Ihannemieheni on hurmaava, Hänellä on silmät joista näkyy ikuisuudet, ja joihin voi upota ihan kokonaan niin ettei muuta tiedäkään kuin että silmiinsä katsoo ja näkee sisimpäänsä, ja se on kauneinta mitä on koskaan elämänsä aikana nähnyt. Ihannemieheni on kiltti ja kunnollinen - hänen moraalinsa on tärkeä asia, silti huonossa seurassa hän tekee oikeutta vaikka sitten ilkeästikin. Hänellä on ihana puhdas nauru ja hänen tunteensa ovat oikeita. Hän saa minut jaksamaan vaikeidenkin aikojen yli, koska minulla on jotakin minkä eteen olla olemassa - rakkaus. Hän on minulle rakas, eikä sen suo koskaan loppuvan.
Ihana tietysti ...
5
133
Vastaukset
- 6+4
Ulkoministerimme sanoin: VMP
- Olen mies
Ehei, tuo oli hyvä kirjoitus. Mukavaa, että on myös naisia, jotka tykkäävät kunnollisista ja hyvistä miehistä pahojen poikien sijaan. Nainen olisi kylläkin voinut painottaa vielä lisäksi sitä, että miehen pitää olla fyysisesti vahva ja kookas, kasvoista komea sekä menestynyt. Miehen on tottakai oltava myös itsevarma, sopivasti älykäs ja hänen täytyy pukeutua hyvin. Tai siis kyllähän nuo aloittajan viimeiset kaksi virkettä olivat täyttä skeidaa, mutta muuten kirjoitus oli onnistunut.
- tempmil
Olen mies kirjoitti:
Ehei, tuo oli hyvä kirjoitus. Mukavaa, että on myös naisia, jotka tykkäävät kunnollisista ja hyvistä miehistä pahojen poikien sijaan. Nainen olisi kylläkin voinut painottaa vielä lisäksi sitä, että miehen pitää olla fyysisesti vahva ja kookas, kasvoista komea sekä menestynyt. Miehen on tottakai oltava myös itsevarma, sopivasti älykäs ja hänen täytyy pukeutua hyvin. Tai siis kyllähän nuo aloittajan viimeiset kaksi virkettä olivat täyttä skeidaa, mutta muuten kirjoitus oli onnistunut.
Minä tähdennän viimeisten kahden lauseen merkitystä, jotta ne eivät vaikuttaisi niin totaalisen skeidalle. Vaikka kilpakosijoitten mielestä olisi huono asia että nainen rakastaisi ikuisesti ihannemiestään, se on silti ideaali tilanne.Rakkaus on olemassaolon parhaita syitä, koska rakkaudeton olotila on hyvin pitkälle aikaansaamaton tila. Koska muut motivaatiot ovat vähemmän luovia. Rakkaus kantaa pitkälle, etenkin jos ei ole kyseessä sydämen rikkovasta hurmurista, jonka idea rakkaudesta on pari yötä motellissa maksimi. Orkidean kasvattajana, uskallan sanoa, että rakkauden suhteen on oltava kärsivällinen lähes yli sietorajojen. Mutta kun se oikea löytyy, se kantaa läpi ikuisuuksien. Sellaisen rakkauden löytäminen voi viedä aikaa, mutta kyllä se vaan kannattaa sitten kun se löytyy. :)
- zizuu
Minunkin ihannemieheni on tuollainen
- tempmil
Tottakai, minun ihannemiehelläni on ääni joka on kevyt ja puhdas, mutta kun hän tympääntyy tympäiseviin asioihin tai entiteetteihin, siihen tulee aivan oikea tympääntymisen sävy, joka pitää sisällään monia vivahteita, ja saa minut toisinaan hymyilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862