Hei! Olen viime aikoina hoksannut pyöristyneeni kovasti, erityisesti reisien kohdalta. Painan 46-47 kg ja olen vain noin 155 cm pitkä. Montako kiloa teidän mielestänne minun tulisi laihtua, jotta pääsisin pyöreydestäni eroon? Itse ajattelisin, että viisi kiloa olisi sopiva määrä. Ajattelin näin ensi alkuun alkaa pitämään ruokapäiväkirjaa, löysin netistä muutamia hyviä. Olisiko teillä antaa joitain muita hyviä vinkkejä? Periaatehan on syö vähemmän, kuluta enemmän.
Jotenkin tuntuu olo turhamaiselta kun huolehdin tällaisesta pikkuasiasta, mutta en vain pidä kehostani ja asia vaivaa minua. Kiitos, jos viitsitte vastata.
Painohuolia
5
148
Vastaukset
- Huooh
Olet normaalipainoinen, et pyöreä.
- Lihava laiha
Syö hyvä ihminen.. jos haluat näyttää ihmiseltä. Et todellakaan ole liian lihava vain päinvastoin.. Tule ja näe kuinka kurjalta voit näyttää yli 50-vuotiaana painan 47kg ja olen 153cm pitkä näytän tosi pahalta. mitkään housut ei istu kavennan ne aina peffan ja reisien kohdalta. mitään ei saa valmiina kaupasta. lasten osasto tympii kun tulet aikuiseksi. Vaan ainoa vaihtoehto. Syö normaalia terveellistä ruokavaliota ja liiku, että pysyt kiinteänä ,niin sinusta ei tule nukkea, liian iso nahkapuku päällä olevaa vanhaa kurttuista akkaa.
- idioottiko
sori kielenkäyttöni. helvetti sinu kansa.. kui vanha sinä eees oot. MiEHET TYKKÄÄ JOS ON JOTAIN MISTÄ OTTAA KIINNI ja ei tarvii huolia... ite painoin aikoinaan 20vuotiaana n 10kg enemmän ja oli miehiä..... elä iha turhaan huolit... Sulle tulee tätä menoa anoreksia / on jo.......... kaikkien ai tarvii olla laihoja. kuha ei oo sairaalloisen lihavia.. ei haittaa jos on vähä makkaraa mahan ympärillä kuha sitä ei oo liikaa
- sopiva
yök......ei kukaan tykkää kun luut kolisee!
- 5kktuoremami
pahoittelen suomenkielen taidostani heti alkuun. toivottavasti ymmärrät hvyin mitä yritän sanoa. Noh mä oon 164cm pitkä ja painan 45kg. mä treenaan 5päivää viikossa. Käyn juoksemassa, kävelemässä kotona treenaan lihaksia. Mä syön huippu terveellisesti. Läskiä ei o missään mulla on sixpackit, pyöreät ja pakarat ja reisi ja pohje lihakset erottuvat hyvin. Laiha olen ja todella siro rakenteeltaan. mutta ei mulla ole ainakaan pelkkää luuta ja nahkaa. Näytän mielestäni erittäin hyvältä varsinkin bikineissä. Ja sehän on pää asia että ihminen viihtyy omassa kropassaan ja tyytyväinen ulkonäköönsä. Vaatteet istuuvat hyvin, farkut varsinkin. Ennen mulla oli semmonen laihaläski kroppa ja lättäpeppu, mutta olen nyt sanoisin että timmilaiha ja muhkea peppu. Sori nyt jos kuulostan omahyväiseltäxD
Vaikea sanoa montako kiloa tulee sinun tiputtaa..Ehdottaisin että älä tuijota vaakaa vaan mielummin peiliä. Peili kertoo paremmin kuin vaaka.
Tiedän että et tullut tänne kuuntelemaan haukkuja tai arvosteluja tai "älä hyvä inminen laihduta" . Joten jos sinulla on ylimääräistä rasvaa. Tiedät kyllä itse parhaiten onko sinulla rasvaa kropassa kun katsot peiliin. Ihmiset ovat hyvin erilaisia paino ja pituus ei kerro mitään. Jos aiot saada rasva pois saat vain valitettavasti tiputtamalla rasvaprosenttia ja rasvat eli läskit lähtee tasaisesti pois kropasta. Paikallisesti laihtuminen ei ole mahdollista!! Mutta lihaksia voit treenaamalla/jumppaamalla kiinteyttää ongelmalta kohdalta. Eli aerobinen liikuntaa suosittelisin eli semmonen laji missä hiki lentää tai kuluttaa mahdollisemman paljon kaloreita:D:DOta selvää ruokavaliosta netistä löytyy paljon erilaisia. Jos aiot noudattaa tiettyä niin sun pitää pystyä vain yhtä noudattaa niinpä helpoiten pääset tavoitteeseesi:) Tsemppiä:)!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753