Hei! Olen viime aikoina hoksannut pyöristyneeni kovasti, erityisesti reisien kohdalta. Painan 46-47 kg ja olen vain noin 155 cm pitkä. Montako kiloa teidän mielestänne minun tulisi laihtua, jotta pääsisin pyöreydestäni eroon? Itse ajattelisin, että viisi kiloa olisi sopiva määrä. Ajattelin näin ensi alkuun alkaa pitämään ruokapäiväkirjaa, löysin netistä muutamia hyviä. Olisiko teillä antaa joitain muita hyviä vinkkejä? Periaatehan on syö vähemmän, kuluta enemmän.
Jotenkin tuntuu olo turhamaiselta kun huolehdin tällaisesta pikkuasiasta, mutta en vain pidä kehostani ja asia vaivaa minua. Kiitos, jos viitsitte vastata.
Painohuolia
5
150
Vastaukset
- Huooh
Olet normaalipainoinen, et pyöreä.
- Lihava laiha
Syö hyvä ihminen.. jos haluat näyttää ihmiseltä. Et todellakaan ole liian lihava vain päinvastoin.. Tule ja näe kuinka kurjalta voit näyttää yli 50-vuotiaana painan 47kg ja olen 153cm pitkä näytän tosi pahalta. mitkään housut ei istu kavennan ne aina peffan ja reisien kohdalta. mitään ei saa valmiina kaupasta. lasten osasto tympii kun tulet aikuiseksi. Vaan ainoa vaihtoehto. Syö normaalia terveellistä ruokavaliota ja liiku, että pysyt kiinteänä ,niin sinusta ei tule nukkea, liian iso nahkapuku päällä olevaa vanhaa kurttuista akkaa.
- idioottiko
sori kielenkäyttöni. helvetti sinu kansa.. kui vanha sinä eees oot. MiEHET TYKKÄÄ JOS ON JOTAIN MISTÄ OTTAA KIINNI ja ei tarvii huolia... ite painoin aikoinaan 20vuotiaana n 10kg enemmän ja oli miehiä..... elä iha turhaan huolit... Sulle tulee tätä menoa anoreksia / on jo.......... kaikkien ai tarvii olla laihoja. kuha ei oo sairaalloisen lihavia.. ei haittaa jos on vähä makkaraa mahan ympärillä kuha sitä ei oo liikaa
- sopiva
yök......ei kukaan tykkää kun luut kolisee!
- 5kktuoremami
pahoittelen suomenkielen taidostani heti alkuun. toivottavasti ymmärrät hvyin mitä yritän sanoa. Noh mä oon 164cm pitkä ja painan 45kg. mä treenaan 5päivää viikossa. Käyn juoksemassa, kävelemässä kotona treenaan lihaksia. Mä syön huippu terveellisesti. Läskiä ei o missään mulla on sixpackit, pyöreät ja pakarat ja reisi ja pohje lihakset erottuvat hyvin. Laiha olen ja todella siro rakenteeltaan. mutta ei mulla ole ainakaan pelkkää luuta ja nahkaa. Näytän mielestäni erittäin hyvältä varsinkin bikineissä. Ja sehän on pää asia että ihminen viihtyy omassa kropassaan ja tyytyväinen ulkonäköönsä. Vaatteet istuuvat hyvin, farkut varsinkin. Ennen mulla oli semmonen laihaläski kroppa ja lättäpeppu, mutta olen nyt sanoisin että timmilaiha ja muhkea peppu. Sori nyt jos kuulostan omahyväiseltäxD
Vaikea sanoa montako kiloa tulee sinun tiputtaa..Ehdottaisin että älä tuijota vaakaa vaan mielummin peiliä. Peili kertoo paremmin kuin vaaka.
Tiedän että et tullut tänne kuuntelemaan haukkuja tai arvosteluja tai "älä hyvä inminen laihduta" . Joten jos sinulla on ylimääräistä rasvaa. Tiedät kyllä itse parhaiten onko sinulla rasvaa kropassa kun katsot peiliin. Ihmiset ovat hyvin erilaisia paino ja pituus ei kerro mitään. Jos aiot saada rasva pois saat vain valitettavasti tiputtamalla rasvaprosenttia ja rasvat eli läskit lähtee tasaisesti pois kropasta. Paikallisesti laihtuminen ei ole mahdollista!! Mutta lihaksia voit treenaamalla/jumppaamalla kiinteyttää ongelmalta kohdalta. Eli aerobinen liikuntaa suosittelisin eli semmonen laji missä hiki lentää tai kuluttaa mahdollisemman paljon kaloreita:D:DOta selvää ruokavaliosta netistä löytyy paljon erilaisia. Jos aiot noudattaa tiettyä niin sun pitää pystyä vain yhtä noudattaa niinpä helpoiten pääset tavoitteeseesi:) Tsemppiä:)!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112722Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän171720Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671608Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?831031RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022