Itsekin aikoinani ruikutin kovasti naisen puutettani. Yöelämässä tuli käytyä kovasti ja aina jäi luu käteen.
Internetin yleistyessä tuli nettideittailtua. Parit-kolmet treffit tuli sovittua mutta niiden jälkeen naisten kiinnostus lopahti täysin. Kenties olen sitten kirjallisesti tarpeeksi lahjakas houkutellakseni naiset treffeille mutta olemukseltani täysin sopimaton.
Sitten kuitenkin oli tämä yksi nainen joka vastasi minun nettideitti-ilmoitukseeni. Meilattiin ja sähköpostiteltiin aikamme ja hän oli hyvin innokas.
Lopulta sitten tavattiin ja hän oli ihan ok nainen, minua paria vuotta nuorempi. Käveltiin, juteltiin ja hän oli hyvin innokas vaikka olikin nähnyt minut. Kenties en sitten niin kauhea olekaan mitä itse joskus kuvittelen.
Sovittiin että tapaamme uudelleen ja tavattiinkin. Sen lisäksi hän meilaili ja tekstaili jatkuvasti eli se innostus oli sieltä päästä kovaa.
Sitten tapahtui yksi tapaus että kun hänet sieltä city-lehden treffipalstan kautta tapasin niin tapaamisemme jälkeen hän alkoi tivaamaan että miksi en ollut poistanut ilmoitustani sieltä palstalta. Rehellisesti sanottuna minulle ei edes tullut mieleeni moinen mutta kenties nainen ajattelee että jos et saman tien poista ilmoitustasi niin sitten olet jokin pelimies joka pitää montaa naista kierroksessa.
Se "suhde" sitten loppui yhteisestä päätöksestä mutta sen jälkeen olen todennut, että minulla ei ole minkäänlaista ruikutusoikeutta että miksi minua ei kukaan huoli sillä se nainen olisi todellakin halunnut kanssani suhteeseen jos itse vaan olisin mukaan heittäytynyt.
Virhe vai ei, paha sanoa. Toisaalta hänen mustasukkaisuuskohtaus siitä ilmoituksesta jo tuossa vaiheessa ei ollut hyvä enne mutta hän todellakaan ei jättänyt epäselväksi että hän olisi ollut kiinnostunut olemaan kanssani.
Menetin ruikutusoikeuteni
9
132
Vastaukset
- Tsinkeli tsonkeli
Ylläpito, poistakaa tuo toinen aloitus. Systeemi jumitti ja kärsimättömänä en jaksanut odotella.
- jhgaw
Minulla on sama juttu. Kyllä voisin helposti naisen saada, mutta naisettomuus johtuu ihan omista kriteereistäni. Siksi en ruikuta. Haluan siis oman tasoiseni.
Ja vastatakseni tuolle ylemmälle, oli minulla kerran mahdollisuus korkata teinineitsytkin, mutta jätin sen käyttämättä. Eli ei minulla varmaan senkään suhteen ruikutusoikeutta ole. :P- jhgaw
(Noh, ylempi viesti sitten poistettiin)
- Kari Totuus
Kyllä sinä varmaan tasoisesi naisen saisit. Luulet vaan, että olisit muiden silmissä tasokkaampi mitä oikeasti olet.
- jhgaw
Kari Totuus kirjoitti:
Kyllä sinä varmaan tasoisesi naisen saisit. Luulet vaan, että olisit muiden silmissä tasokkaampi mitä oikeasti olet.
Niin saankin! Tiedän kyllä että tasoiseni naiset kiinnostuvat minusta aina kun baareissa käyn. Mutta en käy baareissa kuin pari kertaa vuodessa. Muutenkin olosuhteet ovat olleet huonot parisuhteen muodostamisen kannalta.
Älä siis tee lapsellisia johtopäätöksiäsi elämästäni. Tiedän kyllä oman tasoni.
- On se tallella
Kaikilla miehillä roikkuu ruikutusoikeus jalkovälissä ja siksi kaikki on aina naisten syytä.
- Gay ja Arjuna
Kaikki naiset ovat uhreja, ja kaikki on miesten syytä = feminismi. Mies joka on eri mieltä = sovinistisika. MOT.
- *Feministi*
Gay ja Arjuna kirjoitti:
Kaikki naiset ovat uhreja, ja kaikki on miesten syytä = feminismi. Mies joka on eri mieltä = sovinistisika. MOT.
Naisasialooseri nyt ainakin.
Oikeat miehet on sitten asia erikseen. - mitään mot
Gay ja Arjuna kirjoitti:
äläkä taas ruikuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064562Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 371412
- 361313
- 381176
- 141092
- 1591016
- 27958
- 6944