Onko kenellekään kokemusta tästä http://www.sinunapteekki.fi/catalog/avogel-salvisan-rohtosalvia-50-ml-p-3009.html . Auttaako oikesti liikahikoiluun?
Hikoilu.
6
142
Vastaukset
- sfsd333333332g
Tuskin. Mistä hikoilet? Jos kainaloista niin absolut torr auttaa varmasti tai jopa lopettaa sen.
- hikipentti.
Kainaloista hikoilen.. Olen useamman vuoden käyttäny absolut torr:ia, mutta tuntuu, että se ei auta enää. Olen myös miettinyt jos botuliiniklinikalla kävisi..
- sfsd333333332g
Ootko käyttäny samaa purkkia usean vuoden? Jos olet heitä se pois ja osta uusi koska siitä on todennäköisesti haihtunu aineet tai laimentunut. Yksi mikä varmasti vähentää hikoilua on teen juominen kahvin sijaan ja sinkki tabletit. Painon pudostus on myös hyvä keino noiden lisäksi.
Kannattaa käydä lääkärissä myös varmistamassa ettei kyseessä ole joku sairauden aiheuttama oire tai siis onhan se sairaus jo itsessään se hikoilu.
Itselläni on hikiset kädet koko ajan ja ennen oli myös kainalot. Kainalot hikosivat ahdistus oireden takia ja nykyyän kädet vain ovat tahmeat tai hikiset koko ajan.
- uyiuiuyiuiy
beetasalpaaja auttaa jos hikoilu johtuu ahdistuneisuudesta
- ex-haisuliini
Minä olen käyttänyt Absolut Torria silloin tällöin kun muistan, ja muulloin tervasaippuaa ja Nivean suihkedeodoranttia. Tuntuisi että vihdoinkin olen löytänyt oikeat "aineet" tähän kamalaan kainalohikiongelmaani. Kokeile.
- Peloton P.
Mullon 48 h rollon, jota pitäisi käyttää iltaisin joka toinen pvä. Kun sitä oli jäljellä ehkä viidesosa, otin kuulan pois (älä kysy miten), täytin käsidesillä ja lumpsautin kuulan takaisin siihen. Tuli mainio antiperspirantti. Käsidesi tappaa bakteerit ja pienikin määrä tehoainetta tehoaa. Eli varsinainen niksipirkkajuttu tässä.
Kun tuo rolloni loppuu kaadan sinne jämät absolut torrista ja lantraan taas käsidesillä. On semmoinenkin tuubi vielä.
Nuo tehokkaat antiperspirantit ovat sairaan kalliita. Käsidesi on pelastus. Muuten pelkkä käsidesi ei pelitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756