ihmiset, jotka alistuvat esim. ulkoapäin tuleville ulkonäköpaineille ja alkavat muokata itsestään muille mieluisaa vaikka eivät pidä koko touhusta (eri asia jos nauttivat siitä). Pitäsi olla selkärankaa sanoa, että minä haluan olla oma itseni ja jos en sellaisena kelpaa niin olkoon kelpaamatta. Sellaista ihmistä voisi ihan oikeasti kunniottaa. Ennen tuollainen veltto alistuminen oli enemmän naisten ongelma nykyään ihan samallalailla myös miesten.
Henkisesti veltot ihmiset ärsyttävät
29
729
Vastaukset
- Korjataan
Minua taas ällöttää fyysinen ja psyykkinen velttous.
Eli ulkopuolisten paineiden seuraaminen sekä myös mm. naisten läskistyminen.
Ahdistaa katsoa lyllertäviä ja pyöreitä pompuloita joiden elämä on täynnä vain velttoutta ja itseensä ruuan työntämistä.
Monelle on vaikea ymmärtää että kyse ei ole ulkonäöstä sinällään vaan siitä miten se velttous näkyy ulospäin.
Sama kuin kävelisi paskaiset vaatteet päällä kun kävelee makkarat housuista tursuten perse leveänä tuolla turuilla ja toreilla.
Eipähän ole minun asia muuten, mutta kumppaniksi en fyysisesti ja psyykisesti velttoa tahdo.
Erikseen on sitten nämä pintaliijät jotka seuraa trendejä ja on pakko olla pukeutuneena tietyllä tavalla, mutta naurattaa lihavat löllykät jotka sanovat että eivät pidä jos alistuu "ulkonäköpaineille".
Ei se ole yhtään parempaa jos altistuu helpolle elämälle, makoilulle ja rasvalle sekä sokerille.- Nainen vuosim. 91
No olen saamaa mieltä kanssasi, haistatan pitkät ulkonäköpaineille ja olen juuri niin läski kuin mua huvittaa.
Kaltaisesi "mua niin ärsyttää" nipottajat - ei vois teidän mielipide vähemmän mua kiinnostaa tai vaikuttaa mun asioihin.
Olemme ukkoni kanssa ihanan pyöreitä. Nautimme aamupalanamme kermavaahtoa toistelmme vatsalta sitä nuollen.. siinä sulle niuho..
Joten pikku maailmasi ja pikkusieluiset normisi eivät tosiaankaan pure.
Hanki elämä ja nauti, jää tuo toisten mittaileminen ja toisista ärsyyntyminen vähemmälle.
Yritä edes olla onnellinen. - 90884782347273947470
Nainen vuosim. 91 kirjoitti:
No olen saamaa mieltä kanssasi, haistatan pitkät ulkonäköpaineille ja olen juuri niin läski kuin mua huvittaa.
Kaltaisesi "mua niin ärsyttää" nipottajat - ei vois teidän mielipide vähemmän mua kiinnostaa tai vaikuttaa mun asioihin.
Olemme ukkoni kanssa ihanan pyöreitä. Nautimme aamupalanamme kermavaahtoa toistelmme vatsalta sitä nuollen.. siinä sulle niuho..
Joten pikku maailmasi ja pikkusieluiset normisi eivät tosiaankaan pure.
Hanki elämä ja nauti, jää tuo toisten mittaileminen ja toisista ärsyyntyminen vähemmälle.
Yritä edes olla onnellinen.Nam, kuulostaa hyvälle.
- Selibatudeman
"Ahdistaa katsoa lyllertäviä ja pyöreitä pompuloita joiden elämä on täynnä vain velttoutta ja itseensä ruuan työntämistä."
Minkäs näläntunteelle voi. Toisiilla on isompi nälkä ja toisiilla pienempi. - Anonyymi
Mua puolestaan vituttaa ahkeruus millä otetaan kantaa joka asiaan joka ei kuulu kirjoittajille lainkaan, tavallaan myös laiskuutta puuttua toisten tapoihin elää, vaikka omatkaan asiat tuskin ovat kunnossa. Älä kirjoittelen negatiivisuutta ennenkuin saat oman elämäsi järjestykseen
- - Ikävä totuus -
Suoraselkäinen suomalainen mies jää ilman naista. Jos haluaa elää koko elmänsä saamatta pimppiä, kannattaa pitää kiinni omista periaatteista. Jos taas haluaa saada pillua, pitää opetella joustamaan ja tekemään itsestään haluttavamman.
- ...........
Tuo on taas tuota rumien ihmisten logiikkaa että jos näyttää hyvältä ja pukeutuu hyvin niin on "henkisesti laiska".
- Minua ärsyttää
fyysisesti veltot eli läskit
- Sama juttu.
Ulkonäkö on tärkein asia naisessa. Nainem joka ei panosta ulkonäköönsä on paska
- 13+4
Sama juttu. kirjoitti:
Ulkonäkö on tärkein asia naisessa. Nainem joka ei panosta ulkonäköönsä on paska
Mies joka ei panosta ulkonäköönsä on ATM, ei saa seksiä, katkeroituu ja on siitä käärmeissään = täysin pilaantunutta tavaraa joka ei tule koskaan kelpaamaan heidän himoitsemilleen tyttösille.
Totta kyllä ettei läski sovi naiselle, mutta aivan yhtä vähän se pukee miestäkään. Miehen ei myöskään passaa olla tuulennussima vinkuheinä, ja ATM:t ovat yleensä joko pulleroita tai pulkannaruja, joten turha ihmetellä menekin puutetta.
