Etuveto voittaa takavedon

Juntit kirjoitukset.

Oletteko koskaan miettineet miksi tavalliset autot tehdään etuvetoisiksi?

16

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junthi

Koska halvempaa.... Ei siihen muuta järkevää syytä ole.

• ^^^^^^^^^^^^^^

Helppoja ja halpoja valmistaa.

• Luojan kiitos

.

Luojan kiitos ajattelin kun pääsin aikoinaan ensimmäisen etuvetoisen omistajaksi

.

• Kuljettaja

Halpa tehdä ja helppo myydä niille, joilla ei ole tietoa paremmasta.

• Sprinter..

Mitä hyvää takavetoisuudesta on mun pakussa? Pitäs olla se moottorikin takana
        mutta eihän sellasia kukaan enää valmista pakuihin.

• transit
        Sprinter.. kirjoitti:

Mitä hyvää takavetoisuudesta on mun pakussa? Pitäs olla se moottorikin takana
        mutta eihän sellasia kukaan enää valmista pakuihin.

Pakettiauto on yleensä tarkoitettu kuorman tms. kuljettamiseen, jolloin paino on taka-akselin päällä.
        Kuormattuna etuvetoisella pakettiautolla ei tee yhtään mitään.
        Työpaikallani on muutama etuvetoinen ja yksi takavetoinen Transit.
        Nämä etuvetoiset on kiinni pienessäkin ylämäessä, kun taas takavetoinen menee kuin kesällä.

• Täyttä p-askaa
        transit kirjoitti:

Pakettiauto on yleensä tarkoitettu kuorman tms. kuljettamiseen, jolloin paino on taka-akselin päällä.
        Kuormattuna etuvetoisella pakettiautolla ei tee yhtään mitään.
        Työpaikallani on muutama etuvetoinen ja yksi takavetoinen Transit.
        Nämä etuvetoiset on kiinni pienessäkin ylämäessä, kun taas takavetoinen menee kuin kesällä.

"kun taas takavetoinen menee kuin kesällä"

Täyttä p-askaa

• transit
        Täyttä p-askaa kirjoitti:

"kun taas takavetoinen menee kuin kesällä"

Täyttä p-askaa

Kummalla meistä on molemmista kokemusta, mulla on, paljonkos sulla?

• vetoetuerkki

halpa valmistaa ja puskee vaan ei pyörähdä eli turvallisempi tumpelolle kuskille

• 65d76f8yuigui

etuvetoinen katoaa jo horisonttiin kun takavetoinen on jäänyt paikalleen jauhamaan paskaa.

• ei jauheta

Niinhän sitä äkkinäinen luulee.

• 11111111111

Ja siitä syystä kaikki kiihdytysautotkin on etuvetoisia :-)

• Pöppöpöööö

Kyllä se on niin että nämä tehokkaammat etuveto romut, kuten Ford Focus Rs ja RS500 jäävät tehoista huolimatta paikaltaan kiihdytyksissä samantehoisille ja painoisille takavetoautoille. Esim. Bmw 135i vs. Focus RS. Focuksessa ei riitä pidot vaan etupyörät suttaa ja kiemurtelee. 0-100 yli 6 sek. Vakio Bmw 335i veto takapyörillä, pitoa paljon enemmän kun etupyörät ohjaa ja painon siirtyessä taakse kiihdytykessä takapyörät työntää. 0-100 noin 5,2 sek. Suurin erohan näissä juuri syntyy tuo ensimmäinen 0-60km/h kun etuveto jää reilusti jälkeen.

• lapset kinaa

ja noita nollasta täysiä vetojahan autoilu on pääsääntöisesti,eiks vaan?
        Taitaa RS ja RS500 pätkiä melkoisen määrän Bemuja kun mennään mutkatielle mutta mitä siitä.
        Onneksi molempia vetotapoja on tarjolla jos sillä on jollekkin väliä.

• etuveto on hanurista

Yks hailee miten paljon on ärrää ja ässää kun ne jää kuin tikut paskaan.

• itellä molemmat

Onhan etuveto vaivaton ajaa ja hyvä käyttiksenä, mutta mitään ajamisen nautintoahan siinä ei ole, vaan fiilistelyauton täytyy olla takavetoinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2461
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      348
      2077
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1922
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1743
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1528
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1062
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1049
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      910
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      895
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      858
    Aihe