elastinen

mää

onko kellään elastisen soolo levyä?mulla lainassa ja oon sitä nyt tässä kuunnellu ja huomannut että se ei muuta levyllä teekkään kun vain puhuu itsestään!!(lähinnä kehuu itseään) minä sitä ja minä tätä,minä olen kierrelly maailmaa,minä oon stadista,minä oon luonnonlahjakkuus,minä osaan sylkeä,minä olen paras....ym. ym. ym.
levyllä ei ole yhtäkään biisiä jossa se ei kehuis itteään tai ylipäätään puhuis itsestään!!!vaikuttaa levyn perusteella itserakkaallta tyypiltä,sanon minä.....
onko kukaa muu huomannut saman???
lisäks fintelligensin biisi "kaikki tietää" on hyvä esimerkki tästä,ku kerttari menee: "kaikki tietää iso h:n ja elastisen,suomen hiphop oli pulas kaikki tietää ketkä pelasti sen.kaikki tietää ketkä puskee dopingshittii (tai jotain sinnepäin!?=),kaikki tietää keiden joka träkki on saletti hitti" ja siinäkin koko ajan sellasta itsekehua että!!!eikö ne muusta osaa riimejä tehdä kun itsestään????on se outoa...

18

3150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hjordis täti

      Anna pojan kehua itseään, tässä elan bio:

      Elastinen, oikealta nimeltään Kimmo Laiho, syntyi 18. huhtikuuta 1981 Helsingissä. Nuoruutensa hän vietti Malminkartano-Kannelmäki-Hakuninmaa -akselilla.

      Kiinnostus musiikkiin alkoi näkyä aikaisin hänen varhais-nuoruudessaan, jo seitsemänvuotiaana Elastinen kävi ahkerasti kitaratunneilla. Lisäksi hän aloitti aktiivisen tanssimisen 11-vuotiaana ja on kuulunut maineikkaisiin IMC- ja Savage Feet -breakdance-ryhmiin.

      Elastinen kirjoitti ensimmäiset rap-lyriikkansa viidentoista vuoden iässä, isoveljeltään saamansa hiphop-kasetin innoittamana. Hän liittyi ystäviensä kera rasisminvastaisen Colorblind -musikaalin riveihin ja kesällä 1997 perusti myös musikaalissa mukana olleen Iso H :n kanssa Fintelligensin, suomenkielisen hiphopin pioneeribändin. Elastinen oli vasta 18-vuotias, kun Fintelligens sai levytyssopimuksen.

      Pitkäaikainen musiikki- ja tanssiharrastus vei opiskelemaan Sibelius-lukioon, josta hän kirjoitti ylioppilaaksi vuonna 2000. Samana vuonna Fintelligensin debyyttialbumi, Renesanssi, ilmestyi ja myi kultaa. Elastinen tuotti noin kolmasosan albumin musiikista.

      Syksyllä 2001 ilmestyi Fintelligensin seuraava albumi, myös kultaa myynyt Tän Tahtiin, jonka tuotannosta jo kaksi kolmasosaa oli Elastisen käsialaa.

      Kun Elastinen suoritti asepalvelustaan Santahaminassa vuoden 2002 keväällä, hän käytti pääasiassa kaikki viikonloppuvapaansa ahkeraan keikkailuun Fintelligensin kanssa. Marraskuussa 2002 julkaistiin Fintelligensin kolmas pitkäsoitto, kultarajan helposti ylittänyt Kokemusten Summa, jonka musiikin tuottamisesta Elastinen vastasi kokonaisuudessaan.

      Vuonna 2003 Elastinen tuotti yhdessä Fried Musicin Jukka Immosen kanssa Popstarsista tutun Jonnan debyyttialbumin Kaksnolla, sekä raivoisan
      menestyksen saavuttaneen jääkiekon MM-kisojen virallisen tunnusbiisin, Kaikki Peliin. Lisäksi Elastinen on tuottanut uransa aikana lukuisia hittikappaleita esimerkiksi KapasiteettiYksikölle ja Avaimelle.

      Elastinen keikkailee tällä hetkellä soololevynsä tiimoilta, sekä toimii Rähinä Records Oy -levy-yhtiön toimitusjohtajana.

      • Rap-vihaaja

        Taisivat pojalla mennä kitaratunnit perseelleen, kun tätyy tuollaista paskaa vääntää.


      • hehee
        Rap-vihaaja kirjoitti:

        Taisivat pojalla mennä kitaratunnit perseelleen, kun tätyy tuollaista paskaa vääntää.

        oon samaa mieltä. Ai laav juu rap-vihaaja... ;D


      • RAP SUCKS!!!...
        hehee kirjoitti:

        oon samaa mieltä. Ai laav juu rap-vihaaja... ;D

        olet oikeassa rap vihaaja =D ja teillekkin tiedoks et kannattaa perkele ruveta kuuntelaamaan parempaa musiikkia ko jotain vitun RAPPII tunkekaa ne ELASTISEN LEVYT PERSEESEEN JA ostakaa vaix DEATH METALLIA .... !! //


      • huorapeikko
        RAP SUCKS!!!... kirjoitti:

        olet oikeassa rap vihaaja =D ja teillekkin tiedoks et kannattaa perkele ruveta kuuntelaamaan parempaa musiikkia ko jotain vitun RAPPII tunkekaa ne ELASTISEN LEVYT PERSEESEEN JA ostakaa vaix DEATH METALLIA .... !! //

        vitun pelle


    • kemopetrol

      Voi hyvä tyttönen et ole tainnut kuunnella kun muutaman biisin kunnolla ja muodostanut niiden perusteella tuon hyvin kehnosti perustellun mielipiteesi.
      Siis, tottakai kun on kyseessä ensimmäinen sooloalbumi sisältö kertoo paljon hänestä itsestään mutta ei todellakaan kehuen!
      Elastinen kertoo esim. biisissä Ystävä, siitä kuinka ilman ystäviä ei pärjää. Tai biisissä Silmät auki, yhteiskunnan ongelmista. TAI biisissä Salaisuus omasta näkökulmasta kerrottuna Helsingin menosta ja ongelmista.. lista vain jatkuu. Joten ennen kuin muodostat hätäisen (mielestäsi hyvin vahvankin!) mielipiteen ja jaat sitä muille, tutki asiaa!

      Ja kyllä Elastinen on Stadista ja ei perusteitta ylpeä siitä!

    • pannulappu.

      duh, jos puhutaan (mun mielestä) kunnon räpistä niin se kertoo omista kokemuksista, tarinoista, tapahtumista, oikeasta elämästä etc. Siis noista aiheista koostuvat ne parhaat biisit ikinä. Pitäisikö elastisen räpätä oman mutsinsa kokemuksista? Räpätä vaikka miltä maailma näyttää jonkun muun silmien kautta? Todellakaan ei. Ja mitä tohon kehumiseen tulee, niin hyvä tyttö sentään.. kuuntele pintaa syvemmälle.. keskity siihen ennenkuin väännät vinkurat johtopäätöksesi.

    • kemopetrol

      Vielä tosta sun seuraavasta poiminnasta:

      "kaikki tietää iso h:n ja elastisen,suomen hiphop oli pulas kaikki tietää ketkä pelasti sen"

      KYLLÄ, kun Suomen hip hop scene OLI pulassa, Fintelligens pelasti sen tuomalla sen takaisin suosioon ja julkisuuteen!

      • minä

        sä puhut ihan asiaa..:)


      • Blazin'

        KYLLÄ KYLLÄ!! fintelligens todellaki toi suomen HipHopin takas päivänvaloon!! propsit äijille siitä!


    • Blazin'

      se on "kaikki tietää ketkä puskee DOUPPII shittii"

    • meitsi taivaan nolla

      No jaa no pitäiskö elastisen levyllä olla kauheesti haukkumista ja negatiivistä asiaa?

    • klowni

      Mä oon kuullu Fintelligensilta pari levyy ja mun mielestä ne tekee aika paskaa lyriikkaa. Oon kyl huomannu et ne tekee riimiä usein siitä,miten ne on niin helvetin hyviä,mut toisaalta on niil biisejä,jois ne kertoo yhteiskunnallisisita ongelmista. Tosin ne ei toimi mun mielestä hyvin,koska ne kuulostaa aika väkisin tehdyltä.
      Yleensä rapparit tekee biisejä itestään ja elämästään,mut myös läheisistään ja muusta... Mun henkilöhtainen mielipide on et niil ei oo asiaa ja sen takia riimit on myös aika paskoja. Ehkä niil ois taitoo,jos niil ois jotain mistä kertoo.

      • McCrazy

        Mun mielestä fintelligens rulettaa ja mulla kaikki paitsi se renesanssi-levy jos pänni mist mä pidän tulkaa valitta habossa mulle nimi:McCrazy


    • >kizu<

      sellasta se on.... rap artistit on sellasii... pitäskö niitten haukkuu itteesä????

    • [Li'oN]

      ..räpissä lähinnä pointtina, että puhutaan itestään ja ghetoista ja poliisien ampumisesta ja katulapsista tai sitte tehään biisi rakkaudesta tai kuolleesta ystävästä. Tai sitte yksinkertasesti vaan selitetään bongin käyttöohjetta. Tää asenneräppimeininki on lähes suomalainen keksintö... luepa joskus jenkkiläisiä räppilyriikoita ni ymmärrät asiayhteyden.

      - [Li'oN]

    • Elastinen

      otti yhteyttä ja kerto että minusta täällä puhutaan. No, syljen aika paljon kokemuksistani musiikkiuralla joten olen pahoillani jos joku siitä otti porot nenään ja luuli että kehun vain itseäni.

    • -Sticky

      ne jauhaa paskaa jotka ei oikeesti mitää tiiä. Kyl Ela ihan hyvin mun mielest sylkee:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2266
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1881
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1322
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1190
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe