Erosin mun poikaystävästä ennen Joulua ja aluksi tuntui että meidän parisuhteen loppuminen oli oikea ratkaisu ja mä inhosin mun exää.
Nyt mä kuitenkin huomaan kaipaavani sitä edelleen. Tää tyhjyyden tunne on ihan käsittämätön. Se on niin vahva et tuntuu etten mä kykene enää muodostamaan tunteita ketään kohtaan. Musta on tullut sulkeutunut ja kylmä. Mä torjun kaikki mun lähelle yrittävät ihmiset melko suoraan, vaikka mä toisaalta kaipaisin läheisyyttä ja rakkautta.
Miten tästä umpikujasta pääsee eteenpäin? Mä haluaisin taas elää ja olla normaalisti. :(
Miten minusta tuli sulkeutunut?
15
435
Vastaukset
- Älä hätäile
Mieti sitä oletko umpikujassa uudestaan parin vuoden päästä. Joillekin suhteen ylipääseminen kestää hiuuuuukan kauemmin kuin hassut neljä kuukautta. Liiku enemmän ulkona raikkaassa ilmassa ja vähemmän pölyisessä huoneessa virtuaalimaailmassa niin raikkaat ajatukset tulevat helpommin.
- Osoittaa vaan,
että oot terve ihminen, jolla on tunteita. Ja taisit oikeasti tunteakin jotain sitä exää kohtaan. Olet ilmeisesti kokenut ensimmäisen menetyksen elämässäsi. Suru ja sulkeutuminen kuuluu siihen. Mutta ei hätää, aurinko paistaa jo lujasti ja syksyllä olet ihan eri fiiliksessä.
- Nussi surusi pois
Se toimii! Panijoita löytyy kyllä helposti.
- So what?
Seksi ei ole rakkautta
- On se seksi ilman
So what? kirjoitti:
Seksi ei ole rakkautta
rakkautta kuitenkin parempi asia kuin ei seksiä ollenkaan (eikä myöskään rakkautta)
- ......
On se seksi ilman kirjoitti:
rakkautta kuitenkin parempi asia kuin ei seksiä ollenkaan (eikä myöskään rakkautta)
Bordelleja kannattava Pentti Linkola totesi osuvasti: "Rujo seksi on parempi kuin ei seksiä ollenkaan"
- Linkola on
...... kirjoitti:
Bordelleja kannattava Pentti Linkola totesi osuvasti: "Rujo seksi on parempi kuin ei seksiä ollenkaan"
täys fasisti koko mies (ja on sen itsekin myöntänyt)
- Voi voi nyyh nyyh!
Olen 40-vuotias enkä ole koskaan edes nussinut saati sitten ollut missään suhteessa. Miten tästä umpikujasta pääsee eteenpäin? Mä haluaisin edes joskus elää ja olla normaalisti.
Typerä "ongelmasi" on pelkkä vitsi. Mene vaikka baariin tarjoamaan vittuasi nussittavaksi, sitten ei ainakaan pilluputkessa ole "tyhjyyden tunnetta".- Olet tyhmä
ihminen, joka ei todellakaan ansaitse naisseuraa
- Läp Päs
Tekis mieli läppäistä aina surkuttelevia eronneita naamalle ja käskeä takaisin bilettämään, sieltähän se uusi rakas kuitenkin löytyy alta aikayksikön ja unohtuu joutavat pikku-angstit.
Vähän sama kuin olisi syönyt monia hienoja aterioita ja nyt surkuttelee kun on vähän nälkä taas ja pierettääkin, samalla kun kehitysmaissa ei ole ruokaa nähtykään ja on vaan pelkkää kärsimystä.- ncKFNOKNFämlm
Aika hieno logiikka tuossakin... Eli kun faijasi kuolee ja suret häntä, voin tulla läpsimään sua naamalle ja sanoa, et sulla ei ole oikeutta suruun, koska mulla ei ole ikinä edes ollut faijaa?
Onko sulla tullut mieleen, että ihmissuhteet on voinu kestää vuosia ja niissä syntyy tunneside toiseen ihmiseen?
- ..........
"Little girl (with blue eyes)
there's a hole in your heart
and one between your legs
You've never had to wonder
which one he's going to fill
in spite of what he said
You'll never get away
hey
you'll give it up one day
come what may" - yksinyksinyksinyksin
Oon ihan samassa jamassa kuin ap. Paitsi, että erosta aikaa n 1kk ja en ikävöi sitä suhdetta, tosin eksää tyyppinä kaipaan ja seuraa... Oon qusipää, tyhjä, kylmä ja inhottava ihminen eli jee jee.
- wjj5
Erosin tyttöystävästäni ja yksinäisyyttä ja kaipuuta tunsin pitkään. Mutta siinä se juuri olikin. En halunnut olla suhteessa, jossa olin pitkään vain sen takia, että yksin on kurjempaa.
- Minä olen kyllä
sitä mieltä, että yksin ei ole koskaan kurjempaa kuin huonossa suhteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229