Ulkonäkö on erittäin tärkeä asia miehessäKIN. - Räjähtävät kauluspai
13+4 kirjoitti:
Mies joka ei panosta ulkonäköönsä on ATM, ei saa seksiä, katkeroituu ja on siitä käärmeissään = täysin pilaantunutta tavaraa joka ei tule koskaan kelpaamaan heidän himoitsemilleen tyttösille.
Totta kyllä ettei läski sovi naiselle, mutta aivan yhtä vähän se pukee miestäkään. Miehen ei myöskään passaa olla tuulennussima vinkuheinä, ja ATM:t ovat yleensä joko pulleroita tai pulkannaruja, joten turha ihmetellä menekin puutetta.
Ulkonäkö on erittäin tärkeä asia miehessäKIN.Ei riitä että mies panostaa vaatteisiin, käy suihkussa ja kampaa tukkansa, koska naiset ovat passiivisia vallankäyttäjiä, jotka eivät tule iskemään miestä, vaikka olisi kuinka hienot vaatteet.
- jjaaQo
Räjähtävät kauluspai kirjoitti:
Ei riitä että mies panostaa vaatteisiin, käy suihkussa ja kampaa tukkansa, koska naiset ovat passiivisia vallankäyttäjiä, jotka eivät tule iskemään miestä, vaikka olisi kuinka hienot vaatteet.
Naiset ketkä lähtee iskee miehiä on vähä epätoivosen olosia. Tulee eka mieleen et mitä vikaa tos naises on ku pitää ite tulla miestä pokaa. Niin se vaan on.
- jaa.
No minuu ei ärsytä oikeen mikään, siinäpä vasta velttoutta.
- Anonyymi
Ei velttoutta, vaan järkevän sorttinen asenne.
- Miksi ärsyyntyä ?
"Henkisesti veltto" ihminen on omasta mielestäni laiska ja saamaton miltei tai jopa kaikissa elämän asioissa ja puolissa. Ei pidä huolta itsestään eikä ympäristöstään oli kyse henkilökohtaisen terveyden hoitamisesta tai ulkokuoren huolehtimisesta, taloudestaan, työstään tai suhteista muihin ihmisiin j n e ...
Ulkonäköpaineet ja -odotukset ovat seurausta yhteiskunnan asettamista vaateista, joihin ei osaa vastata itsenäisenä persoonana, omalla olemuksellaan ja päätäntävallallaan, jos itsetunto on huono tai olematon. Silloin joku muu; muotilehti, personal trainer, mainostaja ... pystyy päättämään, miltä minun, sinun ja Hentun Liisan tulee näyttää.
Alistamisesta en puhuisi, vain epävarmasta olosta itsensä kanssa ja siitä, ettei tunne (vielä) itseänsä ja luulee, että on parempi jonkun muun laisena. - 2345678
just näin
- realismus
Henkisesti veltto ihminen = salkkari ja iltapäivälehtialoituksia sekä loputtomia monologeja kuntosaleista ja ampumisfantasioista.
- .....
Eikös palstan vaki-atm:n nimenomaan sano että "haluan olla oma itseni ja jos en sellaisena kelpaa niin olkoon kelpaamatta." ja ovatkin juuri siksi yksin?
- 2+15
Niitä ärsyttää kun ei saa syrjäytyä rauhassa.
Täytyy etsiä kiukulle joku kanava. - Anonyymi
2+15 kirjoitti:
Niitä ärsyttää kun ei saa syrjäytyä rauhassa.
Täytyy etsiä kiukulle joku kanava.Kokeile suomi24
- Anonyymi
Ratkaisut on omissa käsissä
https://m.youtube.com/watch?v=qGc7nuX4ets
https://yle.fi/tekstitv/txt/894_0001.htm
Joskus vain ne muistuttavat päätökseltä Ei ole minulla ulkonäköpaineita. Olen oikein mielelläni tällainen fiksu, tyylikäs ihminen, ja olen rohkeasti oma itseni.
- Anonyymi
Sinulla Jälkkäri-istuja on mainiot ajatukset.
- Anonyymi
Olenko epänormaali jos en piittaa niinkään vaatteista vaan vartalosta?
Naisella voi olla rikkinäinen paita päällänsä ja voi näyttää silti kauniilta.
Normaaliahan on pitää itseään hyvässä kunnossa jotta kelpaa lähinnä itselleen, hyvä yleiskunto kohottaa myös itsetuntoa.
Treenikivut ovat ihmisen parhaat kaverit, tietää tehneensä jotain hyvää itselleen, ei sitä pelkästään toisten iloksi ja omaksi harmiksi kuntoilla.
AsianVierestä- Anonyymi
Mies voi olla vaikka lihava, laiha, kalju, pitkätukka mikä vaan kunhan on mukava, mieli tyyni ja viihtyy kropassaan. Juuri tuo että kelpaa itselleen on kaiken a ja o.
- Anonyymi
Mitä se sitten on että ärsyyntyy noin herkästi?
- Anonyymi
Henkistä ylikireyttä.
- Anonyymi
Heh. Entinen puolisoni sai rokotteen ylipainonsa takia ja ei kuitenkaan tee asialle mitään.
Silloin sekavana aikana painoin 130Kg, mutta suurin osa oli lihasta ja maastakin nousi helposti 280KG.
Nyt olen vanha heikkokuntoinen voimanostaja, joten jos kolikko tippuu lattialle, käyn ostamassa trukin avukseni. - Anonyymi
rokote-rokote-ruumis-ruumis, delta-force-mutantti, ruumis-ruumis, fourth-wave jylläää virus myllää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931