Onko kenellekään kokemusta tästä http://www.sinunapteekki.fi/catalog/avogel-salvisan-rohtosalvia-50-ml-p-3009.html . Auttaako oikesti liikahikoiluun?
Hikoilu.
6
144
Vastaukset
- sfsd333333332g
Tuskin. Mistä hikoilet? Jos kainaloista niin absolut torr auttaa varmasti tai jopa lopettaa sen.
- hikipentti.
Kainaloista hikoilen.. Olen useamman vuoden käyttäny absolut torr:ia, mutta tuntuu, että se ei auta enää. Olen myös miettinyt jos botuliiniklinikalla kävisi..
- sfsd333333332g
Ootko käyttäny samaa purkkia usean vuoden? Jos olet heitä se pois ja osta uusi koska siitä on todennäköisesti haihtunu aineet tai laimentunut. Yksi mikä varmasti vähentää hikoilua on teen juominen kahvin sijaan ja sinkki tabletit. Painon pudostus on myös hyvä keino noiden lisäksi.
Kannattaa käydä lääkärissä myös varmistamassa ettei kyseessä ole joku sairauden aiheuttama oire tai siis onhan se sairaus jo itsessään se hikoilu.
Itselläni on hikiset kädet koko ajan ja ennen oli myös kainalot. Kainalot hikosivat ahdistus oireden takia ja nykyyän kädet vain ovat tahmeat tai hikiset koko ajan.
- uyiuiuyiuiy
beetasalpaaja auttaa jos hikoilu johtuu ahdistuneisuudesta
- ex-haisuliini
Minä olen käyttänyt Absolut Torria silloin tällöin kun muistan, ja muulloin tervasaippuaa ja Nivean suihkedeodoranttia. Tuntuisi että vihdoinkin olen löytänyt oikeat "aineet" tähän kamalaan kainalohikiongelmaani. Kokeile.
- Peloton P.
Mullon 48 h rollon, jota pitäisi käyttää iltaisin joka toinen pvä. Kun sitä oli jäljellä ehkä viidesosa, otin kuulan pois (älä kysy miten), täytin käsidesillä ja lumpsautin kuulan takaisin siihen. Tuli mainio antiperspirantti. Käsidesi tappaa bakteerit ja pienikin määrä tehoainetta tehoaa. Eli varsinainen niksipirkkajuttu tässä.
Kun tuo rolloni loppuu kaadan sinne jämät absolut torrista ja lantraan taas käsidesillä. On semmoinenkin tuubi vielä.
Nuo tehokkaat antiperspirantit ovat sairaan kalliita. Käsidesi on pelastus. Muuten pelkkä käsidesi ei pelitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa872656Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005