saattaa kuullostaa hullulta mutta.... olen poikaystäväni kanssa tehnyt kaikenlaista mutta emme ole olleet yhdynnässä. Hänen sukuelimensä pää on koskenyt häpyhuuliani kerra kun hän makasi päälläni tyydytyksen jälkeen. siemennestettä valui jaloilleni jonkin verran muttei hän siihen lauennut. voiko tuosta tulla raskaaksi vaikkei hän sisälläni ole käynyt? menkkani ovat n. puoli viikkoa myöhässä.
olen 15vuotias tyttö ja tähän asti menkkani ovat olleet melko säännölliset. Harrastan urheilua melko paljon..
saatanko olla raskaana?
auttakaa viisaammat!
4
112
Vastaukset
- "viisas"
öööö....empä usko. tai sitten sillä pikku siittiöllä on jalat.
ootko ihan tosissasi ton kysymyksesi suhteen :) - öööööööööööööööööö1
Jos kerran paljas siitin on koskenut häpyhuuliasi niin teoriassa voisit olla raskautunut, etenkin kun hän on _laukeamisen_ jälkeen siittimellään koskettanut häpyhuuliasi
Tee testi jos kuukautisia ei kuulu. Ja jatkossa ei tuollaisia kokeiluja kannata tehdä - auttakaa viisaammat!
ihan tosissani oon..
itsekkin ajattelin että melko mahdotonta sen on oltava mutta huolestuttaa vain..- "viisas"
anteeksi epäilystä, että ootko tosissas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872