Kävin nimittäin pari päivää sitten treffeillä paljon liikuntaa harrastavan miehen kanssa, ja vaikka minä olen todella harrastanut rankkaa kestävyysurheilua ja salilla käyntiä jo parikymmentä vuotta, näin miehen ilmeestä, että kroppani ei ollut sitä, mitä hän toivoi. Se oli kyllä aikamoinen yllätys/järkytys.
Päälle sopii 36 koon vaatteet, painoindeksi on BMI-laskurin mukaan 22,4. Rintaliivit ovat kokoa 70C.
Harrastan mm. juoksua ja juoksen monta kertaa viikossa, myös pitkiä matkoja, eli 20 km kerralla. Ja muita lajeja harrastan myös, eli liikuntaa kertyy viikottain vähintään 7 tuntia. Mutta en näytä miltään kuivan kesän oravalta, eli kyllä lihasten päällä tietenkin rasvaakin on.
Näin miehen ilmeestä, että hän oli odottanut jotain supertimmiä neitokaista, vaikka profiilissani on aivan rehelliset mitat. Ja se oli aikamoinen järkytys, koska siis harrastan todella paljon urheilua.
Jotenkin alkaa tuntua siltä, että näin naisena ei edes riitä, että todella on urheilullinen. Pitäisi kai olla vielä aivan täysin rasvaton ja silti rintava.
Ja huom, siis ei tämä mies itsekään mikään adonis ole. Mutta rima näyttää olevan sillä tasolla, että naisen pitäisi näyttää fitness-urheilijalta.Kuvailujen mukaan kuulostaa siltä, että ainakin minulle kelpaisit vallan mainiosti ja varmasti monelle muullekin miehelle. Toki ulkonäkö on kokonaisuus ja siihen viehättävyyteen liittyy paljon muutakin. Minulle kelpaa hyvin normaali vartano. Pyöreistä en niinkään vain ole innostunut. Ulkonäön lisäksi minua viehättää jo yksistään se, että on sopivasti urheilullinen ja tykkää liikkua ja voisi saada yhteistä liikkumisseuraa. Sellaiseen naiseen tutustuisin mielelläni.
- asfgfdfhztzresrtdg
Niin...miehethän arvioivat oman ulkonäkönsä yleensä rutkasti yläkanttiin. Jos et itse sytytä kauniina pitämiäsi naisia, niin aika heikoilla olet. Laita kuva itsestäsi niin helpompi arvioida.
- valelisensiaatti
Häh, yleistäen meillä miehillä parempi itsetunto kuin naisilla ja jos pidämme ulkonäöstämme, niin kai se myös itsearvioinnissa näkyy. Se on siis subjektiivinen asia. Itsetunto myös muiden silmissä parantaa ulkonköä.
- En suosittele
Kuka laittaisi nettiin omaan kuvaansa tällaiseen paikkaan?
"Niin...miehethän arvioivat oman ulkonäkönsä yleensä rutkasti yläkanttiin."
Päinvastoin, se on ne naiset jotka arvioivat sen ulkonäkönsä yläkanttiin koska miehet ovat luontaisemmin kiinnostuneet naisista kuin toisinpäin ja kehuvat naisia.
Mies saa harvemmin kehuja naisilta jos koskaan joten moista harhaluuloa ei synny. Eri asia onko miehellä itsevarmuutta yrittää naisia joita pitää itse kauniina mutta ei mies silloin luota että oma ulkonäkö välttämättä riittää. - joojoo
Eihän tässä ole yliarvioinnista kyse. Tiedän että kasvot ei ole vetovoimaiset. Pidän kaikkia naisia jotka ei ole lihavia viehättävinä ja hyvännäköisinä, mutta ei ole saumaa. Ja se on monella tavalla todettu että itse olen ainakin läskitön ja onhan ne harvat naiset kehunneet jotka ovat sänkyynsä huolineet eikä koskaan ole kertaan jäänyt. Mutta kauaa eivät jaksa katselle tai jos on vähän pullukka niin niissä tapauksissa minä olen joutunut olemaan jättävä osapuoli
Tämä nyt vaan on niin yksinkertaista että hoikka nainen pääsee sinne 25% parhaimmistoon pelkällä hoikkuudella melkein aina parisuhdemarkkinoilla nykyään kun alkaa olemaan pyöreitä niin paljon. Jos sporttisen hoikka mies ei sitten ole kasvoiltaan hyvännäköinen niin sille ei yleensä jää mitään kun kasvot tiputtaa sen markkinoilla sinne alimpaan neljännekseen jokatapauksessa.
- 3443
Pinnalliset ihmiset saavat tuta pinnallisuutta. Yritä katsoa itse syvemmälle, niin kohtaat ihmisiä, jotka tekevät samoin. :)
Näin se ihan oikeasti menee.- En suosittele
Eikä mene.
Syvällinen ihminen voi kokea toisten ihmisten pinnallisuutta hyvin paljon.
Tuollainen "katso itseäsi peiliin ja mieti" ajattelutapa ei muuta mitään ellet sitten tarkoita että pitäisi katsoa naista hänen lihavuutensa ja pyöreytensä läpi sinne "syvälle".
Olen ihmetellyt aina mitä syvällistä on siinä jos on antanut itsensä lihoa ja pyöristyä? - pinnalllinen minäkin
On sekin kait osittain pinnallisuutta ettei lihavat kelpaa, mutta taustalla myös se lihavuus itsekurin puutetta. On laiska nainen jos ei näe vaivaa laihduttaa kun naiset saavuttavat hoikkana niin paljon etua muihin naisiin verrattuna. Ei pelkästää parisuhdemarkkinoilla vaan myös työhaastattaluissa pullukan on todellakin oltava pätevä pärjätäkseen. Näin se menee ikään katsomatta
- 23-00
En suosittele kirjoitti:
Eikä mene.
Syvällinen ihminen voi kokea toisten ihmisten pinnallisuutta hyvin paljon.
Tuollainen "katso itseäsi peiliin ja mieti" ajattelutapa ei muuta mitään ellet sitten tarkoita että pitäisi katsoa naista hänen lihavuutensa ja pyöreytensä läpi sinne "syvälle".
Olen ihmetellyt aina mitä syvällistä on siinä jos on antanut itsensä lihoa ja pyöristyä?Sinulla on oikeasti joko paha tunnetason trauma tai sitten sinulla on hyttysen äo.
- haistapaska____
23-00 kirjoitti:
Sinulla on oikeasti joko paha tunnetason trauma tai sitten sinulla on hyttysen äo.
Ketjun aloittajan AO-mitattu ainakin mensan tasoon riittäväksi
- En suosittele
23-00 kirjoitti:
Sinulla on oikeasti joko paha tunnetason trauma tai sitten sinulla on hyttysen äo.
Paha tunnetason trauma tai hyttysen ÄO kun en tahdo läskiä naista?
Mitä minä sillä pyöreällä naisella tekisin? Eihän kunnolla sellaisen kanssa edes seiso ja sitten lapsistakin tulisi pyöreitä kun ottavat mallia naisesta ja nainen vain pyöristyy pyöristymistä.
Minulla on trauma siitä että joutuisin jonkun läskin kanssa suhteeseen. Ajatus on hyvin ahdistava. Vähän kuin jos norsulauma raiskaisi. - 212121
pinnalllinen minäkin kirjoitti:
On sekin kait osittain pinnallisuutta ettei lihavat kelpaa, mutta taustalla myös se lihavuus itsekurin puutetta. On laiska nainen jos ei näe vaivaa laihduttaa kun naiset saavuttavat hoikkana niin paljon etua muihin naisiin verrattuna. Ei pelkästää parisuhdemarkkinoilla vaan myös työhaastattaluissa pullukan on todellakin oltava pätevä pärjätäkseen. Näin se menee ikään katsomatta
Monilla ihmisillä se itsekuri ja ahkeruus ilmenee muissa asioissa kuin oman kropan ja painon tarkkailussa. Monia kun pieni pyöreys ei milllään tavalla edes häiritse. Nykymaailma ja -kulttuuri ovat vain niin ulkonäkökeskeisiä, että asioilla on taipumusta vääristyä, eivätkä ihmiset näe metsää puilta.
Itselläni on kokemusta sekä hoikkana että lievästi ylipainoisena olemisesta ja on totta, että hoikempana useammat miehet kiinnostuvat, mutta ovat enimmäkseen olleet vääränlaisia ninulle. Vähän pyöreämpänä olen tavannut niitä, joiden kanssa oikeasti synkkaa. Eli ainakin omalla kohdallani hoikkuus on lisännyt kiinnostuneiden miesten määrää, mutta heikentänyt laatua.
- aowrikaodkascmy
On myös niin, että olemus ja käytös yhdistettynä ulkonäköön luo lopulta sekä miehelle että naiselle sen varsinaisen viehätysvoiman ja seksikkyyden. Ennenkaikkea miehellä se on tärkeää. Vaikka kuinka vatsalihaksesi näkyisivät ja olet huippukunnossa, niin jos olemuksesi on epävarma ja sen myötä käytöksesi, niin se on melkoinen turn off lähes naiselle kuin naiselle. On paljon hyvinkin rumia miehiä jotka ovat kuitenkin erittäin itsevarmoja ja ovat siten haluttua tavaraa kaikenlaisten naisten keskuudessa. Tärkeää kuitenkin että itsevarmuus ei mene ylpeyden ja itserakkaan käytöksen puolelle.
- häh ..
En täysin ymmärrä miten itsevarmuus voi näkyä kuvissa jos nyt ei kuitenkaan ole mikään rääsyihin pukeutunut surkimus.
- En suosittele
Mitenkähän sen itsevamuuden päättelee oikein kuvasta? :D
Tässä pikkaisen kimmoitellaan aihetta ohi että a. pitäisi hyväksyä joko lihava nainen tai b. miehen itsevarmuudessa on vikaa kun hänen ulkonäköään ei hyväksytä.
Entäs jos todellakin mies ansaitsisi normaalivartaloisen naisen ja hänen itsevarmuudessaan ei ole mitään vikaa?
Vai onko se mahdotonta ajatella siten.
Se on totta että käytöksen pitää olla itsevarman panokukkelin käytöstä ja olemus mielellään sitä samaa. Silloinhan nainen on tosi liekeissä.
Tai sitten joutuu ottamaan läskin eukon. Mikä on rakkaudellinen ja seksuaalinen itsemurha ainakin omalta kannalta. - ------
En suosittele kirjoitti:
Tässä pikkaisen kimmoitellaan aihetta ohi että a. pitäisi hyväksyä joko lihava nainen tai b. miehen itsevarmuudessa on vikaa kun hänen ulkonäköään ei hyväksytä.
Entäs jos todellakin mies ansaitsisi normaalivartaloisen naisen ja hänen itsevarmuudessaan ei ole mitään vikaa?
Se on totta että käytöksen pitää olla itsevarman panokukkelin käytöstä ja olemus mielellään sitä samaa. Silloinhan nainen on tosi liekeissä.
