Menetin ruikutusoikeuteni

Tsinkeli tsonkeli

Itsekin aikoinani ruikutin kovasti naisen puutettani. Yöelämässä tuli käytyä kovasti ja aina jäi luu käteen.

Internetin yleistyessä tuli nettideittailtua. Parit-kolmet treffit tuli sovittua mutta niiden jälkeen naisten kiinnostus lopahti täysin. Kenties olen sitten kirjallisesti tarpeeksi lahjakas houkutellakseni naiset treffeille mutta olemukseltani täysin sopimaton.

Sitten kuitenkin oli tämä yksi nainen joka vastasi minun nettideitti-ilmoitukseeni. Meilattiin ja sähköpostiteltiin aikamme ja hän oli hyvin innokas.

Lopulta sitten tavattiin ja hän oli ihan ok nainen, minua paria vuotta nuorempi. Käveltiin, juteltiin ja hän oli hyvin innokas vaikka olikin nähnyt minut. Kenties en sitten niin kauhea olekaan mitä itse joskus kuvittelen.

Sovittiin että tapaamme uudelleen ja tavattiinkin. Sen lisäksi hän meilaili ja tekstaili jatkuvasti eli se innostus oli sieltä päästä kovaa.

Sitten tapahtui yksi tapaus että kun hänet sieltä city-lehden treffipalstan kautta tapasin niin tapaamisemme jälkeen hän alkoi tivaamaan että miksi en ollut poistanut ilmoitustani sieltä palstalta. Rehellisesti sanottuna minulle ei edes tullut mieleeni moinen mutta kenties nainen ajattelee että jos et saman tien poista ilmoitustasi niin sitten olet jokin pelimies joka pitää montaa naista kierroksessa.

Se "suhde" sitten loppui yhteisestä päätöksestä mutta sen jälkeen olen todennut, että minulla ei ole minkäänlaista ruikutusoikeutta että miksi minua ei kukaan huoli sillä se nainen olisi todellakin halunnut kanssani suhteeseen jos itse vaan olisin mukaan heittäytynyt.

Virhe vai ei, paha sanoa. Toisaalta hänen mustasukkaisuuskohtaus siitä ilmoituksesta jo tuossa vaiheessa ei ollut hyvä enne mutta hän todellakaan ei jättänyt epäselväksi että hän olisi ollut kiinnostunut olemaan kanssani.

9

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsinkeli tsonkeli

Ylläpito, poistakaa tuo toinen aloitus. Systeemi jumitti ja kärsimättömänä en jaksanut odotella.

• jhgaw

Minulla on sama juttu. Kyllä voisin helposti naisen saada, mutta naisettomuus johtuu ihan omista kriteereistäni. Siksi en ruikuta. Haluan siis oman tasoiseni.

Ja vastatakseni tuolle ylemmälle, oli minulla kerran mahdollisuus korkata teinineitsytkin, mutta jätin sen käyttämättä. Eli ei minulla varmaan senkään suhteen ruikutusoikeutta ole. :P

• jhgaw

(Noh, ylempi viesti sitten poistettiin)

• Kari Totuus

Kyllä sinä varmaan tasoisesi naisen saisit. Luulet vaan, että olisit muiden silmissä tasokkaampi mitä oikeasti olet.

• jhgaw
        Kari Totuus kirjoitti:

Kyllä sinä varmaan tasoisesi naisen saisit. Luulet vaan, että olisit muiden silmissä tasokkaampi mitä oikeasti olet.

Niin saankin! Tiedän kyllä että tasoiseni naiset kiinnostuvat minusta aina kun baareissa käyn. Mutta en käy baareissa kuin pari kertaa vuodessa. Muutenkin olosuhteet ovat olleet huonot parisuhteen muodostamisen kannalta.
        Älä siis tee lapsellisia johtopäätöksiäsi elämästäni. Tiedän kyllä oman tasoni.

• On se tallella

Kaikilla miehillä roikkuu ruikutusoikeus jalkovälissä ja siksi kaikki on aina naisten syytä.

• Gay ja Arjuna

Kaikki naiset ovat uhreja, ja kaikki on miesten syytä = feminismi. Mies joka on eri mieltä = sovinistisika. MOT.

• *Feministi*
        Gay ja Arjuna kirjoitti:

Kaikki naiset ovat uhreja, ja kaikki on miesten syytä = feminismi. Mies joka on eri mieltä = sovinistisika. MOT.

Naisasialooseri nyt ainakin.
        Oikeat miehet on sitten asia erikseen.

• mitään mot
        Gay ja Arjuna kirjoitti:

äläkä taas ruikuta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4562
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      37
      1412
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1313
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1176
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1092
    8. 159
      1016
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      958
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen