saattaa kuullostaa hullulta mutta.... olen poikaystäväni kanssa tehnyt kaikenlaista mutta emme ole olleet yhdynnässä. Hänen sukuelimensä pää on koskenyt häpyhuuliani kerra kun hän makasi päälläni tyydytyksen jälkeen. siemennestettä valui jaloilleni jonkin verran muttei hän siihen lauennut. voiko tuosta tulla raskaaksi vaikkei hän sisälläni ole käynyt? menkkani ovat n. puoli viikkoa myöhässä.
olen 15vuotias tyttö ja tähän asti menkkani ovat olleet melko säännölliset. Harrastan urheilua melko paljon..
saatanko olla raskaana?
auttakaa viisaammat!
4
116
Vastaukset
- "viisas"
öööö....empä usko. tai sitten sillä pikku siittiöllä on jalat.
ootko ihan tosissasi ton kysymyksesi suhteen :) - öööööööööööööööööö1
Jos kerran paljas siitin on koskenut häpyhuuliasi niin teoriassa voisit olla raskautunut, etenkin kun hän on _laukeamisen_ jälkeen siittimellään koskettanut häpyhuuliasi
Tee testi jos kuukautisia ei kuulu. Ja jatkossa ei tuollaisia kokeiluja kannata tehdä - auttakaa viisaammat!
ihan tosissani oon..
itsekkin ajattelin että melko mahdotonta sen on oltava mutta huolestuttaa vain..- "viisas"
anteeksi epäilystä, että ootko tosissas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 95924
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691