Tai sitten joutuu ottamaan läskin eukon. Mikä on rakkaudellinen ja seksuaalinen itsemurha ainakin omalta kannalta."Mitenkähän sen itsevamuuden päättelee oikein kuvasta? :D"
Kyllä sen monesti pystyy päättelemään, katseesta ja kasvojen kokonaisilmeestä - mikäli ylipäätään on taitava tulkitsemaan kasvojen ilmeitä. Naiset ovat keskimäärin parempia tässä kuin miehet. On käsittääkseni ihan tutkittu juttu, että naisten kyky tunnistaa tunteita kasvojen ilmeistä ja tulkita nonverbaalia viestintää on parempi kuin miesten. - En suosittele
------ kirjoitti:
"Mitenkähän sen itsevamuuden päättelee oikein kuvasta? :D"
Kyllä sen monesti pystyy päättelemään, katseesta ja kasvojen kokonaisilmeestä - mikäli ylipäätään on taitava tulkitsemaan kasvojen ilmeitä. Naiset ovat keskimäärin parempia tässä kuin miehet. On käsittääkseni ihan tutkittu juttu, että naisten kyky tunnistaa tunteita kasvojen ilmeistä ja tulkita nonverbaalia viestintää on parempi kuin miesten.No ei todellakaan pysty eikä siihen riitä mitkään "naisten" kyky tunnistaa nonverbaalisia viestejä.
Naiset ovat keskimäärin taitavampia kuin miehet mutta eivät kuitenkaan taitavia tunnistamaan kuvasta jos ei mies nyt ihan apeana ole kuvassa.
Ellei itsevarmuudella sitten tarkoiteta jotain sellaisia tuijottavia tuimia katseita ja kulmia joita näkee sellaisilla jotka ovat ottaneet muutaman ryypyn.
On karhunpalvelus naiselle itselleen ajatella että hän on taitava tunnistamaan nonverbaalista viestintää oikein vaikka hän siinä miehiä parempi keskimäärin olisikin. Myös keskimäärin ei tarkoita että joka nainen osaa lukea kuvasta miehen itsevarmuudesta varsinkaan yhtään mitään.
Tietysti jos kuvassa on suupielet alaspäin monotoninen katse ja sellainen anteeksi jos olen olemassa kulmat alhaalla oleva naama niin sitten ehkä mutta kyseessä on silloin miehen ilme eikä naamataulu kokonaisuutena josta sitä luetaan.
Veikkaisimpa että naiset antavat miehen komeudelle ensiksi niitä pisteitä jonka jälkeen arvioivat ne komeammat miehet niitä muita miehiä "itsevarmemmiksikin" kykenemättä päättelemään miesten itsevarmuudesta oikeasti yhtään mitään ellei sitten alakuloinen ilme paljasta miestä. - 11+8
------ kirjoitti:
"Mitenkähän sen itsevamuuden päättelee oikein kuvasta? :D"
Kyllä sen monesti pystyy päättelemään, katseesta ja kasvojen kokonaisilmeestä - mikäli ylipäätään on taitava tulkitsemaan kasvojen ilmeitä. Naiset ovat keskimäärin parempia tässä kuin miehet. On käsittääkseni ihan tutkittu juttu, että naisten kyky tunnistaa tunteita kasvojen ilmeistä ja tulkita nonverbaalia viestintää on parempi kuin miesten.Vai että oikein katseesta ja kasvojen kokonaisilmeestä yhdessä kuvassa voi tehdä päätelmiä miehen itsevarmuudesta. Kaikkea sitä saakin kuulla. Eipä taida nainen kovin taitava olla tunnistamaan ilmeitä, jos kuvittelee voivansa sitä tehdä valokuvasta. Ymmärtäisin vielä, jos puhuttaisiin ilmeiden seuraamista livetilanteessa. Minulla itselläni on taustaa valokuvaajana ja tiedän melkoisen hyvin sen miten ihminen ja ihmisen ilme välittyy valokuvassa. Kun kyse on sekunnin murto-osan hetkestä tallennettuna kuvaan, niin ilme voi olla hyvinkin outo verrattuna siihen millaisena ihmisen ilmeen näkee livetilanteessa. Kuvassa se ilme voi olla jopa sellainen, ettei sellaista ole koskaan edes huomannut ko. ihmisellä livetilanteessa. Jossain poseeraamalla otetuissa kuvissa ilmeet toki voivat helpommin olla parempia, mutta jossain sattumanvaraisessa otoksessa ilme voi olla jollain tavalla erilainen verrattuna siihen millaisena ihminen yleensä nähdään. Tahdon sanoa tämän vain siksi, että jos tuijottaa niitä kuvien ilmeitä liikaa niin todennäköisesti menee metsään. Ihminen ei ole koskaan se yksi ilme jossain kuvassa. Jos tätä ei ymmärrä, niin aika olisi sitten viimeistään nyt parantaa näkökulmaansa tuossa asiassa.
