Nyt hiukseni ovat ruskeat, mutta haluaisin blondit hiukset. Kävin ostamassa schwarzkopf blonde L1 vaalennusaineen, jonka pistän varmaan päähäni ensi viikonloppuna. Tiedän että lopputulos on joko oranssi tai kusenkeltainen, mutta haluaisin tietää kuinka monta värinpoistoa tai väriä minun pitäisi pistää päähäni ennenkuin saisin kusenkeltaisuuden pois ja hiuksista tulisi ihan kunnon blondit? (en mitään ihan platinablondeja kuitenkaan halua.) Ja mitä tuotteita minun kannattaisi käyttää jotta blondin värin saisi mahdollisimman äkkiä?
montako värinpoistoa tarvitsen?
riikka
3
466
Vastaukset
- punapää
ei kannata tehdä yhtään värinpoistoa. se ohentaa hiuksia ja hiukset katkeilee. hiuksistasi tulee rumat. ruskea väri on ihan kiva..
- dotcracker548
itselläni on mustat hiukset ja minulle sanottiin että tarvitsisin 4. Riippuu miten tummat sun hiukset on, mutta luulenpa että 2-3 sinulle.
- Blondipäinentytsy
Luultavasti kaksi ja siihen vielä joku viileänsävyinen vaalea hiusväri päälle. Minulle tehtiin 1 värinpoisto ja hiusväri kun minulla oli ruskeat ja ne blondattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875