- viidakonmolo
En suosittele kirjoitti:
Tai sitten joutuu ottamaan läskin eukon. Mikä on rakkaudellinen ja seksuaalinen itsemurha ainakin omalta kannalta.Kyllä sen miehen itsevarmuuden todella näkee jo kuvasta. Ei ole arvaus ainakaan mennyt kertaakaan pieleen.
Ja rumat nyt ottavat ruman (ja/tai eli läskin) koska lika barn leka bäst. - En suosittele
viidakonmolo kirjoitti:
Kyllä sen miehen itsevarmuuden todella näkee jo kuvasta. Ei ole arvaus ainakaan mennyt kertaakaan pieleen.
Ja rumat nyt ottavat ruman (ja/tai eli läskin) koska lika barn leka bäst.Lakkaa provoamasta pentu nyt tänne väliin. Ei sun juttuja kukaan jaksa lukea.
En suosittele kirjoitti:
Tai sitten joutuu ottamaan läskin eukon. Mikä on rakkaudellinen ja seksuaalinen itsemurha ainakin omalta kannalta."Ansaitsee"? Mistä alkaen on voinut "ansaita" naisen?
Jokainen saa valita ihan omilla kriteereillään, niin sinä kuin netin naisetkin. Kukaan ei ansaitse ketään eikä kenenkään ole pakko valita ketään. Niin helppoa se on! :-)
- qdwaosdjfcv
Eli mieluummin yksin kuin läskin eukon kanssa?
- fffwwffffff
"Eli mieluummin yksin kuin läskin eukon kanssa? "
Näin se taitaa mennä. Mutta sitä on vain niin vakiea hyväksyä. Ja se on tämän päivän ongelma. Ennenvanhaan kun ihmiseten kehot oli luonnollisia, niin ei yhtä pahaan paitsioon joutunut urheilulliset miehet joilla ei ole vetovoimaisia kasvoja.
Nyt yhteiskunnan ongelmaksi tullut läski ei vie miehiltä vetovoimaa naisten silmissä mutta toisinpäin tilanne on ihan toinen ja tekee joillekin parisuhdemarkkinoista mahdottoman vaikeat.
- ftesrdtfzguizt
En mä oikein usko että sulla on oikeastaan mitään parannettavaa tuon lisäksi mitä jo aloituspostissa kerroit. Naamaa on vaikea muuttaa kovin paljon...ainakaan parempaan suuntaan.
- En suosittele
En usko että ratkaisuja nettitreffejä varten löytyy joten siksi en suosittele.
Voihan siitä mäihällä jonkun joskus löytää joku huononaamaisempi mies, mutta muuten en suosittele.
Jouduin itse hätistelemään pyöreitä naisia profiilistani koska osa nähtävästi innostui luonteesta ja siitä miten kuvailin itseäni noin muuten.
Pyöreät naiset vaikuttavat etsivän sellaista hieman lihasta omaavaa turvallista nallekarhua.
Oli useampia jotka laittoivat viestin että "huomasin kriteerisi, mutta voisitko olla silti yhteyksissä". Osa väittä olevansa laihduttamassa vaikka kuvasta sitten näkyi että pyöreyttä on kehossa.
Toki oli joitaknin naisia jotka väittivät tai uskoivat olevansa normaaleja vaikka kuvasta pystyi päättelemään vähän muuta (esimerkkinä koira-ihmisiä joille liikunta koostui lähinnä koiran ulkoiluttamisesta ja muutamasta jumpasta joten he pitivät itseään "liikunnallisena)
En ymmärrä millä perusteella he kuvittelivat että miestä kiinnostaa jos on rajannut pyöreät ja ylipainoiset pois hauista.
Muilla naisilla taas on aika kovat odotukset miehen komeudelle siinä kuvassa sitten.
- RonJeremyRum
Aknenpiiskaama sosiaalinen kauppatieteilijä tai lekuri saa kokemukseni mukaan aina naista, jos tyyli on itsevarma ja kroppa ok. Jos em. luonteenpiirteet puuttuvat, niin ei muutakuin ihonhiontaan. Arvet silottuvat ainakin. Halpaa se ei ole, mutta jospa jätät parit kauluspaidat ostamati hetkeksi.
Jos olet muuten taikinanaama tai isonenäinen, laihdu ja käy Nordströmillä. Muuta ei voi neuvoa. Turhanpäiväinen tsemppilässytys ei tuota mitään lisäarvoa.- En suosittele
Tsemppaus ei tosiaan noissa asioissa auta.
Mutta eipä se auta jos on jauhonaamainen tyyppi ihan ilman lihavuutta. Joillakin kun on sellainen normaali pyöreä pallinaama jo ilman ylimääräistä rasvaakin.
Tilanne nettitreffeissä silloin voi olla toivoton varsinkaan jos ei ole kauppatieteilijän tai lekurin papereita.
- sossujajakeloja
Niin, eipä nettideititkään ole mitään autuaaksitekeviä sossuja.
Jos ei natsaa siellä, niin ei muuta kuin sosiaalista substanssia hakemaan ja opettelemaan sitä IRLiä :) - jfdklaskfm
joo, itselleni akne on turn off. Mieluummin vaikka 200-kilonen mies...
Mut eikö ap löytäis seuraa naisesta, jolla on akne myöskin? Vai ajatteleeko hän, että aknellinen nainen on hänelle liian huono vaihtoehto? - ewrewtqewt
Aknellinen nainen ei ole ollenkaan huono vaihtoetho. Mutta läski on huono vaihtoehto.
- täysin nolla
Kun on rumaksi syntynyt niin mikään ei enään auta. Joten yksin joutuu olemaan koko loppuelämä. En kyllä menisi kidurgillekkaan vaan pysyn tälläisenä kuin olen ja jos ei kelpaa kenellekkään naiselle niin se on mun kohtalo.
- anz79
Kokeile karppausta. Monilla auttaa akneen :) Itsellä ainain hyviä kokemuksia
- tantorina
Joo. Ketjun lukaisseena toteankin sen, että en usko kenenkään sotanorsun seuraasi väkisin yrittävän. En voisi olla itse parisuhteessa, jossa minuun "tyydyttäisiin", kun parempaan ei riitä rahkeet. Itse ylipainoisena naisena sovin treffejä sinkku-aikoinani aina vain livenä, jolloin toinen osapuoli on jo nähnyt minut ja tietää myös millaisilla avuilla ja edesottamuksillani tässä maailmassa hyörin. Mielestäni kukin voi asettaa standardinsa ihan minne tahtoo, enkä tunne, että kenenkään pitäisi ottaa joku vastenmielinen kumppani vaan yksinäisyyden pelossa. Kun "se oikea" tulee vastaan, niin tunne on vahva ja molemminpuolinen. En itse tyytyisi vähempään. Puolisonikin ulkonäkö on juuri sitä mitä hainkin, eli hiton komea, ainakin omasta mielestäni ja muiden mielipiteillähän ei ole parisuhteessa mitään väliäkään.
Eli aloittajalle: Älä luovuta hankkimasta sitä hoikkaa naistasi. Kyllä sellainen tulee aikanaan vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014